eGen píše:Ja tady nechci vysvetlova kazdy svuj nazor za kazdou cenu.
Což je škoda. Kdybys věnoval chvilku nakouknutím do specifikací, výsledků z měření RMAA a hlavně poslechovým testem, tak bys si ten názor hodně rychle opravil.
Ale proste 0404 ma lepsi ovladace naz audigy pro praci v profesionalnich aplikacich.
A tvrdím snad že nemá? Ale není to měřítko, lepší než Audigy je skoro cokoliv.
Prevodnikove je na tom 0404 otrochu lepe nez AUDIGY.
V audigy2 a 4 je sice relativně hodně kvalitní D/A převodník, ale tupou konstrukcí analogové i digitální části jsou jeho parametry degradovány do totálního lowendu. O A/D, tedy věci zásadní pro nahrávání, raději taktně pomlčíme.
A za tim si stojim. Za predpokladu ze i 1212M a 1820M jsou pouze trochu lepsi karty pro home/hobby recording, a do profi studia si je nikdo jako hlavni I/O nevezme
Heh, takže co bys řekl většině lidí tady, co používají na hlavní I/O karty jako Multiface, delta 1010, echo layla a jim podobné, což jsou všechno horší karty než "M" řada e-mu?
Zajimave ze dokazete rict ze audigy nepracuje nativne v 44.1 ale vlastne ma stejny DSP jako 0404.
Vždy? už jsem to psal. Audigy je prostě zmršený bastl. Je to v podstatě pořád jenom lehce poupravený SB Live někdy z roku 1997, zkrátka pravěk. To locknutí na 48kHz bylo tehdy celkem logická věc a souvisí především s HW mixováním, které z principu musí běžet na jedné fixní frekvenci a pochopitelně s jistou úsporou nákladů o pár součástek. Ostatně většina onboard karet to nemá udělané jinak, akorát, že ty si na nic nehrajou.
Hlavně podopra samplovacích frekvencí vůbec nezáleží na použitém DSP. Tomu je úplně šumák, jestli mu ta čísla co sčítá a násobí pumpuje I2S sběrnice do SRAM rychlostí 48kHz nebo 44.1kHz nebo nějakou úplně jinou. A jakékoliv karta e-mu má narozdíl od Audigy všechny hodiny, logiku a routovací cesty navržené tak, aby podporovala všechny běžné sampleraty.