co ti to presne dela? a zkousels samostatnej radic?tical píše:No můžu vám všem opravdu jen závidět, že vám virus běhá bez problému....Mě TI2 desktop stále zlobí, i když s cubase 5.1 už to není, tak časté, ale stále je to na houby když to padá
Access virus TI a dal..?
Re: Access virus TI a dal..?
Re: Access virus TI a dal..?
Ahoj, takže:
Situace 1 v DAW : Při použití multi channel mi např. ze 6ti kanálů funguje pouze jeden, a to ještě k tomu jinak ( např. hlasitěji ).
Situace 2 v DAW : Při spuštění DAW aplikace se budto TI2 chová tak, že nejhede zvuk z žádného kanálu a nebo se projeví nepříjemným praskajcím zvukem.
Situace 3 v DAW : Při spuštěném projektu, když se mi TI2 spustí, mi při přehrávání ozve do uší velice hlasitý a nepřerušovaný ( hnusný ), zkratový zvuk. Toto se ovšem stane třeba a ted pouze příklad, když mi jede projekt půl hodiny nebo deset minut...
Po těchto situací sem nucen vždy viruse vypnout a zapnout samo, že i DAW. Toto mi dělá pouze v DAW, ale když mi proběhne situace 3, a vypnu DAW a mám stále zapleho vira a dám do něho sluchátka, situace 3 stále pokračuje...
Zajmavé je to, že mi to dělá docela náhodně.
Co bylo vyzkoušno: takže TI OS: 3.1.0. , 3.3.0, 3.3.4, a ted poslední 4ka.
Reinstal windows, používám xp profesional.
Taky druhý počítač.
Nové ovladače pro základní desku.
Resetováni jednotky TI2 viruse pomocí arp edit tlačítka.
Komunikace s acces podporou, ktera mě navedla více méně k těmto metodam výše uvedené.
Odzkoušeno na cubase sx 3.1 a 5.1 u 5.1 sem mi to zdálo méně častější, ale těžko říct.
Volal sem dále pak do musiccentra v brně kde sem jednotku koupil, a tam mi řekli, že jim to ve studiu dělají viry taky a že to můžou být porodní bolesti ( nebo jak to nazvat ). Už sem to chtěl poslat na reklamaci, ale po tom co mě upozornili, že pokud bude reklamace neuznána, tak to budu muset proplatit aa že prý si technik bere 1000,- na hodinu a jelikož m ito dělá náhodně, logicky se nazkýta stále otázka, kdyby to byla HW chyba, tak by to přece nejelo rovnou ne? a nechci platit a ted plácnu třeba trojku za to, že mi pošlou to same domů.... Už fakt nevím co mám dělat. TI2 mám od října, takže mám jěště dvou a půl letou záruku...
Ták a ted babo rad
EDIT: samostatně vypadá jednotka v pohodě, ale nevím tak dalece sem jí tak neprobádal... Ještě dodám, že měsic co sem tento přístroj koupil, vše běželo velice krásně, ale po měsíci sem potřeboval přehodit el. zástrčku a už to začalo... a je to doted
Situace 1 v DAW : Při použití multi channel mi např. ze 6ti kanálů funguje pouze jeden, a to ještě k tomu jinak ( např. hlasitěji ).
Situace 2 v DAW : Při spuštění DAW aplikace se budto TI2 chová tak, že nejhede zvuk z žádného kanálu a nebo se projeví nepříjemným praskajcím zvukem.
Situace 3 v DAW : Při spuštěném projektu, když se mi TI2 spustí, mi při přehrávání ozve do uší velice hlasitý a nepřerušovaný ( hnusný ), zkratový zvuk. Toto se ovšem stane třeba a ted pouze příklad, když mi jede projekt půl hodiny nebo deset minut...
Po těchto situací sem nucen vždy viruse vypnout a zapnout samo, že i DAW. Toto mi dělá pouze v DAW, ale když mi proběhne situace 3, a vypnu DAW a mám stále zapleho vira a dám do něho sluchátka, situace 3 stále pokračuje...
Zajmavé je to, že mi to dělá docela náhodně.
Co bylo vyzkoušno: takže TI OS: 3.1.0. , 3.3.0, 3.3.4, a ted poslední 4ka.
Reinstal windows, používám xp profesional.
Taky druhý počítač.
Nové ovladače pro základní desku.
Resetováni jednotky TI2 viruse pomocí arp edit tlačítka.
Komunikace s acces podporou, ktera mě navedla více méně k těmto metodam výše uvedené.
Odzkoušeno na cubase sx 3.1 a 5.1 u 5.1 sem mi to zdálo méně častější, ale těžko říct.
Volal sem dále pak do musiccentra v brně kde sem jednotku koupil, a tam mi řekli, že jim to ve studiu dělají viry taky a že to můžou být porodní bolesti ( nebo jak to nazvat ). Už sem to chtěl poslat na reklamaci, ale po tom co mě upozornili, že pokud bude reklamace neuznána, tak to budu muset proplatit aa že prý si technik bere 1000,- na hodinu a jelikož m ito dělá náhodně, logicky se nazkýta stále otázka, kdyby to byla HW chyba, tak by to přece nejelo rovnou ne? a nechci platit a ted plácnu třeba trojku za to, že mi pošlou to same domů.... Už fakt nevím co mám dělat. TI2 mám od října, takže mám jěště dvou a půl letou záruku...
Ták a ted babo rad

EDIT: samostatně vypadá jednotka v pohodě, ale nevím tak dalece sem jí tak neprobádal... Ještě dodám, že měsic co sem tento přístroj koupil, vše běželo velice krásně, ale po měsíci sem potřeboval přehodit el. zástrčku a už to začalo... a je to doted
Re: Access virus TI a dal..?
TOTO ti povedali ??? to je fakt vrchol !!! nedaj sa odbit, ak to mas v zaruke proste to posli to co povedali je absolutny nezmysel a nemaju na to pravo, kludne im mozes pohrozit ze ich das na sud !! v zarucnej dobe su pocivnny poskytnut ti akykolvek serviz zdarma a v zakone nieje absolutne nic o tom ze ci sa chyba pri servisnej kontrole prejavi alebo nie.. dokonca je tam ze ak to posles do servisu 3x koli tej istej chybe a ona sa stale objavuje su povinny ti vratit peniaze.. ty im nemusis dokazovat vobec nic, zakaznik je nastastie dost slusne kryty zakonom, takyto zmrdi len tazia z toho ze cloveku sa nechce s nimi natahovat... mne keby daco take povedali tak ich zjebem ze by si to za ramcek nedali.. nedaj sa, bud riadne ostry na nich, pohroz im ze na nich posles obchodnu inspekciu !!tical píše: Už sem to chtěl poslat na reklamaci, ale po tom co mě upozornili, že pokud bude reklamace neuznána, tak to budu muset proplatit aa že prý si technik bere 1000,- na hodinu a jelikož m ito dělá náhodně, logicky se nazkýta stále otázka, kdyby to byla HW chyba, tak by to přece nejelo rovnou ne? a nechci platit a ted plácnu třeba trojku za to, že mi pošlou to same domů....
Re: Access virus TI a dal..?
No to nevím, můj tata mi řekl, že to je normální věc... ale že mě chcou spíš odbýt a že záleží jestli to chci zkusit nebo ne... taky záleží co byste udělali vy... při těchto chybách a při nejistotě
Re: Access virus TI a dal..?
Tical:
Tohle sou naprosto nelegitimní kecy...
Ty si ze svy strany zkusil spoustu veci udelat sam pro odstraneni problemu a ten trva.
Bezny zakazník v cizině by reklamoval ihned po vyskytnutí problému - trápit se stim sám je úplně mimo a nad rámec..
Sem si jistý že to jak to prezentují v music centru vůbec neodpovídá strategii accessu, která je vůči svým klientům maximálně vstřícná...
Zkus kontaktovat přímo Acces a pověz jim jakejma blábolama se tě snažej zastrašit a jak prezentujou TI2 jako výrobek samotný...
Porodní bolesti.. \Jim to dělá ve studiu taky... PROBOHA!!!
SMRT KOMUNISMU!!!

Tohle sou naprosto nelegitimní kecy...
Ty si ze svy strany zkusil spoustu veci udelat sam pro odstraneni problemu a ten trva.
Bezny zakazník v cizině by reklamoval ihned po vyskytnutí problému - trápit se stim sám je úplně mimo a nad rámec..
Sem si jistý že to jak to prezentují v music centru vůbec neodpovídá strategii accessu, která je vůči svým klientům maximálně vstřícná...
Zkus kontaktovat přímo Acces a pověz jim jakejma blábolama se tě snažej zastrašit a jak prezentujou TI2 jako výrobek samotný...
Porodní bolesti.. \Jim to dělá ve studiu taky... PROBOHA!!!
SMRT KOMUNISMU!!!

Re: Access virus TI a dal..?
jj presne tak ! toto je fakt drsne, treba z tymi zmrdmi poriadne zatocit, podla mna keby sa toto dozvedel access okamze ich delistuje zo zoznamuPrvotsky píše: Zkus kontaktovat přímo Acces a pověz jim jakejma blábolama se tě snažej zastrašit a jak prezentujou TI2 jako výrobek samotný...
Porodní bolesti.. \Jim to dělá ve studiu taky... PROBOHA!!!
SMRT KOMUNISMU!!!
predajcov ...
Re: Access virus TI a dal..?
kdyby jsme si uctovali kazdou neopravnenou reklamaci, muzeme zamestnat jeste o jednoho cloveka navic, celkem dobre by ho to uzivilo 
proboha, co to je za kecy? tem bych to do servisu ani nedaval! a do budoucna bych u nich urcite nenakupoval. urcite konaktuj access.. i kdybys to tam mel poslat, je to lepsi, nez tady resit ty zmrdiky cesky.
jinak ja teda nevim kdo ma jeste dvojku? prvotsky? ale asi je to jedno, si myslim.. porodni bolesti
bych ho kop, az by je mel on, blb

proboha, co to je za kecy? tem bych to do servisu ani nedaval! a do budoucna bych u nich urcite nenakupoval. urcite konaktuj access.. i kdybys to tam mel poslat, je to lepsi, nez tady resit ty zmrdiky cesky.
jinak ja teda nevim kdo ma jeste dvojku? prvotsky? ale asi je to jedno, si myslim.. porodni bolesti

Re: Access virus TI a dal..?
Jo já mám TI2.
Ale čerstvě.. Zatim sem žádný " porodní bolesti " díky bohu nezaznamenal...
Mám ho z druhý ruky po důvěryhodném člověku a ani on žádný úlety nezaznamenal...
Tak doufám že u toho zůstane..

Ale čerstvě.. Zatim sem žádný " porodní bolesti " díky bohu nezaznamenal...
Mám ho z druhý ruky po důvěryhodném člověku a ani on žádný úlety nezaznamenal...
Tak doufám že u toho zůstane..

Re: Access virus TI a dal..?
No hele hoši, ten nazev porodních bolestí vznikl ode mě a proč? protože se mi nechce psat tady cely hovor s nima... to bylo pouze zkracene ode mě tímto výrazem. Jinak to je prý v reklamačním řadu tohle, že pokud jde o neoprávněnou reklamaci, tak platí náklady kupujcí. když nastane chyba, tak vše platí access... Já mám třeba vzkušenostze zahraníčí když sem reklamoval zvukovku, tak mi dali okamžitě novou a vůbec to semnou dál neřešil.... Dneska sem volal do Musiccentra...tedy klavesy.cz a že prý mi zjistí kolik by stála prohlídka pokud nic nenajdou.... uvidíme... co jim tím pádem přímo access řekne... pokud budou ochotní, tak podle mě nic chtít nebudou, ted zůstavá otázka jestli píšou opravdu do access servisu, nevím.
EDIT: Když sem naposled psal do accessu ohledně toho poslání, tak mi napsali, že to mám poslat do obchodu kde sem to koupil, takže obejít je nebude, tak jednoduche a anvíc má angličtina není až tak dobrá pro tohle vyřízení...
EDIT: Když sem naposled psal do accessu ohledně toho poslání, tak mi napsali, že to mám poslat do obchodu kde sem to koupil, takže obejít je nebude, tak jednoduche a anvíc má angličtina není až tak dobrá pro tohle vyřízení...

Re: Access virus TI a dal..?
nie nie.. pozri.. ty si kupoval v musicentru.. zaruku mas o dnich.. to ze oni maju sekuindarne z accessom nejake taketo dohody to je ich vec teba to vobec nemusi zaujimat.. pre teba ako zakaznika muziccentra je podstatne ze si kupoval od nich a teda je pre teba (a pre nich vo vztahu k tebe) platna legislativa ČR co sa tyka reklamacii ... teda neviem ako to tam mate ale tu na SR urcite nieco take ze ked sa nenajde chyba ze to plati zakznik nenachadza - a pochybujem ze u vas ano ... takze v tomto by som bol tvrdy a trval na svojom (a v pripade nutnosti hrozil obchodnou inspekciou a sudenim sa) ... ak to oni maju takto blbo dohodnute s accessom je to ich problem a hradia si to oni na svoje nakladay.. ty si zakaznik priamy ich a nie accessu takze toto ta ani trochu nemusi zaujimat ...
Re: Access virus TI a dal..?
No uvidíme, počkám co mi řeknou jak se mi ozvou...
Každopádně mě napadá, že možná to nebudem ani muset řešit... protože muj virus musí byt vadnej, jinak si to nedokážu vysvětlit...
Každopádně mě napadá, že možná to nebudem ani muset řešit... protože muj virus musí byt vadnej, jinak si to nedokážu vysvětlit...
Re: Access virus TI a dal..?
Souhlasim.dendy píše:nie nie.. pozri.. ty si kupoval v musicentru.. zaruku mas o dnich.. to ze oni maju sekuindarne z accessom nejake taketo dohody to je ich vec teba to vobec nemusi zaujimat.. pre teba ako zakaznika muziccentra je podstatne ze si kupoval od nich a teda je pre teba (a pre nich vo vztahu k tebe) platna legislativa ČR co sa tyka reklamacii ... teda neviem ako to tam mate ale tu na SR urcite nieco take ze ked sa nenajde chyba ze to plati zakznik nenachadza - a pochybujem ze u vas ano ... takze v tomto by som bol tvrdy a trval na svojom (a v pripade nutnosti hrozil obchodnou inspekciou a sudenim sa) ... ak to oni maju takto blbo dohodnute s accessom je to ich problem a hradia si to oni na svoje nakladay.. ty si zakaznik priamy ich a nie accessu takze toto ta ani trochu nemusi zaujimat ...
Nedokážu si představit pádnější důvody pro reklamaci nového stroje než se kterýmy se potýkáš..
Kdyby si potřeboval něco vyřídit v angličtině : pošlu ti do schránky můj mobil : rád to pro tebe udělám!
Stroj takovýhodle kalibru ti přece má dělat RADOST!
A ne aby si z toho už od října byl vystíhovanej!

P
Re: Access virus TI a dal..?
Nelze opomenout velice často se objevující otázku, zda prodávající je oprávněn kupujícímu účtovat své náklady vynaložené na přezkoumání reklamace, která se ukáže být neoprávněnou. Pokud je reklamace skutečně neoprávněná, má prodávající zřejmě právo si účtovat skutečně vynaložené a řádně doložené náklady na vyřízení neoprávněné reklamace, avšak nikoli jakýsi paušální poplatek
Tohle sem si vytahnul z reklamacniho řádu.... a bohužel je to tak jak sem tvrdil ( tedy muj otec )
Tohle sem si vytahnul z reklamacniho řádu.... a bohužel je to tak jak sem tvrdil ( tedy muj otec )
Re: Access virus TI a dal..?
ono zavisi od toho ako maju v tom reklamacnom poriadku vyspecifikovane CO je to neopravnena reklamacia ... na stranke v sekcii reklamacii maju toto
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou - poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutné řešit přímo s dopravcem)
používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svoji teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy běžnému kancelářskému prostředí
neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží
pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není zákazník schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software a spotřebního materiálu
zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami
provedením neoprávněného zásah do zařízení či jiných úprav bez svolení prodávajícího
zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě ČSN
zboží bylo poškozeno živly
tam urcite nieje nic o tom ze narok na reklamaciu (cize == neopravnena reklamacia) zanika ak sa zavada nahlasena zakaznikom neprejavi .. to by tam ani mat nemohli, z ato by ich hociaky priemerny pravnik na sude uplne roztrhal na kusy... ak by sa chceli chytit nespravneho pouzivania alebo neodbornej instalacie - to by ti najprv museli pred sudom dokazat - a to si viem dost tazko predstavit v tomto pripade... jednoznacne pravo je na tvojej strane ...
ked tak prestuduj si toto.. zakaznik je v EU nastastie v celku dobre chraneny proti takymto zmrdom
http://www.pravaspotrebitela.sk/index.p ... s&itemid=9
nedaj sa ! bojuj !
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou - poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutné řešit přímo s dopravcem)
používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svoji teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy běžnému kancelářskému prostředí
neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží
pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není zákazník schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software a spotřebního materiálu
zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami
provedením neoprávněného zásah do zařízení či jiných úprav bez svolení prodávajícího
zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě ČSN
zboží bylo poškozeno živly
tam urcite nieje nic o tom ze narok na reklamaciu (cize == neopravnena reklamacia) zanika ak sa zavada nahlasena zakaznikom neprejavi .. to by tam ani mat nemohli, z ato by ich hociaky priemerny pravnik na sude uplne roztrhal na kusy... ak by sa chceli chytit nespravneho pouzivania alebo neodbornej instalacie - to by ti najprv museli pred sudom dokazat - a to si viem dost tazko predstavit v tomto pripade... jednoznacne pravo je na tvojej strane ...
ked tak prestuduj si toto.. zakaznik je v EU nastastie v celku dobre chraneny proti takymto zmrdom
http://www.pravaspotrebitela.sk/index.p ... s&itemid=9
nedaj sa ! bojuj !

Re: Access virus TI a dal..?
No reklamace neopravnena je ta, že to rozeberou a nenajdou nic špatného...v tom případě je pak někde chyba u mě... tim pádem prodejna chce náklady za bezpředmětnou reklamaci za náklady s ní spojene z5, tzn. dopravce, technik, čas... Já se jich nechci zastávat, sou to s...., ale bohužel zákony hrajou v jejich prospěch...v zahraničí tohle neřeší... prostě ti dají nový kus a bež pryč 
