Som nevedel ze Minimoog ma FMECSON WALDES píše: Analogovy syntaky bez FM me moc nezajimaji.
Prophet '08
Většina nástrojů má něco do sebe (i Korg DW8000bassline píše:Analogy budu stale obmedzene len na tie klasicke features...na netradicne moznosti su tu digitaly ako Waldorf, Virus TI, Nord a pod. . Ale analogovi vyznavaci im na chut kvoli mensej prieraznosti,tucnote a teple asi nepridu...
No schválně, vzal byste si někdo originál na tour?
Petr Tudy Holubář - INSANIA, RIVER
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
- ECSON WALDES
- Profesionál
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 16 zář 2002 14:52
bassline píše:Som nevedel ze Minimoog ma FMECSON WALDES píše: Analogovy syntaky bez FM me moc nezajimaji.
Tak to sis ted nabeh, ale hlavne je chyba ze ti to uteklo. Jestli jsi alespon chvilku (vim ze te polknul sycivej Virus TI) sledoval moji predvadecku MiniMooga a SCi ProOne v Bratislave (diky Kayko zes je privez), tak jsi moh slyset velmi rozmanitou paletu FM bass a leadu. Minimoog k tomu pouziva OSC3. muzes tak modulovat bud oscilatory, nebo samotnej Filter, cimz ziskas skvela FM kovova sektra od zvonu, pres kovovy zeleza az po bublavy supr basy ci tvrdy basy ala DX7. Sam Kayko byl prekvapenej ze mi jeho MiniMoog hral jako DX7. Minimoog je bozi zrovnatak ProOne. Nicmene nejlepsi FM ze vsech analog synthu ma ARP 2600 !!!
Jsou to asi 3 tejdny co mne dostal supr odvedenej precizni VST MiniMoog od GForce - Minimosta - konecne dokonalej klon. Vedle nej je Arturia Minimoog dost k smichu. Jinak GForce jsou mazaci, OcCasr i Odyssry jsou skvely ! Nato ze to jsou SW tak klobouk dolu.
.
No, FM tam je a to buď přímo OSC do filtru:
Audio Mod: 0...127 – Controls the amount of audio from Oscillator 1 used to modulate the filter cutoff frequency. For filter-only audio, set OSCILLATOR MIX to 127, OSCILLATOR 2 SHAPE to Off, and OSCILLATOR 1 SHAPE to the desired waveshape. This is useful for bell-like FM sounds. A wide range of sounds can also be made using AUDIO MOD with the oscillators routed normally through the filter.
nebo via modulační matrici, LFO jede do 261Hz, ENV3 je loopovatelná, FM zdroj může být teoreticky i sequencer nebo noise.
Modulace jsou podobný jako u Evolveru, takže díky sekvenceru (4 stopy, 16 kroků, MIDI syncable) lze tvořit časově definovatelný skokový průběhy, tj. zajímavý struktury a měnící se plochy.
Zdroje modulace:
Sequence 1
Sequence 2
Sequence 3
Sequence 4
LFO 1
LFO 2
LFO 3
LFO 4
Filter Envelope
Amp (VCA) Envelope
Envelope 3
Pitch Bend
Mod Wheel
Pressure Pressure (Aftertouch)
MidBreath MIDI – Breath Controller
Midi Foot MIDI – Foot Controller
Midi Exp MIDI – Expression
Note Velocity
Keyboard Note Number
Noise
Cíle modulace:
Oscillator 1 Frequency
Oscillator 2 Frequency
Oscillator Mix
Noise Level
Oscillator 1 Pulse Width
Oscillator 2 Pulse Width
All Oscillators Pulse Width
Lowpass Filter Frequency
Resonance
FM Audio Mod Amount
Level VCA Amount
Output Pan
LFO 1 Frequency
LFO 2 Frequency
LFO 3 Frequency
LFO 4 Frequency
All LFO Frequencies
LFO 1 Amount
LFO 2 Amount
LFO 3 Amount
LFO 4 Amount
All LFO Amounts
Envelope 1 Amount (Level)
Envelope 2 Amount (Level)
Envelope 3 Amount (Level)
All Envelope Amounts (Levels)
Envelope 1 Attack Rate
Envelope 2 Attack Rate
Envelope 3 Attack Rate
All Envelope Attack Rates
Envelope 1 Decay Rate
Envelope 2 Decay Rate
Envelope 3 Decay Rate
All Envelope Decay Rates
Envelope 1 Release Rate
Envelope 2 Release Rate
Envelope 3 Release Rate
All Envelope Release Rates
Modulator 1 Amount
Modulator 2 Amount
Modulator 3 Amount
Modulator 4 Amount
... to mi nepřijde tak blbý... navíc modulátor může ovládat další modulátor, takže je možný dosáhnout matematicky složitých jevů. Není to na panelu, jakou u P5, ale dostupný přes menu, ev. editor. Upozorňuji, že nejsem dealer DSI;-)
Audio Mod: 0...127 – Controls the amount of audio from Oscillator 1 used to modulate the filter cutoff frequency. For filter-only audio, set OSCILLATOR MIX to 127, OSCILLATOR 2 SHAPE to Off, and OSCILLATOR 1 SHAPE to the desired waveshape. This is useful for bell-like FM sounds. A wide range of sounds can also be made using AUDIO MOD with the oscillators routed normally through the filter.
nebo via modulační matrici, LFO jede do 261Hz, ENV3 je loopovatelná, FM zdroj může být teoreticky i sequencer nebo noise.
Modulace jsou podobný jako u Evolveru, takže díky sekvenceru (4 stopy, 16 kroků, MIDI syncable) lze tvořit časově definovatelný skokový průběhy, tj. zajímavý struktury a měnící se plochy.
Zdroje modulace:
Sequence 1
Sequence 2
Sequence 3
Sequence 4
LFO 1
LFO 2
LFO 3
LFO 4
Filter Envelope
Amp (VCA) Envelope
Envelope 3
Pitch Bend
Mod Wheel
Pressure Pressure (Aftertouch)
MidBreath MIDI – Breath Controller
Midi Foot MIDI – Foot Controller
Midi Exp MIDI – Expression
Note Velocity
Keyboard Note Number
Noise
Cíle modulace:
Oscillator 1 Frequency
Oscillator 2 Frequency
Oscillator Mix
Noise Level
Oscillator 1 Pulse Width
Oscillator 2 Pulse Width
All Oscillators Pulse Width
Lowpass Filter Frequency
Resonance
FM Audio Mod Amount
Level VCA Amount
Output Pan
LFO 1 Frequency
LFO 2 Frequency
LFO 3 Frequency
LFO 4 Frequency
All LFO Frequencies
LFO 1 Amount
LFO 2 Amount
LFO 3 Amount
LFO 4 Amount
All LFO Amounts
Envelope 1 Amount (Level)
Envelope 2 Amount (Level)
Envelope 3 Amount (Level)
All Envelope Amounts (Levels)
Envelope 1 Attack Rate
Envelope 2 Attack Rate
Envelope 3 Attack Rate
All Envelope Attack Rates
Envelope 1 Decay Rate
Envelope 2 Decay Rate
Envelope 3 Decay Rate
All Envelope Decay Rates
Envelope 1 Release Rate
Envelope 2 Release Rate
Envelope 3 Release Rate
All Envelope Release Rates
Modulator 1 Amount
Modulator 2 Amount
Modulator 3 Amount
Modulator 4 Amount
... to mi nepřijde tak blbý... navíc modulátor může ovládat další modulátor, takže je možný dosáhnout matematicky složitých jevů. Není to na panelu, jakou u P5, ale dostupný přes menu, ev. editor. Upozorňuji, že nejsem dealer DSI;-)
- ECSON WALDES
- Profesionál
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 16 zář 2002 14:52
bodyia píše:No, FM tam je..
... to mi nepřijde tak blbý... navíc modulátor může ovládat další modulátor, takže je možný dosáhnout matematicky složitých jevů. Není to na panelu, jakou u P5, ale dostupný přes menu, ev. editor. Upozorňuji, že nejsem dealer DSI;-)
Uaaa tak to dost meni situaci !!!! Hm Hm tak to vypada ted dost jinak - takze preci jen SUPER PROPHET ?
Jak to tak ctu, tak koukam, ze v tomhle smeru u me ProOne trochu zahali, nejaky kruty (FM) modulace jsem od toho nikdy nechtel a vzdycky mi slo vlastne spis o klasicky a hlavne kulaty zvuky, krome par chvil, kdy jsem potreboval nejaky efekty.
Bylo by pekny, kdyby to snizilo cenu Pro5... ale stejne tak jako v pripade vydani novyho rhodesu se vubec nic nestane.
Bylo by pekny, kdyby to snizilo cenu Pro5... ale stejne tak jako v pripade vydani novyho rhodesu se vubec nic nestane.
no slava! co sem ti rikalECSON WALDES píše:
Jsou to asi 3 tejdny co mne dostal supr odvedenej precizni VST MiniMoog od GForce - Minimosta - konecne dokonalej klon. Vedle nej je Arturia Minimoog dost k smichu. Jinak GForce jsou mazaci, OcCasr i Odyssry jsou skvely ! Nato ze to jsou SW tak klobouk dolu.
.
Ja milujem zvuk analogov , ale trebars aj virus sa mi lubi ..bassline píše:Analogy budu stale obmedzene len na tie klasicke features...na netradicne moznosti su tu digitaly ako Waldorf, Virus TI, Nord a pod. . Ale analogovi vyznavaci im na chut kvoli mensej prieraznosti,tucnote a teple asi nepridu...
- ECSON WALDES
- Profesionál
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 16 zář 2002 14:52
jj.nekecalsbiscuit píše:no slava! co sem ti rikalECSON WALDES píše:
Jsou to asi 3 tejdny co mne dostal supr odvedenej precizni VST MiniMoog od GForce - Minimosta - konecne dokonalej klon. Vedle nej je Arturia Minimoog dost k smichu. Jinak GForce jsou mazaci, OcCasr i Odyssry jsou skvely ! Nato ze to jsou SW tak klobouk dolu.
.ale to, ze reknes, ze je dokonalej sem teda necekal
Minimonsta mne dostal. Tohle bych nikdy od SW minimooga necekal!!! Umi dokonce stejnou FM modulaci do Oscilatoru/Filteru i autenticky ladeni oscilatoru jako mel muj HW minimoog. G Force Minimonsta je fakt povedenej (Diky spaceboy;) Zrovnatak jsou jak uz jsem psal povedeny Oddity a OSCar. GForce je velka vyjimka. Po vsech tech zalostne zoufalejch pokusech udelat klon jako napr zoufalec cislo 1. kterym u mne je ARTURIA... chudak Bob Moog jim svym podpisem propagoval jejich Arturia Minimooga kterej je ale naprosto totalne zou-fa-lej! O jejich dalsich pokusech o napodobeni CS80 ci ARP 2600 nebo Jupiter8 ani nemluve...
hruza.. teda pisu sifry nebo coECSON WALDES píše:OcCasr i Odyssry.
.
- ECSON WALDES
- Profesionál
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 16 zář 2002 14:52
To je tvuj nazor, brat ti ho nebudu:)) Jestli ale povazujes CS80 a i ostatni chaby arturie za dobrej synth pak ses (jak to rict kulantne:)) no ses asi vice nez nenarocnej. Nebo mozna ti jen chybi trocha srovnani. Zkus si pustit vedle sebe veci od GForce a Arturie, to je nemeritelny.demsky píše:no len neprehanaj, okay? Minimonsta je bez konkurencne najlepsi sw minimoog, ako aj impOSCar ale CS80V a aj tie 2 zvysne maju nieco do seba.
Krom toho neprehanim. Vsechny tyhle napodobovany HW masiny mi prosly rukama, z toho taky vychazi to co pisu.
prominte za OT, takze zpet k Prophet 08
.
Co rikate na ty zvukove ukazky na http://davesmithinstruments.com/products/p8/index.php ? Asi jsem uz hluchej jak poleno, ale me to prijde nejaky neslany nemastny...
To kdyz si vzpomenu na ukazky z originalniho Propheta5, to byl hukot! Tak nevim...
...so many knobs, so little time... (autor neznamy)




