To prave zatial na macu (osx 10.6) mam skusenost ze je to dost velky pruser co sa tyka stability (az fatalny), a urcite to nieje pluginami... Uvidime akomna tom bude pod lionom, prave instalujem...Vrzalík píše:. Je Reaper uživatelsky shodný a stabilní jak na PC tak na Macu? Mám ho zatím jen na PC. Používá ho tady někdo na Macu?
Co Samplitude vie...
Re: Co Samplitude vie...
Re: Co Samplitude vie...
Myslím že neblueevil píše:
sorry, ale ja ti nerozumiem a zrejme si ma z niekym pletieš


nemluvě o nezaměnitelném stylu


Re: Co Samplitude vie...
Myslím že neIvo píše:sorry, ale ja ti nerozumiem a zrejme si ma z niekym pletiešblueevil píše:



Re: Co Samplitude vie...
blueevil píše: každy DAW pracuje niečo ako tzv. modeling, ktory nabaluje na tu povodnu zvukovu vzorku vyšie harmonicke, musiš počut jasny zvukovy rozdiel v Reaper, mne to znie strašne synteticky, asi preto že nerobim na veciach za par šuntov
No v tom máš asi pravdublueevil píše:nikoho tieto chore vyplody nezaujimaju,

Re: Co Samplitude vie...
Ivo: to nieje bluerecording, ver mi... Blueevil je (pravdepodobne:)) jeden moj stary znamy
takze zrejme to nebude skryta identita bluerecordinga 


Re: Co Samplitude vie...
Ivo: by si musel byt aj na nieakej tej mentalnej urovni, aby si vedel aj o čom píšeš: "Comparisonic barvy waveforms (tj. podle barvy je hned na první pohled vidět výška a spectrum zvuků v každém okamžiku) je taky něco, bez čeho bych si už práci vůbec nedokázal představit ..." zatial okrem sebareflexie si nepoukazal konkretne v čom nemam pravdu? ani to neočakavam
Re: Co Samplitude vie...
Před časem mě zaujalo tohle:dendy píše:Ivo: to nieje bluerecording, ver mi...
ale to je jedno ..blueevil píše:Blueevil, diky za radu,
Na mentální urovni možná nejsem, ale o čem píšu v tomhle případě vím dost dobře, v čem tě comparisonic colours zneklidňují ?blueevil píše:Ivo: by si musel byt aj na nieakej tej mentalnej urovni, aby si vedel aj o čom píšeš: "Comparisonic barvy waveforms (tj. podle barvy je hned na první pohled vidět výška a spectrum zvuků v každém okamžiku) je taky něco, bez čeho bych si už práci vůbec nedokázal představit ..." zatial okrem sebareflexie si nepoukazal konkretne v čom nemam pravdu? ani to neočakavam
Jinak pokud se nahraje vstupní signál (audio) do jakékoliv DAW (Logic, Cubase, ProTools, Samplitude, Reaper atd atd ) - výsledek bude 100% identický ve všech případech, jinak to ani nejde. Žádný "individuální modeling vyšších harmonických" se neděje (pokud nejsou zapnuty nějaké pluginy apod.). Čili nic nemůže znít ani "lépe" , ani "synteticky" ...
Re: Co Samplitude vie...
Ivo: blueevil měl nejspíš na mysli, že ty harmonické přidává jeho hi-end převodník, jen se domnívá, že to způsobil jeho hi-end DAW, když si to v něm přehrával na hi-end monitorech (nerad teda mluvím za něj, ale když on taky ví přesně co tady koho zajímá, tak mi to nedalo... jo a zároveň se omlouvám zakladateli threadu za OT)
audio::video::postprodukce
Studio ATLAS
Studio ATLAS
Re: Co Samplitude vie...
A to ti tam nechybely ty vyssi harmonicky? Asi to poslouchas na peknych suntechVrzalík píše:Po přečtení tohoto threadu jsem si ten Reaper downloadnul a vyzkoušel. Musím říct, že mi příjde hodně uživatelsky friendly. Rozhodně víc jak Logic. S ním jako jediným můžu zatím srovnávat. Takže u mně má +. Možná u něj i zůstanu. Jestli mě nezláká Samplitude 12. Zjišťuju, že pro editaci, nahrávání zpěvu a akustických nástrojů není Logic to pravé ořechové
. Je Reaper uživatelsky shodný a stabilní jak na PC tak na Macu? Mám ho zatím jen na PC. Používá ho tady někdo na Macu?

No uprimne by me zajimalo portfolio pana blueevila, ze dela takovy ramena. Coz nic nemeni na tom, ze dobra nahravka se podle me da delat i v Cool Editu nebo Audacity, byt se to bezne asi nedeje a urcite to neni tak snadny, jako v lepsich DAWech.
Re: Co Samplitude vie...
Je pravda, že žádné high-endové monitory nevlastním. Tak mi asi něco unikáWohma píše:A to ti tam nechybely ty vyssi harmonicky? Asi to poslouchas na peknych suntechVrzalík píše:Po přečtení tohoto threadu jsem si ten Reaper downloadnul a vyzkoušel. Musím říct, že mi příjde hodně uživatelsky friendly. Rozhodně víc jak Logic. S ním jako jediným můžu zatím srovnávat. Takže u mně má +. Možná u něj i zůstanu. Jestli mě nezláká Samplitude 12. Zjišťuju, že pro editaci, nahrávání zpěvu a akustických nástrojů není Logic to pravé ořechové
. Je Reaper uživatelsky shodný a stabilní jak na PC tak na Macu? Mám ho zatím jen na PC. Používá ho tady někdo na Macu?
![]()

Re: Co Samplitude vie...
Samplitude bol vzdy vymakany software.. Absolutny leader na trhu.. Ked sonar bol este cakewalk a zobrazoval gulicky miesto midipartov, tak sampitude uz bol plnohodnotny multitrack vyuzivajuci lubovolnu zvukovku.. Knkurencia potrebovala specialny audio hardware ako yamaha cbxd5 v pripadne cubase audio, alebo protools o ktoroom snad ani netreba pisat..
Dlho ale ignorovali nastup trendov a jemne im usiel vlak.. Dnes to uz vsetko dobehli, ale uz je neskoro.. A mne osobne vadi GUI.. Nedokazem to prehryznut..
Dlho ale ignorovali nastup trendov a jemne im usiel vlak.. Dnes to uz vsetko dobehli, ale uz je neskoro.. A mne osobne vadi GUI.. Nedokazem to prehryznut..
Re: Co Samplitude vie...
Jinak pokud se nahraje vstupní signál (audio) do jakékoliv DAW (Logic, Cubase, ProTools, Samplitude, Reaper atd atd ) - výsledek bude 100% identický ve všech případech, jinak to ani nejde. Žádný "individuální modeling vyšších harmonických" se neděje (pokud nejsou zapnuty nějaké pluginy apod.). Čili nic nemůže znít ani "lépe" , ani "synteticky" ...
Ivo: nehnevaj sa, ale píšeš nezmysly. aj zakladatel tejto temy piše niečo o hybrid audio engine. ja som si to nevymyslel, bolo to publikovane v časopisoch a citoval som len odbornikov, ktori o tom pisalili. každy DAW ma svoj vlastny zvuk, netvrdim to len ja! ked tento fakt chceš ignorovat je to len na tebe.
Ivo: nehnevaj sa, ale píšeš nezmysly. aj zakladatel tejto temy piše niečo o hybrid audio engine. ja som si to nevymyslel, bolo to publikovane v časopisoch a citoval som len odbornikov, ktori o tom pisalili. každy DAW ma svoj vlastny zvuk, netvrdim to len ja! ked tento fakt chceš ignorovat je to len na tebe.
Re: Co Samplitude vie...
blueevil píše:Ivo: nehnevaj sa, ale píšeš nezmysly. aj zakladatel tejto temy piše niečo o hybrid audio engine. ja som si to nevymyslel, bolo to publikovane v časopisoch a citoval som len odbornikov, ktori o tom pisalili. každy DAW ma svoj vlastny zvuk, netvrdim to len ja! ked tento fakt chceš ignorovat je to len na tebe.

Re: Co Samplitude vie...
blue: Co kdybys místo "hi-end" DAW začal na chvíli řešit otázku jak se jednoduše okopírují citáty ? (quote)
(saturaci a vyšší harmonické přidávat netřeba)
Hybrid Audio Engine vs Economy (v Samplitude) jsou podstatně jiné věci a principy než "přidávání harmonických" a "saturace"
) To si trošku dostuduj ...
Teoretické zvukové rozdíly ve zvuku DAW se neprojevují při nahrávání signálu (jak se snažíš naznačovat), ale až ve fázi mixu, kdy jsou zapojené různé typy sumarizačních algoritmů, ale především různé interní pluginy apod. A opět - pokud smícháme dohromady několik nahraných stop bez použití pluginů apod. , bude výsledek opět identický v různých DAW. Mysl je mocný čaroděj, ale jednoduchý test obrácené fáze nás snadno přivede do reality.
Co se týče rozdílů mezi "zvukem" různých DAW při velmi komplexních mixech, existuje dokonce srovnávací CD Lynna Fustona ... Tam mnohé legendy a mýty dostávají za své ...
V každém případě, způsoby nastavení a umění daného člověka se na výsledku finálního projeví 10000x více než to v jakém programu se to dělalo 
edit: koukám že wohma už vzal doučování na vlastní bedra
tak si to přečti a třeba ti to pomalu dojde ...

Hybrid Audio Engine vs Economy (v Samplitude) jsou podstatně jiné věci a principy než "přidávání harmonických" a "saturace"

Teoretické zvukové rozdíly ve zvuku DAW se neprojevují při nahrávání signálu (jak se snažíš naznačovat), ale až ve fázi mixu, kdy jsou zapojené různé typy sumarizačních algoritmů, ale především různé interní pluginy apod. A opět - pokud smícháme dohromady několik nahraných stop bez použití pluginů apod. , bude výsledek opět identický v různých DAW. Mysl je mocný čaroděj, ale jednoduchý test obrácené fáze nás snadno přivede do reality.
Co se týče rozdílů mezi "zvukem" různých DAW při velmi komplexních mixech, existuje dokonce srovnávací CD Lynna Fustona ... Tam mnohé legendy a mýty dostávají za své ...


edit: koukám že wohma už vzal doučování na vlastní bedra

Re: Co Samplitude vie...
Sumace stop je vstude taky stejna? Myslel jsem, ze v te muze byt rozdil.