live hraní

Ostatní audio hardware, obecná diskuse
Uživatelský avatar
delay
Příspěvky: 5829
Registrován: 20 říj 2005 09:29

Příspěvek od delay »

Zapomněl sem, že MP7 je pro mě geniální sekvencer, takže v případě nepoužití jako ROMpleru je to určitě dobrá mašina na řízení, pokud by bylo někdy potřeba.

Brenda Walsh
Příspěvky: 221
Registrován: 04 říj 2007 11:21

Příspěvek od Brenda Walsh »

Ono to možná časem samo příde. Možná začnou lidi sami cejtit potřebu nějaký větší akce, než jen čumět na maníka za notebookem. Já vim že v elektronický taneční muzice je tohle strašně komplikovaná otázka. Lidi se chtěj bavit, a je jim vesměs jedno, estli to hraje maník z gramců, z CD, z traktora, z grooveboxů nebo z ze stolu plnýho synťáků. Oni podvědomě řešej, estli je to nakopává nebo ne. A nakopávat je i po setu lokálního DJ, kterej hraje samý pecky od provařenejch producentů, s nadupaným zvukem, tak to je hodně těžký.

dirtymusic
Příspěvky: 63
Registrován: 24 bře 2008 16:29

Příspěvek od dirtymusic »

Souhlasím s Tebou, lidem je jedno z čeho že to tam mastíš, hlavně když je to nakopne. To že nahoře nejsou krabice je líto asi jenom nám tady z ezone:)) Já třeba nosim kromě notebooku a BCR2000 ještě micromodular a waldorf mini works, oba se mi pohodlně vejdou do brašny a micro se dá použít navíc jako efektor i jako synth. Rád bych ještě pořídil machinedrum na bicí, jinak mi to takhle celkem vyhovuje.. Taky mě tohle téma hodně zajímá kdo co a jak používá.

Uživatelský avatar
BS
Příspěvky: 992
Registrován: 23 kvě 2006 12:17

Příspěvek od BS »

na druhou stranu hromada krabic na podiu neznamena kvalitni liveact ;-)

Uživatelský avatar
luphtrack
Příspěvky: 1044
Registrován: 11 lis 2008 00:16

Příspěvek od luphtrack »

pro mě osobně má větší hodnotu živá hudba
Obrázek
live free or die!

Brenda Walsh
Příspěvky: 221
Registrován: 04 říj 2007 11:21

Příspěvek od Brenda Walsh »

No micromodular je podle mě geniální věc na živý hraní. Já ho používam mimojiné na vocodery, a ty z toho lezou na živo naprosto skvělý. Lidi vždycky čuměj vo code. Mimochodem to je vlastně hodně levná záležitost, a způsob, jak pživit třeba DJing nebo set z abletonu. Koupil bych si raději ještě dva micromodulary než jeden groovebox...

wire
Příspěvky: 367
Registrován: 30 čer 2007 17:41

Příspěvek od wire »

taky bych chtel micromodulara, ale ty svinky nejsou moc k sehnani :(

Brenda Walsh
Příspěvky: 221
Registrován: 04 říj 2007 11:21

Příspěvek od Brenda Walsh »

před pár lety se jich hodně lidí zbavovalo. Teď už je to fakt těžší na nějakýho narazit, ale mam pocit že na e-bay to zas takovej problém nebude.

dirtymusic
Příspěvky: 63
Registrován: 24 bře 2008 16:29

Příspěvek od dirtymusic »

no ja bych chtel taky jeste jeden, jeden jako efektor a druhej jako syntak, je to skvela myslenka, skoda ze neudelaly micro G2 aspoň s 10ti knobama.. ale je cimdal drazsi a cimdal min videt. uz jsem ho na ebay.de videl koncit i na 330Eur.. Rád bych koupil i n-modular rack do studia:)

Brenda Walsh
Příspěvky: 221
Registrován: 04 říj 2007 11:21

Příspěvek od Brenda Walsh »

no rack za rozumný peníz už taky bude těžší sehnat. Ale ten by byl na live + kontroler a notebook uplně libovej!

dirtymusic
Příspěvky: 63
Registrován: 24 bře 2008 16:29

Příspěvek od dirtymusic »

to jo no, už to delší dobu sleduju a stojí kolem 15000:( ale ten už má multitimbral a to už by se dalo vymyslet veci když je to v podstatě 4x micromodular

dirtymusic
Příspěvky: 63
Registrován: 24 bře 2008 16:29

Příspěvek od dirtymusic »

Brendo jak používáš micro jako vocoder? To jsem ještě nezkoušel, jednou jsem zkusil zapojit dynamickej majk Hama co jsem našel ve sklepě, ale bylo to hrozně potichu. Máš tam nějakej preamp mezi tím? A mikrofon máš nějakej náhlavní? dík za info, chystám se to taky prubnout

Brenda Walsh
Příspěvky: 221
Registrován: 04 říj 2007 11:21

Příspěvek od Brenda Walsh »

ouplně normálně. Sestavim si patch s vocoderem, nadrátuju si to dle libosti (a dle omezené kapacity modularu - modul vocoder zabírá fakt hodně procent) důležitý je, propojit audio in jen z jednoho vstupu, do kterýho budeš vždycky cpát ten mikrofon. Hned za to pověsíš modul kterej ti zesílí signál tak aby ho mohly další moduly zpracovávat (čimž odpadne potřeba předzesilovače). Vyplatí se i použití compresoru a hlavně gate a eq , pač neni moc příjemný, když ti ten vocoder bere třeba i monitoring při live. To všechno nastavovat na jeden konkrétní mikrofon. Používal sem dřív náhlavní shure, ten nějak odešel, pač už byl fakt prastarej. Nechtěl sem kvuli vocoderu kupovat nějakej mikrofon a ve zkušebně jsem našel takovej malinkej dětskej plastovej mikrofonek hama, kterej kromě toho, že vypadá fakt hustě, tak na ten vocoder stačí ouplně v poho. Je třeba si uvědomit, že tim mikrofonem jen moduluješ, a tudíš nějaká jeho frekvenční vyrovnanost ani moc nehraje roli. Spíš de o to si vyhrát s nastavením gainů a těch dynamickejch modulů. Když ale před to dam malinkej mixák kterým zesiluju vstupní signál mikrofonu, tak to taky nezní špatně, můžu laborovat s mic hlasitostí. Ale bacha při live na zpětnou vazbu. Dost pěkně zní, když tim proženu už hotovou audio stopu s nějakým zpěvem, bo repem.

Odpovědět