Chápu, jak to asi myslel bassline. Moje řeč, a sice, proč když už před 30-50 lety existovaly synty s tak jednoduchými obvody, ale se zvukem par excellance, kterej byl minimálně stejně tak barevnej a emotivní, jako třeba kvalitní akustické nástroje - od klavíru přes žestě po smyčcové - tak proč se do prčic stejně dokonalá zvuková kvalita už v tom jednoduchým základu nemůže dělat i dnes???
Místo té původní kvality všech základních obvodů se to "nahrazuje" vrstvením, X-násobnými filtry místo jedno pořádnýho a tisícem "nových" vymožeností, z kterých ale ani jedna nepřináší tu původní zvukomalebnost. Zkušenost s Minilogue mi úplně stačila, do Monologue samozřejmě nejdu Pokud bych chtěl dokonalý sound na synt bass nebo leady od Korga, tak si na ebay seženu MS10 nebo starší, ty hrály, teda samozřejmě dodnes hrají, zvukem na úrovni etalonu toho, jak by asi měl pořádný analog zvuk v základu vypadat. Už si začínám pomalu myslet, že se toho nikdy nedožiju, že se mi dostane pod ruce nový nástroj se zvukem naprosto identickým k těm vintage etalonům (třeba k MS10) a současně by měl ty nové tech inovace (integrovaný seq, efekty, memory atd).
Korg Monologue
Re: Korg Monologue
zfarkas:
ms10 som mal a akoze ma to pevny zvuk, ale s jednym oscilatorom som sa ho za chvilu opocuval. a v mixe ho musis velmi cesat aby zapadol. ked uz tak staru ms20.
ms10 som mal a akoze ma to pevny zvuk, ale s jednym oscilatorom som sa ho za chvilu opocuval. a v mixe ho musis velmi cesat aby zapadol. ked uz tak staru ms20.
Re: Korg Monologue
JJ, používal jsem MS10 taky řadu let jako lead synt (ale po vinárnách a vždy s páskovým dozvukem Roland RE...) Byl tak průrazný a zvukovým charakterem dokonalý, že spíše všichni ostatní měli co dělat, aby se prosadili rovnako dokonale v mixu k němu Ale je fakt, že doma mě už tehdy více bavily složitější věci, třeba RS-505, Polysix atd, nakonec jsem po otestování ještě SH-1, The Source a CS 5 pořídil místo MS10 Mooga Prodigy, kterej si beru na "lepší" stage akce dodnes a navíc baví i doma stále, i po těch cca 30 letech, a to více než - nemohu ani říct většina, ale spíš než úplně všechny nové a boutique imitace těch původních starých dobrých syntů, nic naplat