Virtualní bubeník

Ostatní audio software, obecná diskuse
Odpovědět
Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4613
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Virtualní bubeník

Příspěvek od Amorph » 20 led 2006 19:51

Asi před rokem jsem vytvořil tuhle aplikaci jako svoji diplomku. v kostce by se dala popsat jako jednoduchý drum sekvencer s grafickým zobrazením modelu bicích a bubeníka. Bicí si člověk může sestavit v integrovaném editoru a postava bubeníka pak předvede jak na ně zahrát uživatelem zadaný rytmus.

Obrázek

Obrázek

Je to v hodne nedotaženém stadiu, jednalo se hlavně o použití inverzní kinematiky. Pokud bych to chtěl dodělat, tak bych to asi i hodně přepracoval. Než s tím zase začnu, tak bych ale potřeboval vědět, zda má takový program smysl. Co myslíte?

Tady je ke stažení celý archiv s aplikací. Je tam dost bugů, animace je hrozná, ale princip funguje. V Cti_mne!.txt je popis základního ovládání a kritických chyb:)

Uživatelský avatar
dano
Příspěvky: 3364
Registrován: 13 kvě 2005 20:37

Příspěvek od dano » 21 led 2006 12:10

uau, musis byt dost nadupany typek v tychto veciach...

DJDave
Příspěvky: 382
Registrován: 31 kvě 2005 17:48

Příspěvek od DJDave » 21 led 2006 12:28

Ja to pekny, kdyby to melo kvalitni zvuky tak proc ne?
....:::: DJ Dave ::::....

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4613
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Příspěvek od Amorph » 21 led 2006 13:21

Zvuky tam muze clovek nahrat jake chce, wav nebo mp3, kazdy buben muze mit libovolny pocet velocity layeru, lze nastavit procento kterym velocity ovlivnuje hlasitost zvuku. Ale o to zas tak nejde, nemam ambice udelat konkurence schopny beat machine. Je to koncipovane spis jako nastroj pro zacinajici bubeniky, jelikoz vam u libovolneho (zahratelneho) rytmu ukaze, jak ho v danem rozestaveni bubnu zabubnovat (stridani rukou atd.)

Uživatelský avatar
Fractal
Příspěvky: 2685
Registrován: 10 dub 2004 14:54

Příspěvek od Fractal » 21 led 2006 14:29

najdi nekoho, kdo do teho bude investovat a mas na duchod vystarano:)

Uživatelský avatar
dano
Příspěvky: 3364
Registrován: 13 kvě 2005 20:37

Příspěvek od dano » 21 led 2006 14:39

Fractal píše:najdi nekoho, kdo do teho bude investovat a mas na duchod vystarano:)
zeby Karol? :lol:

Mik
Příspěvky: 39
Registrován: 12 bře 2004 09:39

Příspěvek od Mik » 21 led 2006 23:49

hmmm...akorat se mi nezda ze kdyz nastavim moc rychle za sebou udery tak ten typek to totalne nestihne, vlastne se to vubec neukaze jak do tech bubnu masti...to mi pride jeko podstatna nevychytavka ten zbytek je ok a je to dost dobre...

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4613
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Příspěvek od Amorph » 23 led 2006 11:22

To, ze nestiha je pravda. je to zatim dost softwarove narocny, protoze vsechny pohyby se pocitaji v realtimu a ta inverzni kinematika neni zrovna moc optimalizovana, takze pri rychlych pohybech se to nestihne spocitat. Navic tam jsou jeste problemy se synchronizaci, jelikoz se musi nacitat par uderu dopredu, aby se rozhodlo, jak stridat ruce. Ale to by se doladilo, treba predpocitanim animace. Je to ve stadiu kde skoncila ta diplomka a diplomka se nikdy nestihne cela, ze:)

Odpovědět