Syncro - Purification Dub
Predem rikam, ze tohle neni uplne muj salek caje. Atmosfera, skladba a aranz se mi libi, zaplneny zpevem to bude pohoda. Co me ale vadi je az moc rezavej zvuk. Mozna je to u dubu bezna praxe, ale me tam neustale busi do usi neco mezi 2000 a 4000 Hz (je to takovej uzkej ostrej pruh frekvenci). Do tohohle pasma je to vsechno nahrnuty a snad ani na chvili to neprestane (rekl bych, ze tam jsou hozeny vsechny delaye?). Kdyby to bylo jen obcas, tak jo, ale takhle me to uz tahalo za usi. Ten kopak bych taky zmekcil.
Vida, to zase moc neznam ja, zkusim se dovzdelat. Diky! Jinak nektery tvoje veci maj minimalne naladou k produkci takovych Digital Mystikz celkem blizko, pokud bych chtel dal prihrivat svoji dubstepovou polivku...syncro píše: Toolz: Já jsem dubstep pro sebe "objevil" docela nedávno, některé ty věci se mi fakt líbí, obzvláš? mixtapes s živými MCs. Je to tedy hodně elektronická a zběsilá odnož, ale ten dub v tom pořád cítím... Pravda ale je, že zvukově je to posunuté trochu jinam, než klasický UK dub, který doma obvykle poslouchám (věci na Deep Root, Scoops a tak).
Dík, Saša

Hodne stesti!
Ještě mně, Alexandře, napadla jedna věc (a už toho nechám):
ten kopák je evidentně jeden jedinej sampl, dynamicky je pořád stejnej, zkrátka jeden vzorek. Nevím jestli je taková strojovost v tomhle stylu žádoucí...to nemůžu posoudit (kdysi jsem poslouchal akorát Marleyho), ale já bych ještě uvážil
1) použití nějakýho kopáku, kterej ná odlišnou barvu při odlišně silném úderu a tuhle pestřejší dynamiku bych tam implantoval
2) uvážil bych mírný znepřesnění kopáku v řádu "koma"...což je pojem definovatelnej jako velejemný rytmický chybky
Body 1 a 2 neplatí, pokud je ta hypnotická strojovost žádoucí, abych tak řekl, pokud by to třeba zhulenýho posluchače vytrhlo z tý nirvány...
ten kopák je evidentně jeden jedinej sampl, dynamicky je pořád stejnej, zkrátka jeden vzorek. Nevím jestli je taková strojovost v tomhle stylu žádoucí...to nemůžu posoudit (kdysi jsem poslouchal akorát Marleyho), ale já bych ještě uvážil
1) použití nějakýho kopáku, kterej ná odlišnou barvu při odlišně silném úderu a tuhle pestřejší dynamiku bych tam implantoval
2) uvážil bych mírný znepřesnění kopáku v řádu "koma"...což je pojem definovatelnej jako velejemný rytmický chybky
Body 1 a 2 neplatí, pokud je ta hypnotická strojovost žádoucí, abych tak řekl, pokud by to třeba zhulenýho posluchače vytrhlo z tý nirvány...

Rošky
Díky, Petře. V téhle jedné konkrétní písníčce je ta strojovost skutečně žádoucí. Až sem dodám další věc (Ruanda riddim), tak tam to bude reggae živosti zase mnohem blíž, ale tady jsem chtěl udělat "digitální" stepper v té klasické elektronické tradici konce 90tých let. Takhle se to v tom stylu "nosí". Chápu ale, že někoho, kdo zrovna tohle neposlouchá, to může trochu iritovat. Co se rytmických chybek týče, snažil jsem se tam trochu shufflovat ten military rytmičák a hajtku, ale taky jenom malinko, aby to z toho stepper stylu nevybočovalo...
Každopádně díky moc, přesně kvůli těmhle radám jsem to sem posílal. Občas už jsem v té písničce, jestli se tomu takhle vůbec může říkat, tak ponořený, že sám nevím, co a jak. Tohle tedy není ten příklad, tady byla doba inspirace a realizace opravdu krátká (jarní slunce je mocný inspirátor), ale třeba Run Babylon jsem ladil vlastně přes půl roku a to se snadno ztratí nadhled...
Saša
Každopádně díky moc, přesně kvůli těmhle radám jsem to sem posílal. Občas už jsem v té písničce, jestli se tomu takhle vůbec může říkat, tak ponořený, že sám nevím, co a jak. Tohle tedy není ten příklad, tady byla doba inspirace a realizace opravdu krátká (jarní slunce je mocný inspirátor), ale třeba Run Babylon jsem ladil vlastně přes půl roku a to se snadno ztratí nadhled...
Saša
To mi povídej...ztráta nadhledu, když na tom člověk dlouho sedí...typickej indikátor je dát si po mixu tejden pauzu a pak si to pustit...slyšíš ty chyby. Já si říkám - jak jsem tam mohl dát tak málo xxx, moc xxx ? Největši vopruz je najít chybu ve zvuku náběru, speciálně španělku nerad přetáčím...prostě se mi nechce. Zjistil jsem zajímavou věc - nejlíp mi zní španělka přes DBX 166A, 166ka by byla lepší, ale nejsou...vyluxoval to Etien
a basa (požaduji ji trochu naprclou) přes Fat 1. Na zpěv mám jen ten Ivory, ale trochu zužuje, tak to musím dokrucovat.
Když sem něco prskneš tak je to stejně co člověk to názor, ale třeba z toho nějakej průnik množin vydestiluješ...A? se daří !

Když sem něco prskneš tak je to stejně co člověk to názor, ale třeba z toho nějakej průnik množin vydestiluješ...A? se daří !
Rošky
Jo, ale mám pocit, že nejpovedenější byla ta stará 166ka. To moje Ačko je jakoby trochu tvrdší...koukám po bazarech, ale 166 není, nebo chtějí moc. Jsem přesvědčenej že velký divadlo se dá zahrát i s lowendovým šaškem když se to umí (tím nechci říct že jsem to já, kdo to umí, ale byl jsem toho svědkem)..třeba za zajímavej outboard považuju starej Alesis MIDIverb II - šumí, ale umí... Nejjednodušším a neprůstřelným důkazem jsou starý a nepřekonatelný nahrávky, dělaný na různý předpotopní HW. Každej z nás nějakou takovou nahráku zná, ve stylu, kterej sleduje.
Dneska jsem zašel do PrahaMusic okouknout ten Summit Audio TLA-100, nemají ho fyzicky ale je v katalogu, kolem 80.000,- Kč, tak to asi nepůjde...narazil jsem na něj v americký inzerci:
http://cgi.ebay.com/Summit-Audio-TLA-10 ... Compressor_
W0QQitemZ7393642110QQcategoryZ23793QQcmdZViewItem
za 1175,-S...to jen pro iteres.
Dneska jsem zašel do PrahaMusic okouknout ten Summit Audio TLA-100, nemají ho fyzicky ale je v katalogu, kolem 80.000,- Kč, tak to asi nepůjde...narazil jsem na něj v americký inzerci:
http://cgi.ebay.com/Summit-Audio-TLA-10 ... Compressor_
W0QQitemZ7393642110QQcategoryZ23793QQcmdZViewItem
za 1175,-S...to jen pro iteres.
Rošky
No jasně, zrovna MidiVerbII mám taky a mám ho moc rád. Spousta levných a zdánlivě "šmejdských" věcí je ve finále pro nějaký účel to pravé ořechové a funguje na danou věc přinejmenším stejně, ne-li lépe, než superdrahý moderní gear... Ve finále je to tak, že samotná cena gearu neznamená prakticky vůbec nic. Mám rád škatulky s charakterem, který mě osobně vyhovuje, bez ohledu na značku nebo cenu. Někomu vyhovuje to, někomu ono. A tak je to vlastně správně...
Saša
Saša
-
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
dobrej groove, mne se to libi. rekl bych, ze je to lehce prebasovany a souhlasik s kopakem. teda castecne. podle me je dost hlubokej, ale pocatecni transient ma trochu preexponovanej. obcas zkousim slammovat bici kvuli co nejvyssimu RMS, ale potom jsou tupy, a tak treba primicham stopu JEN s transientama -- a tady mi to zni podobne. jestli to tak opravdu je, trochu bych ten transient zeshora zavrel a nejak ho slepil s tim kopakem.