Ostatní audio software, obecná diskuse
Odpovědět
Acid Punk
Příspěvky: 2444
Registrován: 23 srp 2006 19:55

Příspěvek od Acid Punk »

Ty jsi OT! :)

Nicmene, stejna otazka na tebe, spis ty nekdy? ;)
Peace
'mentalita kulturnich okruhu'
edit: "nekteri slusni moderatori mohou byt slusni tak jako nekteri populisticti slovensti premieri..."
Obrázek

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik »

Poklop píše:kexik:

Jmenuj prosim softwarovy analog, ktery je tedy drahy a vyrovna se treba Virusu...
softwarovy analog neexistuje... virus takisto nie je analog, je to 16 vstciek v krabici za 2100 eur

micanek
Příspěvky: 194
Registrován: 02 lis 2007 13:12

Příspěvek od micanek »

2 kexik: absolutni souhlas - ja beru virus taky jako vst v krabici... super vst :) miochodem nechapu jak mohlo dojit k takove hadce jen kvuli tomu ze discovery je 80 procent NLka:)

aum generator
Příspěvky: 869
Registrován: 01 bře 2005 03:46

Příspěvek od aum generator »

micanek: prave kvoli diskutabilnosti pseudofaktu ze "discovery je 80 procent NLka"
podla mna by bolo lepsie keby ludia vyhodili sloveso "je" zo svojho slovnika. ked napises ze "myslim si ze discovery hra z 80% rovnako ako NL" tak to menej ludi poburi ako ked napises ze to tak je.

ale inak ja si furt stojim za tym ze substraktivna synteza je cela uplne nahovno (a ocakavam nejaky dalsi zabavny flame;)
jihad on riaa & soza.

Uživatelský avatar
bassline
Příspěvky: 2736
Registrován: 22 zář 2005 16:21

Příspěvek od bassline »

ag: preco je nahovno ? :) ale asi by bolo dobre urobit na toto temu v smetisku a nekazit tento thread.....ak vobec ma zmysel sa o tvojom tvrdeni bavit :-D

Uživatelský avatar
dendy
Příspěvky: 14094
Registrován: 12 črc 2002 11:16

Příspěvek od dendy »

ad1: discovery sa podla mna kvalitou zvuku blizi k NR2 tak maximalne na 60% - ako je tam vidiet jednak podla dizajnu a trochu podla zvuku ze to bol pokus o SW emulaciu tohto synthu ...
... tych zvysnych 40 je pre mna osobne, v hudobnom style ktoremu sa venujem, uplne rozhodujucich ... verim ze pre niekoho ineho je to uplne postacujuce a Discovety mu ako nahrada za NR2 staci - napriklad celkom chapem takeho Ecsona (mimochdom co s nim je ?? kde zmizol ?? uz ho tu pekne dlho nebolo pocut...) je to proste otom ako a naco ten zvuk pouzivas. a v akej miere.

ad2: pre mna, k dnesnemu datumu, neexistuje ziadne VSTi, ktore by sa priblizovalo moznostiam a zvkukovej kvalite virusu TI ...

ad3: aum generator no zase nehadz tu pozy ;-) ked si bol po mna po G2 engine tak si pochvaloval napriklad evolver - a to je tiez subtraktivna syteza :) alebo tvoj pulse :-)) povedat ze je nahovno je tak trosku provokacia hehe to je jasne:)) ale samozrejme pre experimentalnu muziku su urcite zaujimavejsie ine typy syntez - to je uuuplne logicke pretoze subtraktivna synteza je v podstate urcena na klasicke zvuky co sa vsade pouzivaju a aj ked mas synth s velkymi moznostami tak nejak
extra neobvykle spektra zvukov z neho dostanes len tazko ...

Uživatelský avatar
demsky
Příspěvky: 2889
Registrován: 10 bře 2007 21:43
Vybavení

Příspěvek od demsky »

tiez nechapem preco je tu taka zvada, Nord fici na nejakych custom cipoch ktore su 100% dedicated to audio (vid http://www.sequencer.de/clavia_synthesi ... ar_nm.html) a asi optimalizacia kodu na custom hardwari je na vyssej urovni ako umoznuje VSTi technologia.

ja osobne som bol prekvapeny moznostami Discovery ale je pravda ze dobre naladenu a prieraznu basu som na tom TAZKO urobil. Treba si polozit otazku preco to tak je, zvacsa za vsetkym stoji filter, proste je velmi tazke urobit nejaky lowpass ktory bude taky v prierazny basoch a zaroven "creamy" pri inych zvukoch, podla mna ti co navrhuju HW VA syntaky maju na taketo veci viacero "kriviek" ako sa ma ten filter spravat.

Uživatelský avatar
dendy
Příspěvky: 14094
Registrován: 12 črc 2002 11:16

Příspěvek od dendy »

demsky: a este vacsi problem je spravit dobry oscilator - trosku som sa svojho casu s tym babral v synthmakeri a skusal som aj nejake custom C/asm kody a je to fakt ze velky oriesok spravit dobry oscilator co slape od najnizsich az po najvyssie oktavy v poriadku bez neziaducich efektov ...

Uživatelský avatar
BS
Příspěvky: 992
Registrován: 23 kvě 2006 12:17

Příspěvek od BS »

Poklop: muzes prosim poslat nejaky svuj track, at si muzem vsichni udelat obrazek?

Zkousel si nektere z nasledujicich VSTi? Sylenth1, ARP2600, ImpOsc, ABL2, NI Massive, NI FM8 ??

Uživatelský avatar
Ondrash
Příspěvky: 888
Registrován: 22 led 2005 10:43

Příspěvek od Ondrash »

elektri píše:
90% dnešních hardvéristů odpoví na otázku, proč používají HW, nějakou otřepanou frází, kterých jsou plná fóra, hlavně jsou nejepší ty magicko-tajemné odpovědit typu: "To se nedá popsat, ale když to máš před sebou, tak to poznáš" to je snad ta nejsměšnější odpověď :)
A jak jsi přišel na těch 90%? To by mě zajímalo. Kolik máš hardwaru, že když uslyšíš takovouhle odpověď, že ti přijde tak směšná? Je fakt, že popsat se to sice dá a že to poznáš, tak pod to se můžu podepsat.

Uživatelský avatar
Ondrash
Příspěvky: 888
Registrován: 22 led 2005 10:43

Příspěvek od Ondrash »

kexik píše:poklop: hlavne davas dokopy true analogy (ktore su objektivne nenahraditelne) s VA debilinami, ktore su svojim sposobom podvodom na uzivatelovi. vo VA kategorii maju vyznam jen totalne nadupane krabice, ktore skratka vedia tolko, ze by ti bezne pc utiahlo v podstate len ten nastroj a nic ine. a tie kecy o sampleroch... sw sampler hra suverenne lepsie ako hw nahraty lacnou zvukovou kartou po analogu; nahraty po digitale hra uplne rovnako akurat sa s nim musis srat. neexistuje ze dnes niekto normalny pouziva v studiu sampler, je to ciste podiova zalezitost. teraz hovorim o modernych sampleroch, nie o nejakom 10bitovom ulete z roku 1985. pri starych sampleroch su dolezite skor tovarenske zvuky, mam nejake sample z emu masin a tovarenske zvuky z fairlightu a treba povedat ze i ked standalone hraju hnusne, v mixe funguju neuveritelne dobre. ono sa treba ku kazdej technologii stavat racionalne a nie fasisticky ;)
Právě jsem koupil Akai S5000. Protože zvuk Kontaktu mě totálně štval. Například Kurzweil K2500 s Kontaktem opravdu dohromady nešly. A buhu ho mít zatím jen ve studiu...

Poklop
Příspěvky: 1038
Registrován: 10 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poklop »

BS:

Staci aby jste si pustili nejakou pisnicku od IAN VAN DAHL. Inspiration .. treba.

nebo Lasgo: Surrender

nebo

Global Deejays .. Get up

Uživatelský avatar
Ondrash
Příspěvky: 888
Registrován: 22 led 2005 10:43

Příspěvek od Ondrash »

Cyril píše:Poklop: mozna by sis mel dat studenej hadr na celo, chlape. Ze jsi zapalenej do Hw, to je v pohode, ale zacinas bejt zbytecne agresivni, se mi zda... musim souhlasit s kexikem co se tyce sampleru, dodnes jsem ty fanaticky kecy nepochopil, pokud se ciste prehravaj samply, nic se nedopocitava, tak co je to za kravinu ze HW samplery znej taaaak uzasne a SW hur? A pokud teda jde o nejakou editaci samplu, tam je to uz vec na diskuzi, ale stejne je to vsechno SW.
Cyrile, to bych ti rád trošku přiblížil. Hodně jsem dělal v Halionu ale s novou verzí Cubase 4.1, nefunguje crack. Tak jsem se musel Halionu vzdát a tak dobrej nebyl, abych za něj dal tolik peněz. Od té doby jsem zkoušel kde co. Chtěl jsem skončit u kontaktu, ale prostě nemůžu si pomoct, ten zvuk mi vůbec nesedí. Cyrile, říkáš, že zvuk musí být 1:1, ale to se pořád bavíme jen na úrovni samplu. A co ostatní věci, co obálky, filry, LFO? To už je přece něco jiného, ne? Pak jsi určovanej převodníky ve zvukovce, jinak ti bude hrát M-Audio, jinak EMU, jina RME (vlastní zkušenost)

A teď se dostávám k tomu, nad čím přemýšlím delší dobu. Berte to fakt jen jako takovou myšlenku....

Trošku to koresponduje se článkem Wildera z DM. Všiměte si, jak se mění lidé v určitém časovém období. Jací jsme byli před 10 lety. Máme stejné hodnoty? Žijeme ve stejném tempu? Kdo vlastně jsou sound designeři například Native Instruments? Nejsou to třeba nějací mladí progresivní lidé, co nemají vlastní zkušenost s prací na starých HW samplerech, na starých mašinách? Od začátku dělají na počítačích, jsou ovlivňovaní současnou dobou, třeba mají úplně jiný standard, jiné cítění... Já na to narážím poslední dobou v nově vyprodukovaných deskách, v nových VSTi. Hrajou prostě fakt úplně jinak, jinak ve stereu, jakoby v jiným frekvenčním pásmu. Ten zvuk mi přijde víc nakompresenej, víc u ksichtu, míň dynamickej, i když tlačí. Popravdě mě to někdy docela unavuje. Tenkrát když navrhovali designeři staré mašiny, vycházeli úplně z jiné doby. Mysleli jinak, dělali to jinak a tenhle duch určité doby je v tom kovu cítit. Dnes se mi zdá, že je všechno dělané hlavě ke spotřebě ke konzumu, zaujmout, nechat se strhnout, uchvátit, ale rychle to vyprchá. Já mám takový pocit z Native instruments. Měl jsem rád jejich VSTi. Ale FM8 je o dost horší než FM7 a tak bych mohl pokračovat. Basy z Kontaktu prostě nehrajou, efekty mě taky moc nedostaly. Ani filtry. Nová banka do Kontaktu3 i přesto že má okolo 20 GB mě vůbec nebaví.

Je mi jasné, že dělat na HW je větší opruz. Přenosy přes SCSI jsou pomalé. Zabere spoustu času, než se s ním naučíš, ale dá ti to něco jiného.
Nutí tě víc nad muzikou přemýšlet. Dává ti větší prostor sžít se s mašinou. Osvobodí tě od bezhlavého stahování gigabajtových bank, hodinového lovení zvuků a podobně. Nutí mě ze sebe dostat víc, než jen střihat smyčky a lovit presety a tenhle progres mě fascinuje a nutí mě jít stále dál a makat na sobě...

Poklop
Příspěvky: 1038
Registrován: 10 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poklop »

Ondrash:

Souhlasim s tebou.
Mam jeden dotaz na tebe: Ja jsem testoval kopaky v Kontaktu vs kopak primo na stope. Zadnej rozdil jsem neslysel. Podle tebe bude kopak hrat v Kontaktu hur? Za predpokladu, ze nebude upravovanej (zmena ladeni apod.)
tohle me dost zajima ...

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4943
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Příspěvek od Amorph »

Poklop: za predpokladu, ze sampl nijak neresamplujes, netransponujes a neefektujes, tak zni 100% stejne. Jediny co by se mohlo podepsat je jeste interpolace pri michani vice samplu do jednoho audio vystupu.

Odpovědět