Posluchovy test dvoch sw kompresorov
Duende.
Můj pocit z něj vystihuje termín "musical" . Patrně to souvisí s faktem, že EQ ve Waves4000 E-channelu způsobuje aliasing a EQ z Duende ne. Duende není podle mne tak agresivní jako Wavesy. U Waves SSL4000 - i když se mi zprocesovaný track/BUS submix etc. líbí, tak je poznat, že tam je EQ a/nebo comp. Zprocesovaný track s Duende naopak působí přirozeně, i při extrémnějších nastaveních.
Můžu vyrobit pár srovnávacích ukázek-vlastně se k tomu už nějaký čas chystám, ale nebyl čas. Doufám, že konečně o víkendu bych si na to mohl chvíli najít.
Můj pocit z něj vystihuje termín "musical" . Patrně to souvisí s faktem, že EQ ve Waves4000 E-channelu způsobuje aliasing a EQ z Duende ne. Duende není podle mne tak agresivní jako Wavesy. U Waves SSL4000 - i když se mi zprocesovaný track/BUS submix etc. líbí, tak je poznat, že tam je EQ a/nebo comp. Zprocesovaný track s Duende naopak působí přirozeně, i při extrémnějších nastaveních.
Můžu vyrobit pár srovnávacích ukázek-vlastně se k tomu už nějaký čas chystám, ale nebyl čas. Doufám, že konečně o víkendu bych si na to mohl chvíli najít.
tak som sa k tomu konecne dostal a tazko povedat, rozdiely samozrejme su, A kona lepsie v tej vybrnkavacke na zaciatku a B lepsie zvlada tu rytmiku potom. celkovo je A tensi a vzdusnejsi, B ma hutnrjsi spodok a lepsie zvlada najnizsie basy. musim povedat ze zvuk velmi blizky B sa mi podarilo skoro totozne vyrobit dvomi freewarmi (sss stereo kompresorom a pocket limiterom), ale na A som nevyzrel, vsetky moje limitery/kompresory su podobne tazke stucnovaky. takze ja by som siel do A, na zaklade tejto nahravky 
cista nahravka je samozrejme najlepsia, to len opakujem do poctu. vsetky zavery su samozrejme subjektivne a viazu sa ciste na tuto nahravku
cista nahravka je samozrejme najlepsia, to len opakujem do poctu. vsetky zavery su samozrejme subjektivne a viazu sa ciste na tuto nahravku
ja som paradoxne nevedel napodobnit SSL4000. prave v tych akordoch je velmi dobry a pevny.kexik píše:tak som sa k tomu konecne dostal a tazko povedat, rozdiely samozrejme su, A kona lepsie v tej vybrnkavacke na zaciatku a B lepsie zvlada tu rytmiku potom. celkovo je A tensi a vzdusnejsi, B ma hutnrjsi spodok a lepsie zvlada najnizsie basy. musim povedat ze zvuk velmi blizky B sa mi podarilo skoro totozne vyrobit dvomi freewarmi (sss stereo kompresorom a pocket limiterom), ale na A som nevyzrel, vsetky moje limitery/kompresory su podobne tazke stucnovaky. takze ja by som siel do A, na zaklade tejto nahravky
cista nahravka je samozrejme najlepsia, to len opakujem do poctu. vsetky zavery su samozrejme subjektivne a viazu sa ciste na tuto nahravku
takmer totozny zvuk s Crunchessorom som dostal z nativneho Ableton Live Compressor II...dokonca by som povedal lepsi (a to som si myslel, ze Compressor II v Live je uplna sracka)
mozem ti eventualne uploadnut ten vysledok... v tych akordoch bolo najtazsie docielit aby to malo drajv a rytmus, musis sa s releasom trafit do tempa, inak to len tak bubla... myslim ze idealne pre track by bolo automatizovat release, na tu vybrnkavacku sa hodia dlhsie hodnoty
ale vazne na tomto tracku ten ssl nerobi nic vynimocne, potreboval by som urcite padnejsie dokazy aby ma presvedcili na nakup. ale ja som lakomec a hocico nekupim
ale vazne na tomto tracku ten ssl nerobi nic vynimocne, potreboval by som urcite padnejsie dokazy aby ma presvedcili na nakup. ale ja som lakomec a hocico nekupim
no mne sa subjektvine SSL4000 paci viac, pocuval som ten vysledok aj cez sluchadla (HD580) a ta gitara mi pripada pevnejsia akoby s novymi strunami a tvrdsim brnkatkom:) aj ked rucicka na SSL4000 poskakovala podla peakov, to ako sa sprava pri akordoch mi pripada ako RMS rezim. nevie niekto, ako su hw SSL compressory nastavene - PEAK alebo RMS? ja by som tipoval RMSkexik píše:mozem ti eventualne uploadnut ten vysledok... v tych akordoch bolo najtazsie docielit aby to malo drajv a rytmus, musis sa s releasom trafit do tempa, inak to len tak bubla... myslim ze idealne pre track by bolo automatizovat release, na tu vybrnkavacku sa hodia dlhsie hodnoty
ale vazne na tomto tracku ten ssl nerobi nic vynimocne, potreboval by som urcite padnejsie dokazy aby ma presvedcili na nakup. ale ja som lakomec a hocico nekupim
ak je to fakt "kopia" ssl, tak skor RMS... neviem si predstavit realny analogovy kompresor, ktory by vedel peak, peak je pre analog tazka zahada, pretoze VCA krmis usmernenym signalom a ss ktore sa ziska usmernenim je vlastne RMS... ledaze by mal threshold knoflik nakalibrovany ako "peak", cize RMS x bulharska konstanta?
mimochodom, ak je gyraf klon ssl totozny s originalom, tak original tiez pumpuje...
mimochodom, ak je gyraf klon ssl totozny s originalom, tak original tiez pumpuje...
kexo ty si studnica...kexik píše:ak je to fakt "kopia" ssl, tak skor RMS... neviem si predstavit realny analogovy kompresor, ktory by vedel peak, peak je pre analog tazka zahada, pretoze VCA krmis usmernenym signalom a ss ktore sa ziska usmernenim je vlastne RMS... ledaze by mal threshold knoflik nakalibrovany ako "peak", cize RMS x bulharska konstanta?
mimochodom, ak je gyraf klon ssl totozny s originalom, tak original tiez pumpuje...
zavisi na zanri... v elektronike sa niekedy pumpovanie vylozene vyuziva a vyzaduje. a ono ten ssl nepumpuje vzdy, tak si to dufam nepochopil, len ma iste krajne nastavenia, ked pumpuje, a ine (sw) riesenia este podobne nastavenia zvladajuvasek píše:poshook, kexik: tak teď trochu nechápu. Myslel jsem, že pumpování je většinou spíš nežádoucí projev komprese. Aspoň pro mě... ale teď mi to připomíná debatu o tom, jak jsme porovnávali L2 s jiným limiterem, který víc pumpoval (což se mně nelíbilo a vám jo).




