V přímém kontaktu je to ještě lepší, ale je třeba používat editor, jinak to nemá smysl.matucha píše:..Jinak z novejch mono synthu se mi libilo Mopho... ale to jenom z ukazek, takze to je nazor s rezervou.
UAD vs. SSL v "produkcii"
Re: UAD vs. SSL v "produkcii"
Petr Tudy Holubář - INSANIA, RIVER
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Re: UAD vs. SSL v "produkcii"
taky souhlas s Pytkinem. Sice UAD je pekna sranda, ale vyuzijes to az potom, co uz umis neco umichat. Ale invstice do monitoru je jina vec, to te okamzite posune dal. No a nebo podle me neni od veci poridit mikrofon a preamp a zkusit neco nahravat. To ti zase otevre uplne jinou dimezni tvorby, nez ty masiny.
Re: UAD vs. SSL v "produkcii"
ty si mal mopho v ruke ? daj dojmy, nemal si nahodou aj teru? momentalne zvazujem mopho vs. tera, jedno je sice lacnejsie ale zase druhe je poly... neviem sa rozhodnut ...Tudy píše:V přímém kontaktu je to ještě lepší, ale je třeba používat editor, jinak to nemá smysl.matucha píše:..Jinak z novejch mono synthu se mi libilo Mopho... ale to jenom z ukazek, takze to je nazor s rezervou.
Re: UAD vs. SSL v "produkcii"
Dendy Bodyia ho má. Na posledním privátním srázku jsme ho testovali a je to za ty peníze skvělá věc. Stejně tak Tetra vychází cenově skvěle (když vezmeš v úvahu, že je to vlastně 4x Mopho s možností polyfonie).
Takže, jestli na to máš peníze, ber Tetru
Takže, jestli na to máš peníze, ber Tetru
Petr Tudy Holubář - INSANIA, RIVER
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Re: UAD vs. SSL v "produkcii"
Jojo. Souhlas s Tudym. Zkoušeli jsme toho Mopha a hraje fakt luxusně. Spousta barev, takže velké využití, na Tetru jsem četl test ve Future Music, byly tam i nějaké ukázky, je to hodně dobrej synth za ty peníze...Tudy píše:Dendy Bodyia ho má. Na posledním privátním srázku jsme ho testovali a je to za ty peníze skvělá věc. Stejně tak Tetra vychází cenově skvěle (když vezmeš v úvahu, že je to vlastně 4x Mopho s možností polyfonie).
Takže, jestli na to máš peníze, ber Tetru
Re: UAD vs. SSL v "produkcii"
No, nepochybuji o zkusenostech Matuchy, ale pak se dostavame do vesele situace....koho poslechnout, nebo od koho se nechat inspirovat, protoze tady to je o koncepci prace. Je lepsi radce Matucha nebo Brooklyn, nebo Excson...?? Jde o ruzne platformy a pristupy... Pro me je vlastnictvi a pouzivani DSP karet zajimavou nastrojovou, editacni paletou, ktera me pomohla zvukove. To co mam, pouzivam stale vic a vic a i kdyz bych si pral mnohem vic casu na muziku, dalsim limitem je zivot, jako takovy. A tak asi pletu do diskuze socialni podtext, ale...
Nechci zadne HW syntaky, jsem rad, ze moje instrumenty jsou virtualni (az na kytaru), dokonce netouzim po zadnych studiovych bednach, ackoliv si je v pohode muzu dovolit. Nepotrebuji je. A UAD-2 doporucuji, sam mam zatim "jenom" 2x UAD-1, ale Jezisek uz pracuje na UAD-2 Solo. Krome toho mam porad Powercore Element, ten uz nema ani podporu, ale porad ho vyuzivam, hlavne ten Classic reverb a Virus Multi. Dokonce to fachci i na Beta ovladacich pod Win 7. K tomu, co potrebuji, si uz ani nedokazu predstavit, ze bych po ruce nemel Precision Limiter, Fairchild, Cambridge, La2A atd... Moc uzitecne a zvuku v "bedroom studio" jenom pomuzou...
Nechci zadne HW syntaky, jsem rad, ze moje instrumenty jsou virtualni (az na kytaru), dokonce netouzim po zadnych studiovych bednach, ackoliv si je v pohode muzu dovolit. Nepotrebuji je. A UAD-2 doporucuji, sam mam zatim "jenom" 2x UAD-1, ale Jezisek uz pracuje na UAD-2 Solo. Krome toho mam porad Powercore Element, ten uz nema ani podporu, ale porad ho vyuzivam, hlavne ten Classic reverb a Virus Multi. Dokonce to fachci i na Beta ovladacich pod Win 7. K tomu, co potrebuji, si uz ani nedokazu predstavit, ze bych po ruce nemel Precision Limiter, Fairchild, Cambridge, La2A atd... Moc uzitecne a zvuku v "bedroom studio" jenom pomuzou...
Re: UAD vs. SSL v "produkcii"
Jakoze mam UAD rad, tak kdybych stal pred tim, ze budu mit UAD nebo poradny studiovy bedny, tak UAD nema ani 1% sanci. A to nehlede na to, jestli bych chtel jenom skladat nebo i michat.
Re: UAD vs. SSL v "produkcii"
emotikone: 1. produkciu matuchu, ecsona, brooklyna pozname, pozname aj tvoju? 2. pracoval si niekedy aj na slusnych reproduktoroch? 3. vlastnil si niekedy realny analogovy syntak? 4. poznas/pouzivas spickove pluginy, ktore NEPOTREBUJU akceleracnu kartu?
ja tiez rad spochybnujem cudzie nazory, ale odtial potial...
ja tiez rad spochybnujem cudzie nazory, ale odtial potial...
Re: UAD vs. SSL v "produkcii"
Myslim, ze na nej nemusis utocit vecma jako "vocad pocad". Ani tim aby se "prokazal svoji produkci" nez neco rekne.
Jinak dneska sou fakt nativni pluginy na fajn urovni, takze DSP karty nejsou pro dosazeni dobryho zvuku vubec nutnosti. Co by mi z uad ted nejvic schazelo by byl roland space echo .
U tech syntaku je to vzdycky dost osobni vec, pro me stary analogy delaj neco, co pluginy neumej... a i kdyz sem nejaky pluginy zkusil, tak sem je vicemene vsechny odinstaloval. Nepouzivam je, protoze me nebavej. Trance-lidi by ale vetsina toho, co me bavi na tech starejch "ksuntech" nebavilo... moc spiny hehe.
Jinak dneska sou fakt nativni pluginy na fajn urovni, takze DSP karty nejsou pro dosazeni dobryho zvuku vubec nutnosti. Co by mi z uad ted nejvic schazelo by byl roland space echo .
U tech syntaku je to vzdycky dost osobni vec, pro me stary analogy delaj neco, co pluginy neumej... a i kdyz sem nejaky pluginy zkusil, tak sem je vicemene vsechny odinstaloval. Nepouzivam je, protoze me nebavej. Trance-lidi by ale vetsina toho, co me bavi na tech starejch "ksuntech" nebavilo... moc spiny hehe.
Re: UAD vs. SSL v "produkcii"
Kexik, bud v pohode, vim o cem mluvim a taky jsem nerekl nic proti bednam. Rikam, ze bedny nechci, protoze je nepotrebuji, jelikoz mam manzelku, dve deti a nocni sifty na skladani, jelikoz to pres den nestiham ani nahodou. Proto nepotrebuji bedny. Matuchu a Brooklyna znam, a oni me znaj jako Frenzyho, nebo muj pozdejsi projekt Lollita. To co dela Ecson, je bomba, a znam ho jenom z doslechu pres 100 C. Muziku si poslechni, nebo ti neco novejsiho poslu, myslim, ze na to, ze delam na sluchatka, je ten zvuk slusny. Pracuji v Belgii a do muziky porad neco vrazim, ctu, ucim se, myslim na veci, jak by se co dalo udelat, a jedno vim urcite, ze doma nechci studio se syntaky, ani s velkymi mixaky, i kdyz to respektuji, ja sam mam vse, co potrebuji, abych spokojene tvoril. S analogovyma syntakama jsem doopravdy moc nepracoval, jsem kytarista a ted se k tomu vracim. Ale porad delam prevazne d`n`b. A verim, ze k muzice ted vic nez cokoliv potrebuji cas, dobry napady, motivaci...protoze vsechno ostatni mam...Myslim tim spolehlivy, fungujici DAW, a UAD, ci Powercore neudelaji automaticky z tracku hity, ale stejne jako u tech beden, clovek musi vedet co a jak. Takze...cti v klidu a nehledej spory, kde nejsou. Vubec nespochybnuji, jenom rikam, ze Matucha je uplne jinde, ale vubec nenespochynuji, ze je to na odbornik, kteremu nesaham, ani po kotniky.
Re: UAD vs. SSL v "produkcii"
EMOTIKONE: tak ja mam pocit, ze ta situace s rozhodovanim neni zas tak slozita. Ja zdycky ty informace tady na foru beru relativne k tomu, jak toho cloveka znam v realu nebo podle jeho produkce a podle toho tomu davam vahu a vyznam. Naslouchat muzu vsemu, ale rozhoduju se podle kontextu. Nicmene nektery veci se daj trochu zobecnit. Napriklad to, ze na sluchatka se sice da delat a da se na nich delat i pomerene slusny vysledky, ale je to vzdycky vetsi trapeni nez na slusnejch bednach. Mam doma adamy p11. Bohuzel se posledni dobou k hudbe dostanu vetsinou az kdyz dcerka spi, takze pak jedu na sluchtka. Ty sluchatka strasne relativizujou, clovek si behem par minut zvykne na to co slysi a problemy odhali vetsinou, kdyz to s necim srovna. Kdyz mam v projektu referencni tracky, tak se to celkem da udrzet v mezich a pri skladani me to celkem ani neomezuje, ale pri mixu je to uz dost neco jinyho. Pak kdyz mam chvili, kdy muzu delat na bednach, tak staci chvilka a vyresim veci, ktery jsem na sluchatkach resil dokolecka par hodin. Takze pojmy "nepotrebuji" a "situace tomu neni naklonena" bych nemichal. A to rikam i po tom, co jsem si poslech tvoje veci na myspace a nezni to vubec zle;-) btw. jako Frenzyho si te asi pamatuju jeste z dob Slahounu na R1;)
Re: UAD vs. SSL v "produkcii"
Ha! Ja si rikal, kdopak to asi bude... z belgie . Tobe to vzdycky hravalo dobre, je skoda, ze ses tak omezenej rodinou, ale co naplat, zrejme ti to dava vic nez bere .
Re: UAD vs. SSL v "produkcii"
To je prave ono, kazdy ma nejake podminky a limity, ale i tak si stojim za tim, ze (ja) bedny nepotrebuji, protoze...Ale je mi naprosto jasne, jaka je funkce a uzitecnost takovych beden a co mozna prichazim, ctu o tom a par beden jsem taky slysel. De facto jsem skoro kazdy den svym prstem centimetr od tlacitka koupit, ale radsi si prikupuji pluginy a co se tyce UAD, tak tam nevim snad o zadnem, ktereho bych pak litoval. Nekdo na foru opevoval Nigel...tak na ten ani nesahnu, ale nerikam, ze je spatny, ale treba s Moog Multimode Filtrem je podstatne "vetsi sranda"... . Na NEVE v provedeni UAD se tesim, a hned jak me pride dalsi karta, tak do toho jdu. Waves jsem ted pri staveni noveho kompu ani neinstaloval, vsechno, co ted mam...mam konecne legalni a to je taky prijemny pocit a hlavne mi to vsechno krasne slape. Apropos...Kexik, popocuval som tu tvoju hudbu...to je ten krestansky pop? ...robim si srandu...
Re: UAD vs. SSL v "produkcii"
uad2 mam a som s nim velmi spokojny len neviem ci to ma vyznam. Mozno by som by som ti doprucil liquidmix ked uz chces mat vintage veci a v dobrej kvalite. Dobre bedne su tiez dobre, ale aspon v minimalne akusticky upravenej miestnosti.
Ked si gitarista skus si radsej urobit radost s niecim od line6.
Ked si gitarista skus si radsej urobit radost s niecim od line6.
Re: UAD vs. SSL v "produkcii"
alebo si urobit radost predanim vsetkeho od Line6Bedobus píše:.
Ked si gitarista skus si radsej urobit radost s niecim od line6.
(len taky for - sorry)