Svitani
Svitani
Zdravim,
Edirol Orchestra/zkouska jak zni, nedari se mi rozchodit EWSQ. Lehka melodie na probuzeni, diky za komentare jak spolu nastroje sedi a zda je atmosfera OK. Nic narocneho na poslech.
Svitani (Morning star)
Diky za jakekoliv postrehy.
Edirol Orchestra/zkouska jak zni, nedari se mi rozchodit EWSQ. Lehka melodie na probuzeni, diky za komentare jak spolu nastroje sedi a zda je atmosfera OK. Nic narocneho na poslech.
Svitani (Morning star)
Diky za jakekoliv postrehy.
Jo jo, syntak sem tam vrazil fakt schvalne - melo to evokovat prave ten rozdil pri svitani - se probudis, zevlujes a pak prd - najednou musis makat, vzpomenes si na to a je to jak pest na oko
No to je presne ono, proto se to tam mota az do konce 
Kazdopadne dik, zajima me jeste autenticnost - tahle knihovna ma totiz jenom par desitek MB a je to komplet orchestr, me to zni fakt dobre, ake nemam zkusenosti s poradnym VSTckem...


Kazdopadne dik, zajima me jeste autenticnost - tahle knihovna ma totiz jenom par desitek MB a je to komplet orchestr, me to zni fakt dobre, ake nemam zkusenosti s poradnym VSTckem...
Ta nevěrohodnost je způsobena hlavně tím, že si nehraješ se stylistikou a to hlavně u vibráta, kde to zní fakt strojově. Nejvíc to jde slyšet na flétně, která zní u krátkých tónů v pohodě, ale jakmile je nějaký delší, strašně tahá za uši, jak má vibráto pořád stejnou úroveň.
U violončela/basy zase není vůbec a je to moc statický..
PS: ten synťák mi vůbec nevadí
U violončela/basy zase není vůbec a je to moc statický..
PS: ten synťák mi vůbec nevadí
Petr Tudy Holubář - INSANIA, RIVER
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Aha - tak to sem presne potreboval vedet, diky. Znamena to teda (btw, mas pravdu, s vibratem jsem si vubec nehral), ze
a) smycce/basa - pouzivat vibrato (no je to logicke, na smycce se tak hraje vzdycky)
b) fletna - spise kratsi tony, pokud delsi, tak s vibratem modulovat tak, aby cim dele, tim byl ton rozechvenejsi?
a) smycce/basa - pouzivat vibrato (no je to logicke, na smycce se tak hraje vzdycky)
b) fletna - spise kratsi tony, pokud delsi, tak s vibratem modulovat tak, aby cim dele, tim byl ton rozechvenejsi?
Naposledy upravil(a) upman dne 04 črc 2008 10:53, celkem upraveno 2 x.
Většinou se delší tóny nasazují bez vibráta a postupně se přidává.
Ale netvrdím, že to tak musí být, chce to zkoušet
Ale netvrdím, že to tak musí být, chce to zkoušet
Petr Tudy Holubář - INSANIA, RIVER
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
upman: Ani já si netroufám hodnotit věrohodnost nástrojů, napíšu tedy názor jako naprostý konzument:
Celkově se mi to vůbec nezdá špatné a synth mi tam narozdíl od "toxina" přijde jako zajímavé zpestření.
Pojato však v kontextu "svítání", chtělo by to s nástupem rytmiky počkat a vůbec celkově skladbu nějak gradovat - konec skladby mi totiž paradoxně připadne jako zhudebnění opaku, tedy západu slunce.
Jinak je to ale pro mě příjemná poslechovka.
A jestli mohu (pardon za trochu OT) ke zmíněnému VST Edirol Orchestra:
Mám ho také, spouštím ho pod Cubase SX, ale mám s ním problémy.
Pokud vím, má k dispozici pouze 4 individuální, stereo-výstupy.
Když jsem ho na zkoušku použil poprvé, nevyzkoušel jsem routování signálu do těchto čtyř individuálních výstupů a nastavil jsem si pro každý nástroj samostatně (podotýkám v rozhraní Edirolu) panoramu, reverby, hlasitost... Pak jsem celý projekt v Cubase SX uložil v domnění, že (stejně jako u většiny VST, co používám) se mi uloží i nastavení Edirolu.
Opak byl pravdou - Edirol si nepamatoval vůbec nic - vše jsem musel nastavovat znovu a to i včetně MIDI kanálů a jim přiřazených zvuků.
Nakonec jsem musel použít tlačítko "System" (na panelu Edirol vpravo), pak záložku "File" a nakonec volby "Save - User Tone/ Performance/ Reverb Presets/ Chorus Presets) a po znovuspuštění projektu takto uložená nastavení zase znovu manuálně loadovat.
Je to normální, upmane? Chová se Ti Edirol Orchestra také tak?
Předem díky za odpověď a můžeme to případně řešit i jinde, ne v tomto topic.
A ještě jednou se omlouvám za odskok od Tvého tématu.
Celkově se mi to vůbec nezdá špatné a synth mi tam narozdíl od "toxina" přijde jako zajímavé zpestření.
Pojato však v kontextu "svítání", chtělo by to s nástupem rytmiky počkat a vůbec celkově skladbu nějak gradovat - konec skladby mi totiž paradoxně připadne jako zhudebnění opaku, tedy západu slunce.
Jinak je to ale pro mě příjemná poslechovka.
A jestli mohu (pardon za trochu OT) ke zmíněnému VST Edirol Orchestra:
Mám ho také, spouštím ho pod Cubase SX, ale mám s ním problémy.
Pokud vím, má k dispozici pouze 4 individuální, stereo-výstupy.
Když jsem ho na zkoušku použil poprvé, nevyzkoušel jsem routování signálu do těchto čtyř individuálních výstupů a nastavil jsem si pro každý nástroj samostatně (podotýkám v rozhraní Edirolu) panoramu, reverby, hlasitost... Pak jsem celý projekt v Cubase SX uložil v domnění, že (stejně jako u většiny VST, co používám) se mi uloží i nastavení Edirolu.
Opak byl pravdou - Edirol si nepamatoval vůbec nic - vše jsem musel nastavovat znovu a to i včetně MIDI kanálů a jim přiřazených zvuků.
Nakonec jsem musel použít tlačítko "System" (na panelu Edirol vpravo), pak záložku "File" a nakonec volby "Save - User Tone/ Performance/ Reverb Presets/ Chorus Presets) a po znovuspuštění projektu takto uložená nastavení zase znovu manuálně loadovat.
Je to normální, upmane? Chová se Ti Edirol Orchestra také tak?
Předem díky za odpověď a můžeme to případně řešit i jinde, ne v tomto topic.
A ještě jednou se omlouvám za odskok od Tvého tématu.
2 Jindrix: me se zatim chova korektne, ale pri tomhle nastaveni:
- na virtualni CD mam permanentne namapovanou ISO image
- pouzivam Ableton, pri kazdem spusteni se nahrava VST
- Ableton si nejak asi umi pamatovat, co bylo na kterem kanalu nastaveno; zkousel jsem pro volume, reverb, nastroje. Po znovunatazeni projektu je to tam, jak ma byt. Routovani do vice vystupu nepouzivam, delam to tak, ze v 1 kanalu mam nahrane VST, v druhem se odkazuji na 1. kanal na Midi Channel 2, v dalsim totez, ale Midi Chan. 3 atd.
Jinak diky za nazor
- na virtualni CD mam permanentne namapovanou ISO image
- pouzivam Ableton, pri kazdem spusteni se nahrava VST
- Ableton si nejak asi umi pamatovat, co bylo na kterem kanalu nastaveno; zkousel jsem pro volume, reverb, nastroje. Po znovunatazeni projektu je to tam, jak ma byt. Routovani do vice vystupu nepouzivam, delam to tak, ze v 1 kanalu mam nahrane VST, v druhem se odkazuji na 1. kanal na Midi Channel 2, v dalsim totez, ale Midi Chan. 3 atd.
Jinak diky za nazor

Já ti nevím zdá se mi že na začátku ta flétna v pár okamžicích ujíždí do falešna nebo mám jen halucinace? každopádně trvám na tom že je to pro mě fajn záležitost a už jsem si ji zařadil do chilloutové složky...
Budu mít asi hodně stupidní dotaz ale jak docílit toho efektu vibrata jedná se o nějáký efekt ?
Budu mít asi hodně stupidní dotaz ale jak docílit toho efektu vibrata jedná se o nějáký efekt ?
jo jo, ako napisal Tudy, ten synt mi tam tiez nevadi, dokonca je to strasne fajn zmena. a teuz suhlasim s tym vibratom na zaciatku... pri real nastrojoch je neuveritelne dolezite dodrzat alebo sa aspon snazit co najviac napodobnit nielen zvuk, ale aj techniku hry a rozsah nastroja... a to v jeto skladbe vyrazne pokulhava...
teda problem nevidim v kvalite zvukov, ale v nedostatocnom napodobeni techniky hry na jednotlive nastroje...
teda problem nevidim v kvalite zvukov, ale v nedostatocnom napodobeni techniky hry na jednotlive nastroje...