jo a myslím, že to jde i bez toho, aby ze sebe člověk dělal šaška (starej mladej

Praveze to je on-topic.Greyhound90 píše: ↑26 srp 2019 22:46MDudas: přesně. Dobrá intonace je základ. Poslechněte si třeba Roberta Planta. Občas ale ve správnou chvíli jakoby podladí tón a hned se vrátí. V tom je to napětí zpěvu. V některých živácích začne zpívat půl tón pod skladbou a pak to dotáhne na první dobu bicích. Ale to je o Plantovi. Out of topic. Omlouvám se.
biscuit: Pomalu začínám chápat tvé myšlení a nejen tvoje na tomto serveru. Nevím zda jsi muzikant a někdy složil byť jen jedinou skladbu (asi spíš ne dle tvých reakcí), ale hudba vůbec není o dokonalosti, ale o pocitu co z té hudby jde. Buď to tam je anebo není (viz můj pro některé gerontofilní příspěvek s Jethro.) Právě proto je tolik dnešní hudby sterilní, protože hodně muzikantů používá ty samé vychytávky, aby pak v konečné fázi zněli všichni stejně. A o tom byl můj příspěvek. Vůbec jsi to nepochopil. Místo toho jsi sedl na koně, či spíš na kulhavého oslíka a vyrazils do bojebiscuit píše: ↑27 srp 2019 16:14clovek je divnej tvor. sni o dokonalosti. a vzdycky kdyz se k ni priblizi o krucek, najde se hromada lidi, kterym to zacne vadit. zacnou se stavet na zadni a mermomoci pouzivat stare techniky. jedna odnoz z nich z toho pozdeji udela nabozenstvi a prohlasi, ze jen ta stara metoda je ta jedina spravna a opravdova, a ze oni, opomijejice nove metody, jsou (paradoxne - nikoliv vsak pro ne) vic nez ostatni
jen me to inspirovalo...