Zapojení starých reproduktorů k pc
Zapojení starých reproduktorů k pc
Zdravím. Někde ve skříni jsem našel starou hifi věž Sony TC-H2600 z roku 1991. Chci se zeptat, zda-li bych měl šanci nějak zapojit reproduktory k mému pc, jsem úplný laik. Už jsem tak nějak zjistil, že potřebuji zesilovač. Mám tu ten originální od Sony, ale ten mi je asi k ničemu? Děkuji
Re: Zapojení starých reproduktorů k pc
Vypadá to, že věž nemá vstup, který potřebuješ. Takže to nepůjde.
Ten spodní modul věže - myslím, že doubledeck, má na sobě vzadu vstupy (LINE IN) pro DAT a VCR. Jedno do kterého můžeš zapojit LINE OUT z tvého PC. Pozor má i vstup PHONO - do toho rozhodně ne, to je vstup pro gramofon. Jestli ten modul kazeťáku, tak máš smolíka a budeš si k bednám muset sehnat jinej zesilovač - pozor Sony bedny jsou 6 Ohm.
Moduly mezi sebou musíš propojit tím speciálním flat kabelem (jen pro jistotu).
Já mám zapojený normální linkový výstup do phono na starém pioneer zesáku a bez problémů. Je tam předzesílení, ale nic dramatického.
Tím ale nechci říct, že to bude hrát pěkně s ostatními zesilovači.
Tím ale nechci říct, že to bude hrát pěkně s ostatními zesilovači.
Ano, je to kazetový modul. Ona je otázka v jaké cenové relaci bych se pohyboval při koupi nového zesilovače, jestli by už nebylo možná rovnou výhodnější investovat do nových beden.biscuit píše: ↑02 lis 2022 17:35Ten spodní modul věže - myslím, že doubledeck, má na sobě vzadu vstupy (LINE IN) pro DAT a VCR. Jedno do kterého můžeš zapojit LINE OUT z tvého PC. Pozor má i vstup PHONO - do toho rozhodně ne, to je vstup pro gramofon. Jestli ten modul kazeťáku, tak máš smolíka a budeš si k bednám muset sehnat jinej zesilovač - pozor Sony bedny jsou 6 Ohm.
fractal: víš co dělá zesilovač pro magnetodynamickou přenosku (korekční křivka RIAA)? to nemůže hrát ani náznakem dobře
kdybych nevěděl kdo jsi, klepal bych si na čelo