Zapojení starých reproduktorů k pc

Ostatní audio hardware, obecná diskuse
Odpovědět
martas200

Zapojení starých reproduktorů k pc

Příspěvek od martas200 »

Zdravím. Někde ve skříni jsem našel starou hifi věž Sony TC-H2600 z roku 1991. Chci se zeptat, zda-li bych měl šanci nějak zapojit reproduktory k mému pc, jsem úplný laik. Už jsem tak nějak zjistil, že potřebuji zesilovač. Mám tu ten originální od Sony, ale ten mi je asi k ničemu? Děkuji
Přílohy
4.jpg
3.jpg
2 (2).jpg
1 (4).jpg

vasek

Re: Zapojení starých reproduktorů k pc

Příspěvek od vasek »

Vypadá to, že věž nemá vstup, který potřebuješ. Takže to nepůjde.

biscuit

Příspěvek od biscuit »

Ten spodní modul věže - myslím, že doubledeck, má na sobě vzadu vstupy (LINE IN) pro DAT a VCR. Jedno do kterého můžeš zapojit LINE OUT z tvého PC. Pozor má i vstup PHONO - do toho rozhodně ne, to je vstup pro gramofon. Jestli ten modul kazeťáku, tak máš smolíka a budeš si k bednám muset sehnat jinej zesilovač - pozor Sony bedny jsou 6 Ohm.

Moduly mezi sebou musíš propojit tím speciálním flat kabelem (jen pro jistotu).

Fractal

Příspěvek od Fractal »

Já mám zapojený normální linkový výstup do phono na starém pioneer zesáku a bez problémů. Je tam předzesílení, ale nic dramatického.

Tím ale nechci říct, že to bude hrát pěkně s ostatními zesilovači.

martas200

Příspěvek od martas200 »

biscuit píše:
02 lis 2022 17:35
Ten spodní modul věže - myslím, že doubledeck, má na sobě vzadu vstupy (LINE IN) pro DAT a VCR. Jedno do kterého můžeš zapojit LINE OUT z tvého PC. Pozor má i vstup PHONO - do toho rozhodně ne, to je vstup pro gramofon. Jestli ten modul kazeťáku, tak máš smolíka a budeš si k bednám muset sehnat jinej zesilovač - pozor Sony bedny jsou 6 Ohm.

Moduly mezi sebou musíš propojit tím speciálním flat kabelem (jen pro jistotu).
Ano, je to kazetový modul. Ona je otázka v jaké cenové relaci bych se pohyboval při koupi nového zesilovače, jestli by už nebylo možná rovnou výhodnější investovat do nových beden.

biscuit