Ensoniq
Neda mi nezareagovat. Som stastny majitel Ensoniqa TS-10, na tento nastroj nedopustim. Je to najlepsi nastroj aky som kedy mal. Je to uz vlastne taky dedecek popri mojich Yamaha XS6 a KORG M50 sa vôbec nezahanbi. Na tu dobu v ktorej bol vyrobeny(1994) to bol vôbec najlepsi workstation na svete. "Leze z neho totalne vyvazeny zvuk a aj korekcne. Ked som na nom urobil nejaku skladbu vsetky nastroje hrali velmi zretelne a nezlievali sa do "gule" k comu maju nastroje tohoto typu sklony. Pri hore popisanych nastrojoch to dosiahnem jedine pomocou equalizera na kazdej stope. To Ensoniq nemal a ani nepotreboval.....
Este musim pochvalit bicie- tie su uzasne. A ta klaviatura.....
Takze nech zije ENSONIQ
Este musim pochvalit bicie- tie su uzasne. A ta klaviatura.....
Takze nech zije ENSONIQ
to syncro : promiň, že tak pozdě...pokud tě moje řádky iritují, prostě je nečti, to je volba každého z nás. Netvořím žádné konstrukce, prostě jsem přečetl, že fx od Ensoniqu obstojí i ve srovnání s Lexicony téhle třídy, jako zdroj si najdi třeba testy Miki Jelínka na nástroje a přístroje téhle značky kdysi v Muzikusu, abychom zůstali v Čechách. Mimochodem, co je to "skoro denně" ? Je to jako denně nebo každý druhý den...co to je za časový údaj, ty mistře exaktních formulací ?
markuc: To ale nebylo osobní. Mě jenom přijde zábavné, že se z formulace "obecně se soudí, že hall válcuje Lexicony až do 90ky" stalo v následujícím příspěvku "prostě jsem přečetl, že fx od Ensoniqu obstojí i ve srovnání s Lexicony téhle třídy". Kdybys rovnou napsal to druhé, vůbec by mě nenapadlo reagovat a bral bych to jako názor.
Podle mě je tahle forma sdělení největší nešvar internetových fór (když nepočítám nesmyslné nadávky). Kdybys měl osobní zkušenost, dal sem link na ukázky a vyvodil z toho, že tobě osobně se DP4 líbí víc, než PCM90, tak bych ti za takhle odvedenou práci rád poděkoval. Jestli mi nerozumíš, ok, omlouvám se a beru to zpátky.
S kolegiálním pozdravem, Saša, tvůj mistr exaktních formulací
PS: "skoro denně" znamená v dlouhodobém pětiletém průměru 4.2 krát týdně po dobu delší než 1 hodina. Vyhovuje ta formulace takhle?
Podle mě je tahle forma sdělení největší nešvar internetových fór (když nepočítám nesmyslné nadávky). Kdybys měl osobní zkušenost, dal sem link na ukázky a vyvodil z toho, že tobě osobně se DP4 líbí víc, než PCM90, tak bych ti za takhle odvedenou práci rád poděkoval. Jestli mi nerozumíš, ok, omlouvám se a beru to zpátky.
S kolegiálním pozdravem, Saša, tvůj mistr exaktních formulací
PS: "skoro denně" znamená v dlouhodobém pětiletém průměru 4.2 krát týdně po dobu delší než 1 hodina. Vyhovuje ta formulace takhle?
Víš, rád věřím, že jsi to nemyslel osobně, ale mám tu smůlu, že skoro vždy, když sem něco napíšu, vyvolá to reakci, která poněkud nesouvisí s tématem samým...mám asi talent na vyvolávání "offtopic" reakcí, ale děje se mi to jen tady, jinak s formulacemi problémy nemám. Tuhle formu sdělení lze stejně tak dobře prostě přejít, pokud ti připadá nic neříkající, a napsat něco moudřejšího. Linky na ukázky bych asi těžko hledal, Ensoniq je přece jen poněkud pozapomenutá firma...samozřejmě neprávem, což ale ber jen jako osobní názor
PS: takhle je ta formulace úplně dokonalá, takhle je všem jasný, že používáš minimálně 252 minut týdně oba hally ...


PS: takhle je ta formulace úplně dokonalá, takhle je všem jasný, že používáš minimálně 252 minut týdně oba hally ...



Re: Ensoniq
Zmohl jsem se aspoň na DP/2, krásný zvuky. Téměř bych si troufl tvrdit, že jsem nenašel žádný nepoužitelný "zbytečný" algoritmy, možná nějaký zkreslení mi přišlo moc chemické...
Ovládání mi kupodivu ani moc nevadí, je podobné jako např. u DigiTech IPS33B ze stejné doby. Oceňuji hlavně dobrou čitelnost displeje z různých úhlů což mi na zmíněné IPSce hrozně vadí.
Akorát by mě zajímalo, jaký se daj použít footswitche, pač normoš od Yamahy sice přepíná presety (jedním směrem), ale jaksi zablokuje celý ovládání DP. Volume/EXp pedál taktéž od Yamahy vubec nefunguje
- to je blbý třeba u pitchshifteru. Uvítám jakejkoli TIP.
Jinak, když je tohle o ENSONIQ globálně, tak zmíním E-MU MP7 by ENSONIQ, kterou mám léta rád pro její specifickej sound a poslední dobou se k ní s láskou vracím a chtlěl bych jí rozšířit o ZR76 modul.
Ovládání mi kupodivu ani moc nevadí, je podobné jako např. u DigiTech IPS33B ze stejné doby. Oceňuji hlavně dobrou čitelnost displeje z různých úhlů což mi na zmíněné IPSce hrozně vadí.
Akorát by mě zajímalo, jaký se daj použít footswitche, pač normoš od Yamahy sice přepíná presety (jedním směrem), ale jaksi zablokuje celý ovládání DP. Volume/EXp pedál taktéž od Yamahy vubec nefunguje

Jinak, když je tohle o ENSONIQ globálně, tak zmíním E-MU MP7 by ENSONIQ, kterou mám léta rád pro její specifickej sound a poslední dobou se k ní s láskou vracím a chtlěl bych jí rozšířit o ZR76 modul.
Re: Ensoniq
Skúšal si meniť polaritu ?
Re: Ensoniq
Co se týče footswitche, tak v SOS psali, ze asi bude problem pouzit neoriginalni, pac ty od Ensoniq jsou doble-switch. Jinak nevim, jak bych mohl zmenit polaritu (přepájet +/-)? Řešením by asi bylo ovládání přes MIDI, ale ja to nazivo zatim nepotrebuju, spis me mrzi ten EXP pedál, snad objevim neco co by fungovalo.Pytkin píše:Skúšal si meniť polaritu ?
Re: Ensoniq
Niektoré pedaly majú vnútri možnosť prehodenie polarity. Ak má ale ensoniq prepinace, tak to asi nepomôže.
Re: Ensoniq
Ja mam exp pedal Bespeco za 550, je prepinatelny a normalne s DP2 funguje. No a to prohazovani presetu po jednom je asi dost na nic, to jedine midi nebo se na to vybodnout uplne a stelovat to koleckem, da se zrusit potvrzovani tlacitkem.delay píše:Co se týče footswitche, tak v SOS psali, ze asi bude problem pouzit neoriginalni, pac ty od Ensoniq jsou doble-switch. Jinak nevim, jak bych mohl zmenit polaritu (přepájet +/-)? Řešením by asi bylo ovládání přes MIDI, ale ja to nazivo zatim nepotrebuju, spis me mrzi ten EXP pedál, snad objevim neco co by fungovalo.Pytkin píše:Skúšal si meniť polaritu ?