kvalitní zápis audio CD
-
Michal Hodan
kvalitní zápis audio CD
Nedávno jsem tu řešil problém s overburnem. Než jsem zjistil, že tudy cesta v oblasti vypalování audia opravdu nevede, koupil jsem si novou mechaniku Samsung 202N k mé starší Sony Q30A. Ale... Mechanika nabízí spoustu nových vychytávek, další navýšení rychlosti, prostě věci, který člověk stejně nevyužije. Předpokládám, že nám (hlavně ZDE) jde především o co nejkvalitnější a nejtrvalejší zápis ať už CD-Audio nebo i DVD-Video či zálohu projektů v podobě DVD-/+R. A tady se dostávám k problému, který mě přijde dost fatální. Zjistil jsem, že onen Samsung sice vypaluje bůhví jek rychle, ale nedonutím ho zapsat Audio pomaleji než 16x. Na 1. pohled možná nic tragického, ale bohužel už jsem měl VELICE nepříjemnou zkušenost, že takto vypálené CD nešlo v běžném přehrávači přehrát!!! A zrovna včera mi vypověděla službu i mám stará Sony (asi převlečený Lite-On) a já byl nucen řešit koupi nové mechaniky. Po zkušenosti se Samsungem jsem začal dávat pozor na to, aby mechanika zvládala pomalé rychlosti 4x a 8x a hle, najednou byl výber velice omezen. Nejen, že tento parametr je prakticky nezjistitelný (samozřejmě, že jsem googloval a brouzdal na CDR.CZ), ale u většiny mechanik tyto rychlosti už prostě nenajdete!!! A zde je přímo otázka, budou mechaniky do budoucna opouštět nízké rychlosti? Na čem ale vypálit co nejbezpečněji master CD?
Naposledy upravil(a) Michal Hodan dne 23 kvě 2008 13:47, celkem upraveno 1 x.
V linuxu urcite jde vypalovat i jednorychlostne, spis jsem mel zas problem, ze v kombinaci s nekteryma chipsetama a mechanikama to palilo prilis pomalu 
Nero ma funkci zpomalovani otacek, plati to jen pri prehravani? Nedalo by se to pouzit?
Podle me je to spis otazka softwaru...
LUPO: Proc mam takovy pocit, ze ta krabice bude stat peknych par tisic?
Nero ma funkci zpomalovani otacek, plati to jen pri prehravani? Nedalo by se to pouzit?
Podle me je to spis otazka softwaru...