Zaprvé, barvu nabranejch věcí určuju už laděnim nástroje. Pokud je potřeba větší attack, nebo hlubší tón, ladim podle toho buben. Pokud je potřeba nějakej konkrétní zvuk kytary, snažim se ho nahnat už eq na kombu. Pokud je zvuk basy zatáhlej, ihned se ptám jak strý má basista struny. Dtto akustická kytara. Totéž platí o výběru nástroje. Tyhle věci EQ neřeší a je třeba je hlídat už od začátku.
Zadruhé, barvu nahánim výběrem mikrofonu, od zatáhlejch páskáčů až po vostrý nový Neumanny 184, 103 atp.
EQ přichází na řadu až zatřetí a možná ještě později...
Na smooth věci používám Focusrite Forte Suite. Krásně hladkej, neumí detailní vyřezávání, ale jak řikám pěkný široký Q na něm zněj moc pěkně. Oproti Focusrite D2. Ten je takovej hranatej digitál. Dost agresivní, což je ale občas výhodný a rozhodně ne k zahození.
Na mikro práce používám Digidesign EQIII. Určitě jsou lepší, ale imo slušnej ekvál, mě dostačující. Žádný eqtra mikro fakt nedělám, ale pokud je potřeba, tak jako první sahám po tomhle. Což mě napadá, že ani jinem nemám.
A pak samo Pultec Bundle. Starý, ale účinný.
Hodně potom barvim páskovejma simulacema, ale to už je asi jiná písnička...