Access Virus TI [jak se to nepovedlo]

Ostatní audio hardware, obecná diskuse
Odpovědět
FFoxX
Příspěvky: 145
Registrován: 26 lis 2002 18:54

Příspěvek od FFoxX » 20 čer 2006 11:48

Tož už jsem taky infikován. Rovnou jsem aktualizoval na verzi 1.1.1 beta, a už jsem taky našel první bug :-) Když hraju plochoidní zvuk postavenej na wavetable oscilátorech v unisono režimu (twin a více) a zahraju víc jak tři noty ve stejnej okamžik (sekvencrem ve VirusControl režimu), tak je občas (většinou až u druhého nebo třetího akordu po sobě) slyšet praskání na začátku toho akordu. Někdy je to dost hlasitý, a někdy spodní nota nehraje vůbec. Když trošku poposouvám jednotlivý tóny třeba o 1/64 tripet, tak to hraje vpořádku, když vypnu unisono tak taky. Dělá vám to taktéž?

Neural_I
Příspěvky: 1256
Registrován: 09 zář 2005 12:20

Příspěvek od Neural_I » 20 čer 2006 14:29

co nastavit vetsi latenci ?

FFoxX
Příspěvky: 145
Registrován: 26 lis 2002 18:54

Příspěvek od FFoxX » 20 čer 2006 15:39

Jedu to pouze přes USB ve VC režimu, to praskání je vždycky na začátku akordu, nikdy v průběhu znění, a zatížení kompla je stále minimální. Nemám tam žádné soft nástroje ani efekty. Nicméně zatim nevylučuju že to může působit Cubase, ještě to vyzkoušim mimo VC režim :-) Zkus to taky otestovat, dělá mi to u presetů s wavetable oscilátorama, např. WarmWaves.

Neural_I
Příspěvky: 1256
Registrován: 09 zář 2005 12:20

Příspěvek od Neural_I » 20 čer 2006 15:44

zkusim to, ja to jedu jko zvukovku, zatim, takze me by to melo delat tuplem pokud to bude cubasi

FFoxX
Příspěvky: 145
Registrován: 26 lis 2002 18:54

Příspěvek od FFoxX » 20 čer 2006 16:08

Zatim z toho mám pocit že je to spíš okamžitým zatíženim DSP toho Viruse. Schválně jsem poslal prudu i na access support a dopisuju si tam s jednim typem.

FFoxX
Příspěvky: 145
Registrován: 26 lis 2002 18:54

Příspěvek od FFoxX » 20 čer 2006 16:22

Závisí to totiž hodně na tom parametru unisono, nicméně podle všech propočtů by měla být zažraná polyfonie max. 20 hlasů při unisono TWIN a druhém a dalším zahraném akordu. Nicméně ještě musim upozornit že tam mám obsazené další tři party, které v té chvíli sice nahrajou, nicméně nevylučuju zatížení DSP dalšíma reverbama.

Neural_I
Příspěvky: 1256
Registrován: 09 zář 2005 12:20

Příspěvek od Neural_I » 20 čer 2006 16:30

no mozny taky je ze maj jeste rezervy ve vyuziti DSP v tom jejich vypecenym softu co uz smolej asi dva roky a teprv ted to zacina nejak fungovat, taky fakt ze jestli mas dlouhy dozneni co se prekrejva atd tak tam ty hlasy muzou naskakat, zkus nastavit prioritu nastrojum a tomu co ti blbne dej vysokou a zbytek nech odpinat a uvidis jestli to helpne, treba jo

FFoxX
Příspěvky: 145
Registrován: 26 lis 2002 18:54

Příspěvek od FFoxX » 20 čer 2006 16:43

Jasně, ale to praskání nezní jako když se usekávaj doznívající hlasy, někdy je to dost hlasitý, navíc ta plocha zase nemá tak dlouhej release. Mnohem větší vliv na to má timing těch začátků not. Když je zahraju všechny přesně naráz ze sekvenceru, tak tam to praskání je, když je hraju na klávesy a klidně i rychle za sebou, tak to zní čistě. Viděl bych to spíš na špičkový zatížení při spouštění těch hlasů. Zkusim ještě zalaborovat s těma dalšíma partama. Škoda že tam neni nějakej měřič zatížení, to by tam přece mohli zadělat když už se polyfonie mění v závislosti na počtu a typu efektů a oscilátorů.

Neural_I
Příspěvky: 1256
Registrován: 09 zář 2005 12:20

Příspěvek od Neural_I » 20 čer 2006 16:47

jo to by se hodilo, to uz nekde nekdo psal, napis to do accesu at sebou programatori hejbnou a dodelaj to, kdyz nas bude vic tak to tam treba za deset let dodelaj... muhehe

Uživatelský avatar
biscuit
Příspěvky: 8807
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Příspěvek od biscuit » 20 čer 2006 16:50

ffoxx: me se lupance objevovaly u starsich verzi os, ted uz ne, ale tvuj priklad jsem nezkousel... uz jsem taky prisel na podivnost pri renderovani :) renderovat se musi real time, to jsem si precet, ale jelikoz jsem pred virem realtime nerenderoval, tak az ted jsem prisel na to proc ty moje ukazky byly tak potichu. real time render tam ma soupatko na hlasitost a ja ho mel na pulce :oops:

Neural_I
Příspěvky: 1256
Registrován: 09 zář 2005 12:20

Příspěvek od Neural_I » 20 čer 2006 17:13

covece ta hlasitost pri realtajmu rika spis asi to jak nahlas ti to bude pri renderovani hrat ne ? ale nevim, ted fakt z hlavy nevim

Uživatelský avatar
biscuit
Příspěvky: 8807
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Příspěvek od biscuit » 20 čer 2006 20:11

mas pravdu taky jsem na to ted kap :) zdalo se mi pred tim, ze to melo vliv, ale ne...

Uživatelský avatar
peteness
Příspěvky: 3668
Registrován: 22 čer 2004 17:31

Příspěvek od peteness » 11 říj 2006 09:59

muzete sem prosim nekdo napsat, jestli a nakolik ten VST ovladaci panel zatezuje CPU?

Uživatelský avatar
biscuit
Příspěvky: 8807
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Příspěvek od biscuit » 11 říj 2006 10:04

no asi bude zalezet na tom jakej mas procesor ;) me to zere tak cca 5% z athlonu 2600xp.
proste je to nejlip hrajici a nejmin zerouci vst :mrgreen:

Uživatelský avatar
peteness
Příspěvky: 3668
Registrován: 22 čer 2004 17:31

Příspěvek od peteness » 11 říj 2006 10:22

Biscuit: diky moc, mam zhruba stejny.

Odpovědět