hele ja uz nevim co bych k tomu dodal.
Midi Thru Active znamena v Cubase pouze to, ze kdyz treba hrajes na keybord, ktery mas jako MIDI IN na dane stope, tak se zaroven slysis - pokud mas na MIDI OUT teze stopy pripojen nejaky modul.
Predpokladam ze ke kazdymu modulu - k zapisu not a automatizace se pouziva zvlast stopa. Kdyz tri - ctyri takovehle stopy poslu do jednoho stejneho MIDI OUTu (z duvodu, ze vic jich nemam), tak je v tom midi okruhu rozlisim tim, ze na to mam 16 kanalu a kazdej modul v serii (IN - THRU, IN - THRU, atd atd) si z toho vybere jako prijem ten kanal (nebo vice kanalu) na ktere je nastaveny.
Kdyz konec tohohle retezce zapojim zpatky do compu - do Cubase, tak mam pouze jedinou moznost a to pustit komplet cely port na MIDI IN nejake midi stopy.
I kdyby se tam mezitim pouzily nevimjake zazracne krabicky, tak furt mam jenom jeden port bez moznosti na midi vstupu stopy odfiltrovat nechtene midi kanaly.
To jde akorat globalne v Cubase. Ale pokud chci hrat ze sekvenceru na 3-4 syntaky zaroven a zaroven si na nich kroutit cudlikama a pritom to krouceni pritom zaznamenavat do automatizacnich podstop, prislusnych k tem midi stopam. kteryma ridim ty moduly (to je aspon pro me smysl te vracecky, jinak nema cenu to resit), tak to proste se seriovym zapojenim nepujde.
A pokud bys takhle blbe resil treba jenom jeden syntak nebo neco, tak bys "Midi Thru Active" mel spis vypinat, jinak mas smycku.
A uz mi sem nepis zadne kraviny plíz, nebudu to furt obracet na pravou miru
