Dotaz na techniku

Ostatní audio hardware, obecná diskuse
JOhny2005

Dotaz na techniku

Příspěvek od JOhny2005 » 30 čer 2008 23:12

Zdravím všechny.

Měl bych na Vás jeden dotaz. Budu rád, když se mi někdo
alespoň trochu vyjádří. Možná to pro Vás bude primitivní, ale berte to tak, že jsem celkem začátečník.
Probramů na tvoření hudby znám spouty a v některých jsem již nějaké somgy vytvořil, ale zajímá mě jedna věc.

Nevíte, co používají profesionální hudebníci? Jde mi o oblast elektronické hudby (house, breakbeat, trance, progressive, club atd).
Když bych měl dát nějaký odkaz na hudbu, tak myslím například toto:

http://www.youtube.com/watch?v=bKf7r6j5bwc
http://www.youtube.com/watch?v=CQeglQ988Zo
http://www.youtube.com/watch?v=OnjXXxkQLWc
http://www.youtube.com/watch?v=epKA99FDD_A

Dokázal by někdo říct, v čem je tohle dělaný? Zvlášť ty trencovky mají úplně geniální zvuk. Ať už jsem slyšel to či ono z jakéhokoliv programu, nebo i HW syntáku, tak mi to vzdycky znělo hrozně surově. Spousta trancových skladeb, které mám obsahují zvuky, které jsem nikdy předtím neslyšel. Vím, že je to asi takhle těžké říct, ale každá rada mi bude dobrá.

Pak by mě ještě zajímalo, na čem byly skládané tyhle staré vypalovačky let 90tých. Příklad:

http://www.youtube.com/watch?v=C9c5otT- ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=K7xSWv56Sik
http://www.youtube.com/watch?v=c1F1HRJf ... re=related

Poslední věc je tenhle sound, který produkoval ATB ještě za doby Sequential One, ten zvuk je prostě jedinečnej a krom Sequential One jsem ho už nikdy od jiný skupiny neslyšel. Vím, že ATB se v jeho začátcích zamiloval do synťáků Sequential Pro a podle toho taky název skupiny, ale když si najdu na youtubu tyhle starý synťáky, tak nechápu jak to z nich mohl dostat.

http://www.youtube.com/watch?v=CWF4SLkgFVg
http://www.youtube.com/watch?v=F7N2XfFRsH4
http://www.youtube.com/watch?v=k1GblsEr ... re=related