Silentstressor / Fractal - ze šuplíku
Silentstressor / Fractal - ze šuplíku
Válí se mi tu kvantum nedokončených tracků. Budu je postupně dolešťovat, uploadovat a linkovat tady do jednoho vlákna. Jsou to jak poslechové, tak taneční věci a semtam to proložím nějakým tím popíkem.
Re: Silentstressor / Fractal - ze šuplíku
to tam naschval nemas skoro ziadne basy ? pride mi to ako keby to cele hralo cez HP filter, si si isty ze si nejaky nezabudol na mastri zapnuty
? .. pocuvam na Eris E8 ...
Re: Silentstressor / Fractal - ze šuplíku
za mna zvukovo fakt spica, ale obsah mi nic nehovori.
vyvazeny mix, hra to super.
vyvazeny mix, hra to super.
Re: Silentstressor / Fractal - ze šuplíku
hm.. tak som asi ohluchol po tych silvestrovskych delobuchoch
dobre ignoruj ma
Re: Silentstressor / Fractal - ze šuplíku
fakt to ma dobry balanc, aky si mal referencny track? ci podla svojho?
Re: Silentstressor / Fractal - ze šuplíku
Původni verze byla hodně ve prospěch basů. Pak jsem jako referenci proleťel poslední releasy no a nějak mi přišlo, že to radši nazvučím ve prospěch středů, že to tomu sluší. I když ono to je celkem jedno, hlavně že je to nahlas 
Re: Silentstressor / Fractal - ze šuplíku
za me by tam tech basu 100-200 Hz precejen mohlo byt trochu vic... jinak fajn. trochu mi to nejdriv pripomnelo tobina, ale pak to vezme vlastni smer 
Re: Silentstressor / Fractal - ze šuplíku
Asi jo, pockam az podobnych tracku dokoncim vic, pak se rozhodnu co s tím spodkem
Re: Silentstressor / Fractal - ze šuplíku
Pohodlně se usaďte, nebo si lehněte. Vezměte si ty nejlepší sluchátka, propojte to všechno a zavřete oči, naztražte uši a jedeme...
Re: Silentstressor / Fractal - ze šuplíku
Nadprůměrná věc zvukově i hudebně oproti produkci zde na Ezone.
Líbí se mně, že skladba má vývoj a drží atmosféru skoro 9 minut.
Netradiční je pro mě i panorama basy vlevo a ne na středu.
Poslechl jsem celou skladbu.
Líbí se mně, že skladba má vývoj a drží atmosféru skoro 9 minut.
Netradiční je pro mě i panorama basy vlevo a ne na středu.
Poslechl jsem celou skladbu.
Re: Silentstressor / Fractal - ze šuplíku
Je noc,lezim si na posteli,na usiach sluchadla a zavrete oci.Uzivam si vybornu kvalitu zvuku s velmi vyborne spracovanym dejom.A v 1:54 minute sa poserem.Chlape vyborna praca.
Re: Silentstressor / Fractal - ze šuplíku
vznikalo to na základě nějakejch konkrétních pohyblivejch obrázků, nebo čistě na bázi imaginace?
jinak teda docela baví, jen mi to přijde jako složenina tří dost náladově i geograficky odlišnejch scén. první trochu severská s těma jakoby válečnejma hornama, druhá s nádechem japonska díky tomu něčemu připomínajícímu koto a třetí taková kriminálkově čelisťová
malinko mi v tom vaděj nějaký distorze. nevím jestli je to sc, nebo je to ve zdroji už, ale tahá mě to malinko.
jinak teda docela baví, jen mi to přijde jako složenina tří dost náladově i geograficky odlišnejch scén. první trochu severská s těma jakoby válečnejma hornama, druhá s nádechem japonska díky tomu něčemu připomínajícímu koto a třetí taková kriminálkově čelisťová
malinko mi v tom vaděj nějaký distorze. nevím jestli je to sc, nebo je to ve zdroji už, ale tahá mě to malinko.
Re: Silentstressor / Fractal - ze šuplíku
Děkuji, že jste si to poslechli a reagovali.
Vznikalo to na základě imaginace. Nějaká nosná myšlenka je post-apo depka versus přicházející naděje.
Dost zvuků je schválně z-lo-fi-zovaných, jsou tam vlepená různá zkreslení, glitche, textury, některé zvuky jakoby v mlze, nejvíce jsem si vyhrával se zkresleníma a saturacema 12khz+ aby byly jako vrstvy nad sebou a hrály si spolu, nejlépe to jde slyšet v poslední části. Všecky ty distorze tam jsou protože jsem to tak chtěl, nemělo by tam nic tahat za uši.
Biscuit si správně všimnul že to jsou jakoby "tři oblasti" a opravdu je chápu jako tři různé krajiny. Do budoucna budu rozvíjet každou zvlášť.
Panorama, mimo dynamiky, je tam jako jeden z hlavních tvůrčích prvků. Tu prostřední část mám i v ambisonické 3D verzi, trochu poměněnou, delší a je licencovaná v jedné komerční bance contentu pro hry a TV.
Je to plné překvapení a dalo by se to ještě hodně natáhnout. První a poslední jsou 4 roky staré výtvory, ten prostřední obraz dokonce 7 let nebo tak.
Nejhustší věc je, že při tvorbě takových poslechových ambientů (tedy nemá to fungovat jen jako kulisa), se člověku úplně zpomalí vnímání času a začne i různě jinak vnímat zvuky okolo sebe. Si pamatuju, že jsem v zimě po tom jel autem a slyšel jsem úplně jinak to hučení, bylo to jak někde vevnitř hlavy, a nemohl jsem to "vypnout"
Vznikalo to na základě imaginace. Nějaká nosná myšlenka je post-apo depka versus přicházející naděje.
Dost zvuků je schválně z-lo-fi-zovaných, jsou tam vlepená různá zkreslení, glitche, textury, některé zvuky jakoby v mlze, nejvíce jsem si vyhrával se zkresleníma a saturacema 12khz+ aby byly jako vrstvy nad sebou a hrály si spolu, nejlépe to jde slyšet v poslední části. Všecky ty distorze tam jsou protože jsem to tak chtěl, nemělo by tam nic tahat za uši.
Biscuit si správně všimnul že to jsou jakoby "tři oblasti" a opravdu je chápu jako tři různé krajiny. Do budoucna budu rozvíjet každou zvlášť.
Panorama, mimo dynamiky, je tam jako jeden z hlavních tvůrčích prvků. Tu prostřední část mám i v ambisonické 3D verzi, trochu poměněnou, delší a je licencovaná v jedné komerční bance contentu pro hry a TV.
Je to plné překvapení a dalo by se to ještě hodně natáhnout. První a poslední jsou 4 roky staré výtvory, ten prostřední obraz dokonce 7 let nebo tak.
Nejhustší věc je, že při tvorbě takových poslechových ambientů (tedy nemá to fungovat jen jako kulisa), se člověku úplně zpomalí vnímání času a začne i různě jinak vnímat zvuky okolo sebe. Si pamatuju, že jsem v zimě po tom jel autem a slyšel jsem úplně jinak to hučení, bylo to jak někde vevnitř hlavy, a nemohl jsem to "vypnout"
Re: Silentstressor / Fractal - ze šuplíku
Kurva já se leknul!
Jsem byl v rozpoložení a tohle.
Jsem byl v rozpoložení a tohle.
muzikant





