Sound Forge vs. WaveLab
-
- Profesionál
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 17 čer 2002 17:39
Re: Sound Forge vs. WaveLab
Vůbec nechápu, k čemu vlastně tyhle 2track editory... Vždyť všechno uděláš v daw...?
Freelance film scoring engineer, producer, senior sound engineer & editor, Wwise apprentice
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
Re: Sound Forge vs. WaveLab
Liquid Sound: kdyz chces rychle editovat samply, tak tohle ji tisickrat pohodlnejsi a rychlejsi nez daw.
hudba http://www.martinlinda.cz, práce http://www.cinemax.cz
Re: Sound Forge vs. WaveLab
Přesně tak. A nezapomeň, že se jedná o "masteringové" programy specielně - čili pokud na to nemá DAW pomůcky, nedá se z ní vyloupnout master (a myslím tím v pravém slova smyslu - nejen výsledný WAV...).
P.
P.
Re: Sound Forge vs. WaveLab
wavelab neni ziadny 2track editor, vie to audio montage normalne do stop, cize bez problemov urobis nedestruktivne crossfady atd. akurat nevie nahravat stopu pri sucasnom prehravani inej, kedze na to neni urcenyLiquid Sound píše:Vůbec nechápu, k čemu vlastně tyhle 2track editory... Vždyť všechno uděláš v daw...?
-
- Profesionál
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 17 čer 2002 17:39
Re: Sound Forge vs. WaveLab
To je věc individuálního workflow. Osobně mi přijde naopak tisíckrát pomalejší a krkolomější používat dva programy namísto jednoho. Tj. dvojí klávesový zlkratky,dvě licence na nákup programu, dvojí systém práce, přetahování/přeukládání souborů mezi projektama, přepínání mezi programama... To imo neni rozhodně žádná výhoda.Amorph píše:Liquid Sound: kdyz chces rychle editovat samply, tak tohle ji tisickrat pohodlnejsi a rychlejsi nez daw.
Jaký pomůcky? V čem je SF lepší pro mastering než daw? Nějak tvý odpovědi nerozumi, můžeš výhody popsat konkrétněji? Uznávám, že SF jsem viděl naposled asi ve verzi 8(?)...pavlii píše:Přesně tak. A nezapomeň, že se jedná o "masteringové" programy specielně - čili pokud na to nemá DAW pomůcky, nedá se z ní vyloupnout master (a myslím tím v pravém slova smyslu - nejen výsledný WAV...).P.
kexik píše:wavelab neni ziadny 2track editor, vie to audio montage normalne do stop, cize bez problemov urobis nedestruktivne crossfady atd. akurat nevie nahravat stopu pri sucasnom prehravani inej, kedze na to neni urcenyLiquid Sound píše:Vůbec nechápu, k čemu vlastně tyhle 2track editory... Vždyť všechno uděláš v daw...?
Tohle všechno ale uděláš v daw taky...
Freelance film scoring engineer, producer, senior sound engineer & editor, Wwise apprentice
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
Re: Sound Forge vs. WaveLab
v ktorej daw? vysledok audio montage je iso alebo rovno napalene red book cd so vsetkym co k tomu patriLiquid Sound píše:
Tohle všechno ale uděláš v daw taky...
-
- Profesionál
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 17 čer 2002 17:39
Re: Sound Forge vs. WaveLab
měl jsem namysli spíš ty nedestruktivní crossy atp... Oukej dost možná ten export, ale to je jenom otázka času, než bude v novejch verzích současnejch daw.kexik píše:v ktorej daw? vysledok audio montage je iso alebo rovno napalene red book cd so vsetkym co k tomu patriLiquid Sound píše:
Tohle všechno ale uděláš v daw taky...
Freelance film scoring engineer, producer, senior sound engineer & editor, Wwise apprentice
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
Re: Sound Forge vs. WaveLab
Liquid:
"Osobně mi přijde naopak tisíckrát pomalejší a krkolomější používat dva programy namísto jednoho. Tj. dvojí klávesový zlkratky,dvě licence na nákup programu, dvojí systém práce, přetahování/přeukládání souborů mezi projektama, přepínání mezi programama... To imo neni rozhodně žádná výhoda."
jasne, tohle nejsou vyhody, o tom neni pochyb:) Vyhody jsou zcela jinde.
tak asi nedelas praci, pri ktery je ten rozdil znat. Kdyz napr. potrebuju editovat stovky samplu pro sampler, nebo stovky efektu pro nejakou hru, tak je sf stokrat rychlejsi, nez cubase. Jakmile clovek potrebuje delat fejdy, strihat, vystrihovat kusy samplu, michat je mezi sebou, zkouset ruzny efektovani a pak to zase michat aby z toho mel nakonec napriklad nejakej efekt kouzla, nebo skrek prisery, nebo kdyz cistim uz nahranej dabbing...
Ty delas asi v PT? A ty maji nejakej masteringovej tool, kterej ti vyhodi master CD ve forme ISO nebo podobne?
"Osobně mi přijde naopak tisíckrát pomalejší a krkolomější používat dva programy namísto jednoho. Tj. dvojí klávesový zlkratky,dvě licence na nákup programu, dvojí systém práce, přetahování/přeukládání souborů mezi projektama, přepínání mezi programama... To imo neni rozhodně žádná výhoda."
jasne, tohle nejsou vyhody, o tom neni pochyb:) Vyhody jsou zcela jinde.
tak asi nedelas praci, pri ktery je ten rozdil znat. Kdyz napr. potrebuju editovat stovky samplu pro sampler, nebo stovky efektu pro nejakou hru, tak je sf stokrat rychlejsi, nez cubase. Jakmile clovek potrebuje delat fejdy, strihat, vystrihovat kusy samplu, michat je mezi sebou, zkouset ruzny efektovani a pak to zase michat aby z toho mel nakonec napriklad nejakej efekt kouzla, nebo skrek prisery, nebo kdyz cistim uz nahranej dabbing...
Ty delas asi v PT? A ty maji nejakej masteringovej tool, kterej ti vyhodi master CD ve forme ISO nebo podobne?
hudba http://www.martinlinda.cz, práce http://www.cinemax.cz
Re: Sound Forge vs. WaveLab
Liquid: otazka casu znamena jen to, ze to tam jeste neni, takze je to nesmyslnej argument;)
hudba http://www.martinlinda.cz, práce http://www.cinemax.cz
Re: Sound Forge vs. WaveLab
nove klavesove skratky tiez nie, wavelab vie skratkovy system z cubenda
Re: Sound Forge vs. WaveLab
Mozna jeden z velkych rozdilu taky citim v nedestruktivnosti uprav v DAW a destruktivnosti audioeditoru. Protoze v audioeditoru mam neustale hotovej aktualni vysledek a muzu ho pouzit venku nebo ho s necim kombinovat. Kdezto v daw to musim nejdriv slozite renderovat a exportovat.
hudba http://www.martinlinda.cz, práce http://www.cinemax.cz
-
- Profesionál
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 17 čer 2002 17:39
Re: Sound Forge vs. WaveLab
Tak nondestrucive/destructive editing snad jde v Nuendu/Cubase vypínat a zapínat ne?Amorph píše:Mozna jeden z velkych rozdilu taky citim v nedestruktivnosti uprav v DAW a destruktivnosti audioeditoru. Protoze v audioeditoru mam neustale hotovej aktualni vysledek a muzu ho pouzit venku nebo ho s necim kombinovat. Kdezto v daw to musim nejdriv slozite renderovat a exportovat.
Freelance film scoring engineer, producer, senior sound engineer & editor, Wwise apprentice
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
Re: Sound Forge vs. WaveLab
hm, tak o tom teda fakt nevim. Resp. ano, v cubase je i destruktivni editace, ale ta vypada, jako nejaka prehistoricka verze sf s naprosto nepohodlnym ovladanim. Stejne se pak nevyhnes nutnosti exportu.
a btw. ty daw pouzivas na tyhle veci? Lepe receno, ty neco z tech cinosti co jsem zminoval nebo neco podobneho s hromadama souboru delas v daw?
a btw. ty daw pouzivas na tyhle veci? Lepe receno, ty neco z tech cinosti co jsem zminoval nebo neco podobneho s hromadama souboru delas v daw?
hudba http://www.martinlinda.cz, práce http://www.cinemax.cz
Re: Sound Forge vs. WaveLab
v samplitudekexik píše:v ktorej daw? vysledok audio montage je iso alebo rovno napalene red book cd so vsetkym co k tomu patriLiquid Sound píše:
Tohle všechno ale uděláš v daw taky...
Re: Sound Forge vs. WaveLab
ja musim povedat , ze proste audio editor vzdy potrebujem .. ked chcesm konvertovat 44->48 , ked chcem otvorit daky wav a "vycistit" ho .. vtedy vzdy otvorim radsej Sound Forge ako Nuendo ..