Chápu, jak to asi myslel bassline. Moje řeč, a sice, proč když už před 30-50 lety existovaly synty s tak jednoduchými obvody, ale se zvukem par excellance, kterej byl minimálně stejně tak barevnej a emotivní, jako třeba kvalitní akustické nástroje - od klavíru přes žestě po smyčcové - tak proč se do prčic stejně dokonalá zvuková kvalita už v tom jednoduchým základu nemůže dělat i dnes???
Místo té původní kvality všech základních obvodů se to "nahrazuje" vrstvením, X-násobnými filtry místo jedno pořádnýho a tisícem "nových" vymožeností, z kterých ale ani jedna nepřináší tu původní zvukomalebnost. Zkušenost s Minilogue mi úplně stačila, do Monologue samozřejmě nejdu

Pokud bych chtěl dokonalý sound na synt bass nebo leady od Korga, tak si na ebay seženu MS10 nebo starší, ty hrály, teda samozřejmě dodnes hrají, zvukem na úrovni etalonu toho, jak by asi měl pořádný analog zvuk v základu vypadat. Už si začínám pomalu myslet, že se toho nikdy nedožiju, že se mi dostane pod ruce nový nástroj se zvukem naprosto identickým k těm vintage etalonům (třeba k MS10) a současně by měl ty nové tech inovace (integrovaný seq, efekty, memory atd).