Doporucuju vyzkouset.
Je to EQ, ktery pres nejakej chytrej FFT proces na zacatku rozdeli signal na transient a telo. Ten proces ma i par parametru, takze se da trochu doladit. A za tim je vpodstate normalni EQ, ktery ekvalizuje kazdou slozku separatne.
Protoze je to FFT, tak to v extremnich nastavenich ma mp3-like artefakty. Ale cim niz frekvencne, tim min je vnimam. Dobry je taky vedet, ze kdyz nic na ekvalizeru nezmenite, tak null test je dokonaly ticho. Tj to "degraduje" jenom umerne "sile" korekce. Zadny crossoverovity nebo jiny problemy.
Nefunguje to jako multiband transient designer, neni vlastne moc dynamickej procesor. Takze nevnimam zadny neprirozene tvrdy attacky a tak. Hodi se to i na komplexni matros, kde to umi znit "prirodne".
Akusticky kytary, kopak, snare, overheady, perkuse, bici loopy. Se vsim timhle to umi uzitecny veci, ktery nic jinyho co znam neumi. Bavi me to hodne i na mastering. Hlavne v ruznym procisteni hucaku/bouli/zahlcenosti a zaroven vyplneni prazdnejch mist v perkusivnosti. Treba mixy co sou na spodku plochy, ale zaroven bych z nich nejraci vyrezal mlhu ve stredobasu aby neznely zahlcene. Tam mam najednou se splitEQ sanci udelat mnohem vic. Vseobecne s tim jde dobre zatlustovat beat i na frekvencich, ktery bych jinak nemoh vubec zesilit, protoze "krabicovitost".
Po dlouhy dobe neco inovativniho a fakt uzitecnyho.
Kazdej si k tomu najde svoji cestu, tady je tak nejak trochu vysek toho co to dela. Nejlepsi je stahnout si demo, je na 30 dni.. do konce roku je to myslim v akci.
Eventide SplitEQ
Re: Eventide SplitEQ
Zajímavé, příjde mi to jako taková fůze multipásmové transient emphasis a EQ, kde se dal vyfiltrovat tón, v Elevate, samozřejmě více hi-tech, user-friendly a s možností ovlivňovat mid/side.
Re: Eventide SplitEQ
když užs to rozjel, tak přidávám druhej plugin s podobnou filosofií
Re: Eventide SplitEQ
Hooodne zaujimave, diky borci za zdielanie.
Ja to viac vidim ako kreativny tool, ale fakt zaujimave.
Ja to viac vidim ako kreativny tool, ale fakt zaujimave.
Re: Eventide SplitEQ
Quantum vypada jako dobrej sound design tool. Ale je to zalozeny na "tradicnim transient designeru" a jeste tam je i dynamicka slozka zavisla na tresholdu. Takze je to presne o tech tvrdejch transientech, ktery maj svoje misto a nekdy to muze bejt dobry i na komplexni material (nastaveny nejak minimalne). SplitEQ ty tvrdy transienty neumi a jeho rozdelovaci algoritmus je takovej komplexni a nezavislej na tresholdech. Takze pri pouzivani to je takovy hodne organicky ale nekdy, kdy neni odkud brat i trochu slaby/mlhavy.
Mimochodemu toho Worrallova videa, neni vlastne zajimavy jak v tom porovnani na konci zni ta zprocesovana vec vlastne sedive a preprocesove? Uplne me to dostalo do pocitu co mivam obcas pri michani, kdy po dlouhy praci kdy kazdej jednotlivej krok veci zlepsuje a dava dokupy si pustim prvni roughmix a i kdyz jsem vyresil jeho problemy tak ta vec ztratila zivot a stavu. Ale pro demonstraci co s tim Quantem jde udelat to celkem chapu.
Mimochodemu toho Worrallova videa, neni vlastne zajimavy jak v tom porovnani na konci zni ta zprocesovana vec vlastne sedive a preprocesove? Uplne me to dostalo do pocitu co mivam obcas pri michani, kdy po dlouhy praci kdy kazdej jednotlivej krok veci zlepsuje a dava dokupy si pustim prvni roughmix a i kdyz jsem vyresil jeho problemy tak ta vec ztratila zivot a stavu. Ale pro demonstraci co s tim Quantem jde udelat to celkem chapu.
Re: Eventide SplitEQ
Jo to je fakt vtipny, jak ten wet mix je divnej a ten dry hezky funguje:) Ale jinak Quantum vypada super.
Re: Eventide SplitEQ
jj, ukazuje to obecnej nesvar silnyho nastroje postprocesingu ve spojeni s lidskym vnimanim odpoutanym ode dna. chce to pak vzdycky udelat ten krok na zacatek, posoudit jak moc si clovek zaprehanel, coz vetsinou skonci ustupem k nejakymu rozumnymu kompromisu nekde uprostred mezi obema extremy
jinak me napada jeste jeden instrument z posledni doby, kterej zvuk rozdeluje na tonalni a ruchovou slozku - backbone sampler od steinberga. taky zajimava vec, o ktery se tady na foru myslim zatim jeste nemluvilo resp. nepsalo...
jinak me napada jeste jeden instrument z posledni doby, kterej zvuk rozdeluje na tonalni a ruchovou slozku - backbone sampler od steinberga. taky zajimava vec, o ktery se tady na foru myslim zatim jeste nemluvilo resp. nepsalo...
Re: Eventide SplitEQ
zpátky k eventide spliteq. měl jsem možnost vyzkoušet si ho na nehudebním materiálu (řeč) a osvědčil se. měl jsem nějakou ukázku s hnusnou místností, kterou to pomohlo hezky potlačit zeslabením těla. naopak protichůdný lehký zesílení transientu pak pomohlo zdůraznit srozumitelnost. hezky se s tím dělá, takže využiju slevu a půjdu do něj