Kytara a syn?ák

Ostatní audio software, obecná diskuse
peetr1

Kytara a syn?ák

Příspěvek od peetr1 »

Zdravím všechny. Chtěl bych využít nějaký dostupný sampler, příp. syntetizér a ovládat tyto zvuky pomocí kytary. Jedná se mě o soft. verzi. (Vlastním amplitube/kytara a absynth/klávesy) Jak a v čem to nastavit abych dosáhl kýženého efektu? Jsem amatér tak dík za info.

Cyril

Příspěvek od Cyril »

Jestli to dobre chapu, tak chces, aby neco "cetlo noty", ktery zahrajes na kytaru? Tak tenhle problem resim taky... Existujou MIDI snimace pro kytaru, ktery prevadej zahranej ton na "noty", kterym rozumi software, ale nevim kde je sehnat a ani mi tady na ezone na to nikdo neodpovedel. Ted momentalne si hraju s programama, ktery prevedou na MIDI neco, co nahrajes do pocitace (kytara do not, zpev do not...), ale jeste jsem to nerozchodil tak, aby to prevadelo v realnym case a v realnym case to ovladalo nejakej synth/sampler... Jinak mas klavesy, ne?

Ctirad

Příspěvek od Ctirad »

Nejrozšířenější MIDI "snímače" (on je to ve skutečnosti specielní snímač, co snímá každou strunu zvláš? + HW krabička, která ty jednotlivé signály převádní na MIDI a většinou rovnou obsahuje i MIDI syntík) dělá Roland.
Např tohle: http://www.muzikus.cz/pro-muzikanty-tes ... zari~2004/

Mají to skoro kdekoliv, kde prodávají věci od Rolanda. Překvapuje mě, Cyrile, že jsi to nenašel.

Srovnatelné, čistě softwarové řešení pokud vím neexistuje. Pár prográmků umožňuje jakž takž v reálném čase převádět jeden hlas, ale akordy těžko. Už jenom z toho důvodu, že by bylo potřeba do kompu dostat nějak ten roloženej signál z každé struny zvláš?.

Cyril

Příspěvek od Cyril »

Ach jo, 18 930 Kč... :cry:

Cyril

Příspěvek od Cyril »

Cyril

Příspěvek od Cyril »

Ctirad: nevis o nejakym co nejlevnejsim MIDI snimaci pro kytaru? Bez toho syntezatoru, pokud mozno co nejjednodussi, proste snimac-MIDI data... DIKY!

Pytkin
Moderátor

Příspěvek od Pytkin »