COBOLT: hw. Sampler jsem v ruce nemel, videl jsem jen predvadecku nejakyho Akkaie od Ecsona. Z ty muzu soudit jen to, ze Kontakt je o dost prijemnejsi na ovladani, pokud jses zvyklej na PC a mys.
Jestli chces mit sampler na prehravani hotovych sample knihoven, kde se v podstate efektuje a transponuje minimalne, tak bych do Kontaktu bez obav sel. Jestli to chces jako kreativni nastroj, kde budes hodne ohybat a efektovat zvuky, nebo jestli potrebujes masinku na live, tak si asi bez nekam vyzkouset hw a uvidis, co ti lip sedne.
Jestli chces mit sampler na prehravani hotovych sample knihoven, kde se v podstate efektuje a transponuje minimalne, tak bych do Kontaktu bez obav sel. Jestli to chces jako kreativni nastroj, kde budes hodne ohybat a efektovat zvuky, nebo jestli potrebujes masinku na live, tak si asi bez nekam vyzkouset hw a uvidis, co ti lip sedne.
hudba http://www.martinlinda.cz, práce http://www.cinemax.cz
Třeba Akai S5000 s USB a ADAT kartami mi čte samply přímo z PC (v podstatě tam vypadá jako plugin) a jede mi na 16 kanálech v digitálu přímo do PCPoklop píše:jj, no rozdil je asi takovej jako mezi digitalnim videem a filmem. Obraz je vpodstate stejnej, ale pocit z nej je uplne jinej.
Na filmu vypadá každej hňup dobře (relativně) ale na DV je problém natočit i modelky aby se na to dalo koukat ...
DV je vhodné spíš na dokumenty, kvuli informativnimu obrazu.
Stejné je to i u SW vs HW. Soft synths sice hraje podobně, ale musí se hodně vybírat a dávat pozor aby se to aspon dalo poslouchat.
Co se samplů týče tam je situace lepší ale nejsem si jistej jestli HW sampler náhodou nehraje taky líp. Bojím se že ano, ale do toho se mi fakt už moc nechce ... Museli by udělat sampler, kterej by cucal zvuky z PC a hrál nějak po FW do DAW alespon na 16ti stereo výstupech, aby mi to nahradilo Kontakt.
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
Hele nemyslim, ze to tak je. Asi uz se nikdo nechce hrabat s nejakym neohrabanym S3000, ale treba rada S5000/6000 nebo Z uz je hezky integrovana s PC pomoci USB.kexik píše:poklop: hlavne davas dokopy true analogy (ktore su objektivne nenahraditelne) s VA debilinami, ktore su svojim sposobom podvodom na uzivatelovi. vo VA kategorii maju vyznam jen totalne nadupane krabice, ktore skratka vedia tolko, ze by ti bezne pc utiahlo v podstate len ten nastroj a nic ine. a tie kecy o sampleroch... sw sampler hra suverenne lepsie ako hw nahraty lacnou zvukovou kartou po analogu; nahraty po digitale hra uplne rovnako akurat sa s nim musis srat. neexistuje ze dnes niekto normalny pouziva v studiu sampler, je to ciste podiova zalezitost. teraz hovorim o modernych sampleroch, nie o nejakom 10bitovom ulete z roku 1985. pri starych sampleroch su dolezite skor tovarenske zvuky, mam nejake sample z emu masin a tovarenske zvuky z fairlightu a treba povedat ze i ked standalone hraju hnusne, v mixe funguju neuveritelne dobre. ono sa treba ku kazdej technologii stavat racionalne a nie fasisticky
Jinak ty obsloetni samplery zni nejen v mixu dobre mam Emulator II a je to fakt pekny (do K250 jsem nikdy nesamploval, ale taky to bude asi zajimavy). Navic klicove je, ze stare samplery jsou vyhledavane kvuli nizsimu rozliseni zvuk je "zubatejsi" a v kombinaci s analogovym filtrem to zni fakt dobre. ... jo a ten EII se pripoji kabelem k Apple Mac Classic a edituje se tam všechno na obrazovce

Naposledy upravil(a) a.tom.x dne 25 dub 2008 17:51, celkem upraveno 1 x.
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
Kexik jsou to K*ko.... ale tady se to nesmi rikat, protoze je tu spousta jejich majitelu, ktery jsou do nich zamilovany a IMHO neslyseli nikdy nic poradnyhokexik píše:poklop: chces povedat ze microkorg , novation x-station alebo juno d nie su totalne K*ko tiny? samotne slovo hardver pre mna osobne nic neznamena, a je mi nesmierne luto ze stracam tvoj bezmedzny obdiv, o ten mi slo vzdy najviac

Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
aum generator píše:a ja si myslim ze cela substraktivna synteza je o hovne![]()
(neda sa mi neprovokovat ked vidim takyto thread:)
Jasně odnáším Jupitery do popelnice

Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
AMORPH: ja potrebuji hlavne vytvaret novy zvuky knihovny me nenebaví( vetšinou )
a tet je otázka jestli teda něco novýho jako třebas 5000mpc nebo starou dobrou S6000, 5000 zalezi na tom co bude kreativnejší. Je tedy pravda, že spíš inklinuji ke staršímu soundu a v tom má prsty hlavně S...., no uvidim až vyzkoušim tu 5000mpc a pak eventuelně pujdu do S. jestli teda funguje jak píše atomix. V tu chvíli by mě ani neštvalo že je to pomalejší než-li takovej Kontakt z kterýho stejně nemá člověk takovej pocit jako z akaiů...což je promě duležitý...hlavně aby to fungovalo!!!

Mrkni sem: http://www.soundonsound.com/sos/Nov01/a ... iaksys.asp
Tohle kdysi nabízela i MESA pro S3XL řadu, ale ta byla hrozně nestabilní, pomalá a hlavně jela na SCSI.
btw. ten EII to uměl už v roce 1984 (samply, parametry všechno z Mac editoru po speciálním computer rozhraní a kupodivu dost rychle)
Tohle kdysi nabízela i MESA pro S3XL řadu, ale ta byla hrozně nestabilní, pomalá a hlavně jela na SCSI.
btw. ten EII to uměl už v roce 1984 (samply, parametry všechno z Mac editoru po speciálním computer rozhraní a kupodivu dost rychle)
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
Jo sorry je to OT
ale v podstatě taky na téma HW vs. SW

Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
BS: Mas nejaky HW synth?Ja ti neminim nic vysvetlovat, jen jsem si chtel udelat obrazek, nic vic. Koukam, ze jsi to rychle promazal radsi. Tak nic,.
Ja tady nechci nikomu dokazovat, ze HW synth je lepsi, jen to tvrdim, vlastni zkusenost. Taky jsem mel jeste do nedavna obdobi, kdy jsem na ne zanevrel. Ale od ty doby jsem nebyl schopen nic poradnyho slozit a nebo to trvalo strasne dlouho. Zvuky se SW synth me proste neinspirujou tak jako NL nebo Virus. Od te doby co zase jedu na HW se opet zacinam zabejvat vic tim, co maj zvuky hrat a ne tim, abych nasel zvuk, kterej se tam vubec hodí.
Jasně ony ty VSTi jsou v zásadě o dvou věcech
1/ lenost - miliony presetů, všechno se to otevírá přímo v PC stačí dvakrát kliknout, všechno si to pamatuje.
2/ prachy - dají se jich ukrást desítky
k té 1/ lze říct, že při současné úrovni integrace HW do Cubase 4, kdy se i hardware tváří jako plugin to už začíná být trochu sporné. Problém jsou samozřejmě nedoprogramované MIDI device panely s podporou kontrolerů k většině zařízení, ale fungují i staré Mixer mapy. Pomohly by i VSTi editory. Třeba ten na Waldorf Pulse je super.
k té 2/ zahraniční měny úspěšně jdou dolů a pořídit si nějaký ten HW už není zase taková rána jako dřív. Navíc existuje eBay a není nutné kupovat nové věci.
1/ lenost - miliony presetů, všechno se to otevírá přímo v PC stačí dvakrát kliknout, všechno si to pamatuje.
2/ prachy - dají se jich ukrást desítky
k té 1/ lze říct, že při současné úrovni integrace HW do Cubase 4, kdy se i hardware tváří jako plugin to už začíná být trochu sporné. Problém jsou samozřejmě nedoprogramované MIDI device panely s podporou kontrolerů k většině zařízení, ale fungují i staré Mixer mapy. Pomohly by i VSTi editory. Třeba ten na Waldorf Pulse je super.
k té 2/ zahraniční měny úspěšně jdou dolů a pořídit si nějaký ten HW už není zase taková rána jako dřív. Navíc existuje eBay a není nutné kupovat nové věci.
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
k body 1/ a tema vsti editory - dolezita informcia - vsti editory od ReKON (pulse, virus, nordlead) NEFUNGUJU v cubase 4 !! lebo steibergovia tam volaco posrali tak to tam proste nefici.. ja som sa osral - kupi som Lead2 editor a az potom som zistil ze to maju aj na stranke napisane... debilny steinberg zacinam ich neznasat