kvalitní zápis audio CD

Vše o hudbě na počítačích se systémem Windows
Odpovědět
Michal Hodan

kvalitní zápis audio CD

Příspěvek od Michal Hodan »

Nedávno jsem tu řešil problém s overburnem. Než jsem zjistil, že tudy cesta v oblasti vypalování audia opravdu nevede, koupil jsem si novou mechaniku Samsung 202N k mé starší Sony Q30A. Ale... Mechanika nabízí spoustu nových vychytávek, další navýšení rychlosti, prostě věci, který člověk stejně nevyužije. Předpokládám, že nám (hlavně ZDE) jde především o co nejkvalitnější a nejtrvalejší zápis ať už CD-Audio nebo i DVD-Video či zálohu projektů v podobě DVD-/+R. A tady se dostávám k problému, který mě přijde dost fatální. Zjistil jsem, že onen Samsung sice vypaluje bůhví jek rychle, ale nedonutím ho zapsat Audio pomaleji než 16x. Na 1. pohled možná nic tragického, ale bohužel už jsem měl VELICE nepříjemnou zkušenost, že takto vypálené CD nešlo v běžném přehrávači přehrát!!! A zrovna včera mi vypověděla službu i mám stará Sony (asi převlečený Lite-On) a já byl nucen řešit koupi nové mechaniky. Po zkušenosti se Samsungem jsem začal dávat pozor na to, aby mechanika zvládala pomalé rychlosti 4x a 8x a hle, najednou byl výber velice omezen. Nejen, že tento parametr je prakticky nezjistitelný (samozřejmě, že jsem googloval a brouzdal na CDR.CZ), ale u většiny mechanik tyto rychlosti už prostě nenajdete!!! A zde je přímo otázka, budou mechaniky do budoucna opouštět nízké rychlosti? Na čem ale vypálit co nejbezpečněji master CD?
Naposledy upravil(a) Michal Hodan dne 23 kvě 2008 13:47, celkem upraveno 1 x.

LUPO

Příspěvek od LUPO »

na profesionalnim zarizeni.

Cyril

Příspěvek od Cyril »

Chlape zmen prosimte nazev threadu (pres editaci svyho prispevku) na neco jako "ktere zarizeni nejkvalitneji vypaluje audio cd?"... at se v tom vyzname a da se to pak zpetne dobre dohledavat atd...

LUPO: mohl bys bejt konkretnejsi?

LUPO

Příspěvek od LUPO »

Wohma

Příspěvek od Wohma »