MÉNĚ JE VÍCE :)
- ECSON WALDES
- Profesionál
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 16 zář 2002 14:52





Mene je vice - AVALON

Celkem 14 avalonu!!! Pan si asi objednal jen jeden kus 737, ale omylem mu jich prislo trochu vic

http://www.sosproductions.com/systems.html
-
- Příspěvky: 109
- Registrován: 22 led 2007 02:06
... tyblaho to je spis sberatel nez studio ... navic ta 224ka dela docela kraval na to mit ji v rezii.
BTW koukam, ze tam mam taky Klark-Teknik DN-780 (reverb), nevite o nekdom kdo ji tady v CZ ma ?
A jeste jeden dotaz, nejsou tyhle Genelecy do takovyhle rezie trochu naddimenzovane ?
BTW koukam, ze tam mam taky Klark-Teknik DN-780 (reverb), nevite o nekdom kdo ji tady v CZ ma ?
A jeste jeden dotaz, nejsou tyhle Genelecy do takovyhle rezie trochu naddimenzovane ?
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
- ECSON WALDES
- Profesionál
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 16 zář 2002 14:52

Safasafa píše: BTW koukam, ze tam mam taky Klark-Teknik DN-780 (reverb), nevite o nekdom kdo ji tady v CZ ma ?
Klark Teknik DN780 jsem u nas u nikoho nevidel, tak jako ani treba efekty Publishon. Je to dost vzacnej/exotickej reverb. Bohuzel se jich zrovna moc nevyrobilo, protoze ho na trhu v te dobe uplne zastinily modely konkurencnich znacek ze zacatku osumdesatejch let ktery mely velky jmeno jako napr AMS RMX 16, Quanteq QRS, Lexicon 200. Klark Teknik DN780 je obcas videt v racku v zahranicnich studiich ale i tam je to docela raritka. Zajimas se o tu masinu?
... mmno navic dynamikou plne vybavene digitalni Yamahy.Cyril píše:...nebo proste jen pouziva outboard misto pluginu? Vzdyt je to docela pochopitelny, ctrnact kompresoru- proc ne, vzdyt je pouzije pri mixu...
... mmno docela rad bych ji slysel na vlastni usi protoze jsem o nem slysel vykladat bezmala povesti. V softwarovy variante by mela bejt soucasti Midas XL8 takze aspon takhle pokroucene tu moznost budu mit ...Zajimas se o tu masinu?
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
- ECSON WALDES
- Profesionál
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 16 zář 2002 14:52
syncro píše:Ta sbírka Lexiconů taky stojí za povšimnutí... Nepochopitelný setup, ale asi to má pán vymyšlené. Saša
No ono klicovy bude pravdepodobne to, ze ma 3 oddeleny pulty Yamaha 02R, coz znamena, ze pokud chce na vsech trech pultech mit na sendu Lexicon PCM70 nebo PCM90 ktery ma vsechny po trech kusech, musi je skutecne mit 3x, takze mozna tam bude jeho argument proc mit Avalony, Lexicon, ci Focusrite ISA vse v nasobku 3, jinak mi to smysl vubec nedava.

EcsonWaldes: Jirko, ty jsi hlavička! Takhle (násobky 3) to opravdu dává smysl. Otázka ale je, proč nepoužil mnohem levnější řešení s nějakým směšovačem...
Ten Klark Technik reverb jsem kdysi nejspíš viděl, bylo to ve studiu někde ve sklepě kus od vysílače na Žižkově směrem k Olšanskému náměstí. Název si bohužel nepamatuji, ale vím určitě, že měli reverb od KT a na 90% myslím, že to byl tenhle...
Saša
Ten Klark Technik reverb jsem kdysi nejspíš viděl, bylo to ve studiu někde ve sklepě kus od vysílače na Žižkově směrem k Olšanskému náměstí. Název si bohužel nepamatuji, ale vím určitě, že měli reverb od KT a na 90% myslím, že to byl tenhle...
Saša
-
- Příspěvky: 517
- Registrován: 04 úno 2005 13:37
ecson: ja bych to s tema avalonama neodsuzoval.. nekdo ma x stejnych kanalu trebas na pultu neve, on ma 14 channel stripu.. jako bez diskuze je to snad nejneekonomictejsi reseni, nicmene dyz to prezenu, tak to jakousi logiku ma.. co spis nechapu, ty tri yamahy.. za to by uz mel hodne slusnou sestavu pro tools..
- ECSON WALDES
- Profesionál
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 16 zář 2002 14:52
nick_valensi:nick_valensi píše:ecson: ja bych to s tema avalonama neodsuzoval.. nekdo ma x stejnych kanalu trebas na pultu neve, on ma 14 channel stripu.. jako bez diskuze je to snad nejneekonomictejsi reseni, nicmene dyz to prezenu, tak to jakousi logiku ma..
Proti Avalonum nic nemam, ale je jich tam proste moc, kazdy studio se snazi mit v outboardu zastoupeno co nejrozmanitejsi barvy. Ale pokud koupis 14 krabic od jedny firmy rozmanitost si opravdu neporidis. To je jako by kuchar do kuchyne koupil 14x jedno koreni. Jeho tri Yamahy maj plne vybavenej channel strip tak bych cekal ze knim koupi i neco vic rozmanityho aby bylo vic "barev a chuti".
Na Protools by v ty dobe urcite neprislo. Ja ty Yamahy u nej moc dobre chapu, tri kousky 02R daly v souctu ohromujici pocet 120 kanalu s plnou dynamikou a ekvalizaci vcetne plny automatizace a samozrejme vcetne TotalRecall a to vse jen za cca 1.000.000 Kc (1ks 02R stal v 1996 350.000 Kc), to v dobe vypusteni 02R na trh byla za ty penize absolutne neuveritelna vybava.nick_valensi píše: co spis nechapu, ty tri yamahy.. za to by uz mel hodne slusnou sestavu pro tools..
Musis se na to podivat v souvislostech. Staci se mrknout a je jasny ze datace techniky ve studiu je kompletne kolem roku 1997, vpodstate tam nic moc novejsiho nevidim. Protoosl HD ktery prisly na trh az v roce 2002 predpokladam dokoupil az pozdeji, protoze jinak by v racku nemel 3x ADAT recorder Alesis M20. V druhy polovine devadesatejch let byly pak uz jen nakladnejsi systemy jako treba misto tech 3x 02R koupit jeden 20x nakladnejsi digitalni pult NEVE CAPRICORN ci SSL AVANT. No a misto Alesis M20 mohlo bohaty studio koupit digitalni HDR od Sony Dash 3348, kterej sam o sobe stal 10x tolik jako cely tohle "02R/Avalon" studio o kterym se ted bavime, vsechno bylo silene drahy, dnes mame krasnou dobu ze muzeme mit v pocitaci vse tohle a jen za par korun. Krom toho v ty dobe ve studiich Protools jeste nemely ani nahodou tak silnou pozici jako maji dnes, to se zmenilo az hodne hodne pozdej. Tenkrat kralovaly striktne Hardware zaznamy at uz analog nebo digital. Samozrejeme levny studia se musela uskrovnit na levny digitalni nahravadla 16-20 bitu od firem Alesis/Tascam/AKAI/Fostex. Velky znacky jako SONY, STUDER, OTARI, Fairlight MFX3, byly pro studia jako tohle nedostupny. Nekde uprostred byl Otari Radar (dnes IZ Radar). Takze myslim ze vzhledem k tomu ze se jednalo o stredni studio je vyber techniky vic nez logicky, teda az na tu hromadu Avalonu:))
... a tady pro ilustraci dalsi fotka jednoho z mnoha studii ktera se vybavila poctem tri kusu Yamaha 02R. V ty dobe to bylo opravdu velmi cenove atraktivni a silny reseni do studia stredni velikosti.

http://www.soundonsound.com/sos/dec05/a ... lliams.htm

.
-
- Příspěvky: 517
- Registrován: 04 úno 2005 13:37