live hraní
-
- Příspěvky: 221
- Registrován: 04 říj 2007 11:21
Ono to možná časem samo příde. Možná začnou lidi sami cejtit potřebu nějaký větší akce, než jen čumět na maníka za notebookem. Já vim že v elektronický taneční muzice je tohle strašně komplikovaná otázka. Lidi se chtěj bavit, a je jim vesměs jedno, estli to hraje maník z gramců, z CD, z traktora, z grooveboxů nebo z ze stolu plnýho synťáků. Oni podvědomě řešej, estli je to nakopává nebo ne. A nakopávat je i po setu lokálního DJ, kterej hraje samý pecky od provařenejch producentů, s nadupaným zvukem, tak to je hodně těžký.
-
- Příspěvky: 63
- Registrován: 24 bře 2008 16:29
Souhlasím s Tebou, lidem je jedno z čeho že to tam mastíš, hlavně když je to nakopne. To že nahoře nejsou krabice je líto asi jenom nám tady z ezone:)) Já třeba nosim kromě notebooku a BCR2000 ještě micromodular a waldorf mini works, oba se mi pohodlně vejdou do brašny a micro se dá použít navíc jako efektor i jako synth. Rád bych ještě pořídil machinedrum na bicí, jinak mi to takhle celkem vyhovuje.. Taky mě tohle téma hodně zajímá kdo co a jak používá.
-
- Příspěvky: 221
- Registrován: 04 říj 2007 11:21
No micromodular je podle mě geniální věc na živý hraní. Já ho používam mimojiné na vocodery, a ty z toho lezou na živo naprosto skvělý. Lidi vždycky čuměj vo code. Mimochodem to je vlastně hodně levná záležitost, a způsob, jak pživit třeba DJing nebo set z abletonu. Koupil bych si raději ještě dva micromodulary než jeden groovebox...
-
- Příspěvky: 221
- Registrován: 04 říj 2007 11:21
-
- Příspěvky: 63
- Registrován: 24 bře 2008 16:29
-
- Příspěvky: 221
- Registrován: 04 říj 2007 11:21
-
- Příspěvky: 63
- Registrován: 24 bře 2008 16:29
-
- Příspěvky: 63
- Registrován: 24 bře 2008 16:29
-
- Příspěvky: 221
- Registrován: 04 říj 2007 11:21
ouplně normálně. Sestavim si patch s vocoderem, nadrátuju si to dle libosti (a dle omezené kapacity modularu - modul vocoder zabírá fakt hodně procent) důležitý je, propojit audio in jen z jednoho vstupu, do kterýho budeš vždycky cpát ten mikrofon. Hned za to pověsíš modul kterej ti zesílí signál tak aby ho mohly další moduly zpracovávat (čimž odpadne potřeba předzesilovače). Vyplatí se i použití compresoru a hlavně gate a eq , pač neni moc příjemný, když ti ten vocoder bere třeba i monitoring při live. To všechno nastavovat na jeden konkrétní mikrofon. Používal sem dřív náhlavní shure, ten nějak odešel, pač už byl fakt prastarej. Nechtěl sem kvuli vocoderu kupovat nějakej mikrofon a ve zkušebně jsem našel takovej malinkej dětskej plastovej mikrofonek hama, kterej kromě toho, že vypadá fakt hustě, tak na ten vocoder stačí ouplně v poho. Je třeba si uvědomit, že tim mikrofonem jen moduluješ, a tudíš nějaká jeho frekvenční vyrovnanost ani moc nehraje roli. Spíš de o to si vyhrát s nastavením gainů a těch dynamickejch modulů. Když ale před to dam malinkej mixák kterým zesiluju vstupní signál mikrofonu, tak to taky nezní špatně, můžu laborovat s mic hlasitostí. Ale bacha při live na zpětnou vazbu. Dost pěkně zní, když tim proženu už hotovou audio stopu s nějakým zpěvem, bo repem.