Tommy K. - 2nd November

Vaše produkce a názory na ní, české a slovenské elektronické kapely a projekty
Odpovědět
TommyK

Tommy K. - 2nd November

Příspěvek od TommyK » 31 říj 2006 20:10

Celkem by me zajimal nazor, jak to pusobi, co tomu chybi, zvuk atd. Jsem takovej ten samouk asi jako vetsina lidi tady a urcite se mam jeste hodne, co ucit. Zadnej profi výkon necekejte, ale nazor urco hodte.
http://www.audionet.sk/Mp3/down.php?ids=5946

Cyril

Příspěvek od Cyril » 31 říj 2006 20:59

Posloucham na sluchatkach... prijemna hudba docela... Zvuk mi prijde takovej zahuhlanej, potreboval by aby basy vic basovaly a vejsky projasnit, podle me... Hodil by se tam vokal... Trosku jako hudba k nejaky pocitacovy hre, chybi mi tam nejakej "refren" nebo tak neco, co by z toho udelalo pisnicku, resp. track s nejakou strukturou... Proste to tak plyne. Ale posloucha se to hezky.
Grafický design – http://www.cyrilkriz.cz (velmi rád navrhnu tiskoviny pro kapely, producenty a studia)

matucha

Příspěvek od matucha » 31 říj 2006 21:23

+ ma to atmosferu
+ sou tam nejaky netuctovy zvuky

? basova linka mi uplne nesedi (vec vkusu)

- pride mi to pod hranici nevyraznosti, neni co si pamatovat... osobne mam lehce nevyrazny veci docela rad... takovy neutralni... ale tady mi schazi neco, ceho bych se chytil, najdi nejakej vyraznej zvuk/motiv a pak ho jeste necim podpor at netrci
- ty bici sou naprogramovany dost neotesane, nemaj zadnej vzruch... je to takovy mechanicky, vcetne crashe, kterej z toho trci... jestli neumis moc programovat, pomoz si nejakou smyckou, kterou treba nejak podivne upravis
- schazej gradace... v bicich se tam casem muze pridat shaker nebo nejaky perkuse... nebo neco na ten zpusob

ad zvuk

+ myslim, ze si nevybral zadny echt spatne hrajici samply, i kdyz treba cinely se mi moc nelibej esteticky