Koncert pro klavír a orchestr ( Láska, vášeň a strach)

Vaše produkce a názory na ní, české a slovenské elektronické kapely a projekty
Odpovědět
Petr_Macháně
Příspěvky: 254
Registrován: 11 zář 2006 18:43

Koncert pro klavír a orchestr ( Láska, vášeň a strach)

Příspěvek od Petr_Macháně » 05 říj 2007 14:06

Ahoj všichni! (předem upozornuji na chyby v rytmu, tempu... :) me prvni tracky sem si rekl budu delat uplne uvolněně )

Nerad bych jen kritizoval ostatní a tak jsem se dal před 2 měsíci do práce. Na začátku prázdnin mi někdo řekl " Wolfe, udělej skladbu, kde se budou vyskytovat 3 pocity jdoucí po sobě, ty pocity jsou Láska , vášeň a strach... " tak jsem to udělal a vymyslel jsem vlastní melodie, mám naprosto čisté svědomí a nic jsem nekopíroval. Dalo mi to zabrat.

Pak přišla fáze dodělávek a hlavně INSTRUMENTALIZACE!!! Tato skladba je mou premiérou v instrumentalizaci " tudíž je to moje první práce s jinými nástroji, než je klavír " Rád bych také upozornil, že každým taktem, který sem vytvořil, mi stoupali vědomosti kupředu:) Buďte na mě hodný prosím a díky za podporu.

Také jsem si během tvorby této skladby uvědomil, že jsem špatně chápal slovo " skladba ". Skladba je něco daleko vetsiho a ma vetsi myslenku nez to co jsem udelal, ale prave proto sem to mozna udelat mel... abych si uvedomil jak vsechno pracuje. Kazdopadne tady jsou ve skladbě zahrnuté mé pocity při lásce, vášni a strachu :

www.wolfsprojection.ic.cz/laska_vasen_strach.mp3

Uživatelský avatar
SadLuck
Příspěvky: 708
Registrován: 18 kvě 2007 23:33

Příspěvek od SadLuck » 05 říj 2007 15:03

No týbláho, tak tomuhle říkám vývoj - aneb pokud člověk nesedí u Ezone, může ze sebe i něco udělat ;) S tím, co jsi tu prezentoval na začátku poněkud nesrovnatelné a to po všech stránkách.. Rytmus je místy (není toho mnoho) trochu pochybný, ale jinak je skladba moc moc fajn. Co ji jasně vyzdvihuje je celistvost - jednotlivé části dobře přecházejí mezi sebou (až zase místy na ten rytmus) - já se právě bál, když jsem si všiml délky, že to bude nenavazující splácanina.. a to není ani náhodou.

Dobrá práce! Dopiluj těch pár detailů a bude perfektní!

Acid Punk
Příspěvky: 2444
Registrován: 23 srp 2006 19:55

Příspěvek od Acid Punk » 05 říj 2007 15:24

Jojo zas jednou talent :)
To uvolneni uz to dlouho chtelo :)

Petr_Macháně
Příspěvky: 254
Registrován: 11 zář 2006 18:43

Příspěvek od Petr_Macháně » 05 říj 2007 15:32

Jezis dekuju kluci!!! Ani nevíte jakou mam ukrutnou radost, je to můj druhý pokus o hudbu za celej život a když slyším todle mám strasnou radost ! Další skladbu plánuju už trochu z klasicistické harmonie, cili trochu návrat do historie, muj idol je totiž mozart, tak se pokusim udělat nejakej smyčcovej kvarted ci tak :) Nejlepsi na tom je ze to miluju, miluju tu hudbu, dokazu u toho sedet hodiny a pritom se noty ucim asi prvni tejden :) Rozhodne uznavam pravdu ze pokud se chci zdokonalovat mel bych hudbě " naslouchat " a ne jen " poslouchat " :)) Dalsi skaldba uz by mela bejt více z hlavy než improvizace

Acid Punk
Příspěvky: 2444
Registrován: 23 srp 2006 19:55

Příspěvek od Acid Punk » 05 říj 2007 15:52

Aaa tak Mozart, tak proto je ta skladba tak dobra k sexu :)

adam_kurutz
Příspěvky: 268
Registrován: 15 srp 2007 22:27

Příspěvek od adam_kurutz » 05 říj 2007 15:54

Petr_Macháně píše:Jezis dekuju kluci!!! Ani nevíte jakou mam ukrutnou radost, je to můj druhý pokus o hudbu za celej život a když slyším todle mám strasnou radost ! Další skladbu plánuju už trochu z klasicistické harmonie, cili trochu návrat do historie, muj idol je totiž mozart


mal by si si ale uvedomit ze harmoniu ktoru pouzivas v ukazke mozart vo svojej dobe prekonal aj co sa tyka zlozitosti harmonie aj kadencii.v skutocnosti tato skladba bola navrat do historie ,kebyze pouzivas mozartovu tak je pomerne o dost komplikovanejsia a farebnejsia.
ku instrumentacii - je to pekne - orchester je pomerne farebny,jedine co by som si dovolil poznamenat je ze by si mohol trosku vyvazenejsie pouzivat striedanie skupin vacsich plechov a drevenych dychovych nastrojov.
kompozicne to podla mojho nazoru drzi pokope celkom slusne,myslim ze cit pre striedanie a spajanie celkov/ hruba definicia komponovania/ mas.
Na co by si podla mojho nazoru mal dat pozor je bod,v ktorom sa melodia nenapadne vytrati bez logickeho zavrsenia a stane sa z nej nejaky rozlozeny akord,alebo sucast nejakej rytmickej vyplne.

Pracuj dalej,podla mojho nazoru sa ti dari.

vela tvorivych sil

adam

Uživatelský avatar
Ivo
Moderátor
Příspěvky: 11516
Registrován: 19 črc 2003 06:02

Příspěvek od Ivo » 05 říj 2007 15:55

Zkus se možná jen v rámci "upgradu" pomalu oprostit od toho trochu "profláklého" Cdur amoll Fdur Gdur postupu :wink:

Petr_Macháně
Příspěvky: 254
Registrován: 11 zář 2006 18:43

Příspěvek od Petr_Macháně » 05 říj 2007 16:03

Ivo>jasný, plánuju :)

Petr_Macháně
Příspěvky: 254
Registrován: 11 zář 2006 18:43

Příspěvek od Petr_Macháně » 05 říj 2007 16:13

adam_kurutz> nerikal sem ze pouzivam mozartovu harmonii, na to zatim nemám, ale rikal sem ze se ji chci pokusit v dalsi skladbe napodobit

Uživatelský avatar
carloff
Profesionál
Příspěvky: 2224
Registrován: 05 čer 2002 17:57

Příspěvek od carloff » 05 říj 2007 16:13

Trochu by to chtelo z rozlozenych akordu se presunout a premyslet o tenzich a zaspinit 12 9 kovymi variantami...popremyslej nejen o tom jaky nastroj ma zvuk, ale jak by ten nastroj asi bylo mozne hrat aby mel samostatnou melodickou linku ve svem hlasu..
harmonickyx je klasicismus davno vycerpany...ve vazne hudbe by bylo pouzvat stejne postupy z tehdejsi doby anachronismus...stejne jako malovat jako renesancni maliri...
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz

Uživatelský avatar
Ivo
Moderátor
Příspěvky: 11516
Registrován: 19 črc 2003 06:02

Příspěvek od Ivo » 05 říj 2007 16:15

carloff píše:ve vazne hudbe by bylo pouzvat stejne postupy z tehdejsi doby anachronismus...stejne jako malovat jako renesancni maliri...
Když se koukám na některé ty "moderní" hrůzy a plácaniny, tak si říkám že trocha renesance by neuškodila ...

Petr_Macháně
Příspěvky: 254
Registrován: 11 zář 2006 18:43

Příspěvek od Petr_Macháně » 05 říj 2007 16:17

carloff> nelíbí se mi jaké tu na mě používáš výrazy, vubec nevim co sou ty tvoje rady , nejaky tenze, ty varianty atd...

Uživatelský avatar
carloff
Profesionál
Příspěvky: 2224
Registrován: 05 čer 2002 17:57

Příspěvek od carloff » 05 říj 2007 16:19

to mozna ale vazna hudba po renesanci a klasicismu taky stoji za to:)
od berlioze po janacka od janacka po glasse od glasse po serialni hudbu,
multiseriální techniky atd
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz

Acid Punk
Příspěvky: 2444
Registrován: 23 srp 2006 19:55

Příspěvek od Acid Punk » 05 říj 2007 16:20

Ivo píše:
carloff píše:ve vazne hudbe by bylo pouzvat stejne postupy z tehdejsi doby anachronismus...stejne jako malovat jako renesancni maliri...
Když se koukám na některé ty "moderní" hrůzy a plácaniny, tak si říkám že trocha renesance by neuškodila ...
Presne tak, renesance s hudebni orientaci na cloveka, tak aby se mu dobre zilo a citil se stim umenim prijemne, by neskodila.. kdyz se podivam kolem sebe, vyrabi jeste nekdo neco pro cloveka? :)

Uživatelský avatar
carloff
Profesionál
Příspěvky: 2224
Registrován: 05 čer 2002 17:57

Příspěvek od carloff » 05 říj 2007 16:22

Podle pùvodní definice je akordem každý souzvuk tøí a více tónù øazených podle urèitého systému. Vícezvuky s nepravidelnou intervalovou strukturou (nebo náhodné) se nazývají clustery (klastry - shluky) a nelze je øadit k akordùm. Nejpoužívanìjší v hudbì s evropskými koøeny jsou akordy založené na terciovém systému (složené z tercií nad sebou).

Akordy lze rozdìlit do nìkolika skupin podle jejich stavby. Základní dva druhy jsou kvintakord a septakord (názvy jsou odvozeny od intervalu pro akord charakteristického). Další akordy jsou obvykle chápány jako rozšíøení tìchto základních akordù o další intervaly (tenze).
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz

Odpovědět