Test free master limiterov
jsem to taky tak delal... da se to, ale potom jsem zjistil ze nejlespi je mixovat presne do clipu... cili udelat co nejhlasitejsi mix do -0.1dB, render a nasledny mastering te wavky...
kdyz uz mas odzacatku navesene nejake veci, tak ti skryjou podle me ruzne nepresnosti, zvlaste ve vyskach, a udelaji ti akorat libivy mix
nadruhou stranu hodne lidi to dela z navesenym mastrem uz pri mixu...
ja sjem to zacal delat jinak kvuli tomu ze mi nestihal komp:D
kdyz uz mas odzacatku navesene nejake veci, tak ti skryjou podle me ruzne nepresnosti, zvlaste ve vyskach, a udelaji ti akorat libivy mix
nadruhou stranu hodne lidi to dela z navesenym mastrem uz pri mixu...
ja sjem to zacal delat jinak kvuli tomu ze mi nestihal komp:D
- ECSON WALDES
- Profesionál
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 16 zář 2002 14:52
Kjaerhus Classic Master Limiter je supr. Ostatne pouzivam celou Kjaerhus sadu, jsou moc fajn, hlavne pak ale jejich GOLD EQ GEQ7 (ma parametry jako Oxford) a supr zvuk. Vyhovuje mi.
Pak z pluginu pouzivam uz jen Voxengo, ty sou fantasticky a nic vic neni potreba uz mit. Hlavne nic od Waves ty sou cely zvukove nijaky, nesedej mi.
.
skvela Kjaerhus GOLD serie

.
Pak z pluginu pouzivam uz jen Voxengo, ty sou fantasticky a nic vic neni potreba uz mit. Hlavne nic od Waves ty sou cely zvukove nijaky, nesedej mi.
.
skvela Kjaerhus GOLD serie

.
- ECSON WALDES
- Profesionál
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 16 zář 2002 14:52
Sonalksis je hodne prijemnej EQ i Comp. Moc je ale nepouzivam. Nejradej ma m jako EQ Kjaerhus GEQ7 a Voxengo GlisEQ. Compressory opet Voxengo a Kjaerhus. Nic jinyho nepotrebuju..teda chtel bych OXFORD sadu ta je dokonala. URS mne nebavej a jinak nic zasadniho neni. Me staci malo nepotrebuju tunu ruznej pluginu, pokud si to rekneme na rovinu tak stejne hrajou vsechny podobne...
Pluginy ale moc pouzivam, jen nekdy jako podporu k pevnejm EQ a COMP co mam v me Yamaha DM2000.
sorry za ot
.
Pluginy ale moc pouzivam, jen nekdy jako podporu k pevnejm EQ a COMP co mam v me Yamaha DM2000.
sorry za ot
.
Cyril: husta animacka, sem jeste nevidel tak povedeny gif loop 
to all: který je tedy ten nejlepší master limiter z těch čtyřech free?
btw, mě nějak nikdy problikávání červeného pole peak levelu netrápilo (ale když jsem byl malý, tak mi všichni zvukaři říkali, že do těch red hodnot se to nesmí dostat), protože co jsem koukal, tak to problikává snad u všech profi skladeb co jsem slyšel...mám třeba tenhle měřák na jednom starším profi videu a tam se to dostává do červených hodnot naprosto pořád, při každém programu a na jakékoliv televizní stanici...možná že je zdravé, když to občas do červené skočí...no, ale já tenhle peak limituju zatím normálně tím, že dám volume down ve wave editoru, nebo normalizuji...chápu, že to asi není úplně totéž jako tenhle master limiter...

to all: který je tedy ten nejlepší master limiter z těch čtyřech free?
btw, mě nějak nikdy problikávání červeného pole peak levelu netrápilo (ale když jsem byl malý, tak mi všichni zvukaři říkali, že do těch red hodnot se to nesmí dostat), protože co jsem koukal, tak to problikává snad u všech profi skladeb co jsem slyšel...mám třeba tenhle měřák na jednom starším profi videu a tam se to dostává do červených hodnot naprosto pořád, při každém programu a na jakékoliv televizní stanici...možná že je zdravé, když to občas do červené skočí...no, ale já tenhle peak limituju zatím normálně tím, že dám volume down ve wave editoru, nebo normalizuji...chápu, že to asi není úplně totéž jako tenhle master limiter...
treba si najprv ujasnit rozdiel medzi hotovym/masterovanym signalom, ktory sem tam preblikne (vdaka odchylkam v merakoch na jednotlivych digitalnych zariadeniach) a preblikavanim suroveho signalu este pred masteringom.Jindy píše:Cyril: husta animacka, sem jeste nevidel tak povedeny gif loop
to all: který je tedy ten nejlepší master limiter z těch čtyřech free?
btw, mě nějak nikdy problikávání červeného pole peak levelu netrápilo (ale když jsem byl malý, tak mi všichni zvukaři říkali, že do těch red hodnot se to nesmí dostat), protože co jsem koukal, tak to problikává snad u všech profi skladeb co jsem slyšel...mám třeba tenhle měřák na jednom starším profi videu a tam se to dostává do červených hodnot naprosto pořád, při každém programu a na jakékoliv televizní stanici...možná že je zdravé, když to občas do červené skočí...no, ale já tenhle peak limituju zatím normálně tím, že dám volume down ve wave editoru, nebo normalizuji...chápu, že to asi není úplně totéž jako tenhle master limiter...
my sa tu bavime o tej druhej moznosti (to len na upresnenie)
Jindy: proste ti digitalni signal, kdyz ho michas a delas mixdown, NESMI klipovat, protoze klipovani je odporny temer neopravitelny digitalni zkresleni. Takze to misto klipu musis sliznout limiterem, nebo ztisit celej track apod. Zmastrovana, hotova vec ti mozna klipuje, protoze mas jinej dig. merak, nez autor ty veci, ale ve skutecnosti to nejde pres nulu.
Omlouvám se všem za OT, ale nemůžu to prostě vydržet.
Pánové, Cyrile a Jindy! Musíte všechny thready, kde se ještě trochu diskutuje o něčem seriózním, vždycky totálně rozmělnit? Nejen, že to je blbost, ale dokonce musím konstatovat, že i drzost. Asi jste si toho nevšimli, ale v poslední době šla tady úroveň tak dolů, že to je k pláči, a je to tak z 80 % vaše zásluha. Až budou lidi hledat free limitery, tak všichni budou muset přežvejkat ty vaše "usvědčující_se_z_totálního_amatérismu" kydy jen kvůli tomu, že jste líní kliknout jinam, kde se to řeší.
Když už jsem se tak rozjel, tak ještě něco: dělání dobré hudby podmiňují mimo jiné dřina a sebereflexe. Pokud toto v sobě neobjevíte, nebudou vám k ničemu špičkové limitery, saturátory ani VST monstra.
Pánové, Cyrile a Jindy! Musíte všechny thready, kde se ještě trochu diskutuje o něčem seriózním, vždycky totálně rozmělnit? Nejen, že to je blbost, ale dokonce musím konstatovat, že i drzost. Asi jste si toho nevšimli, ale v poslední době šla tady úroveň tak dolů, že to je k pláči, a je to tak z 80 % vaše zásluha. Až budou lidi hledat free limitery, tak všichni budou muset přežvejkat ty vaše "usvědčující_se_z_totálního_amatérismu" kydy jen kvůli tomu, že jste líní kliknout jinam, kde se to řeší.
Když už jsem se tak rozjel, tak ještě něco: dělání dobré hudby podmiňují mimo jiné dřina a sebereflexe. Pokud toto v sobě neobjevíte, nebudou vám k ničemu špičkové limitery, saturátory ani VST monstra.
na zaklade coho si to myslis? z ktoreho vydojis vyssie rms? v tom je lepsi L2, iste... len si prosim vsimni ze ten zvuk je SRACKA... ak ti napriak tomu vyhovuje L2, porovnavaj ho s W1 (tiez zadarmo). kazdopadne W1 aj L2 robia zo zvuku agresivne, zrnite a hodne digitalne svinstvo a to ja nechcem. ako som uz povedal, je to hlavne vec zanru, verim ze v techne a podobnych veciach to bude naopak vyhovovatvasek píše:kexik: tvrdíš, že Kjaerhus classic limiter je lepší než L2? To snad ne... porovnávám je teď vedle sebe a mezi uzeniny bych rozhodně hodil Kjaerhus.
myslim, ze po tomto prispevku si zraly na sebareflexiu ty. ak sa ti tu nepaci, tak chod do vedlajsej krcmy, myslim, ze to tu v zdravi prezijemevasek píše:Omlouvám se všem za OT, ale nemůžu to prostě vydržet.
Pánové, Cyrile a Jindy! Musíte všechny thready, kde se ještě trochu diskutuje o něčem seriózním, vždycky totálně rozmělnit? Nejen, že to je blbost, ale dokonce musím konstatovat, že i drzost. Asi jste si toho nevšimli, ale v poslední době šla tady úroveň tak dolů, že to je k pláči, a je to tak z 80 % vaše zásluha. Až budou lidi hledat free limitery, tak všichni budou muset přežvejkat ty vaše "usvědčující_se_z_totálního_amatérismu" kydy jen kvůli tomu, že jste líní kliknout jinam, kde se to řeší.
Když už jsem se tak rozjel, tak ještě něco: dělání dobré hudby podmiňují mimo jiné dřina a sebereflexe. Pokud toto v sobě neobjevíte, nebudou vám k ničemu špičkové limitery, saturátory ani VST monstra.
