Line6 TonePort
pozdrav Onehalpovi
Tak jak, Onehalpe? Už jsis koupil TonePort? Zajímaj mě samozřejmě zkušenosti. Taky o něm přemýšlím. Jestli si radeji nekoupit SHURE SM57 a nenahrávat klasicky z repra. Trochu mě zaráží, že je mezi parametrama napsanej i výčet aplikací, který přez UX1, 2 fungujou. Je tam třeba Cubase, ale už ne Nuendo. Opravdu je to takhle omezený? Nejde TonePort nastavit jako univerzální zvukárnu pro všechno?
Re: pozdrav Onehalpovi
Cece - odlozim to - lepsi to resit s chladnou hlavou - kdyby mela ux1 phantom - sel bych do toho na 100% hned - ale takhle si pockam a jestli to bude stat za to, pujdu do te ux2 - i kdyz nic z toho duplicitne nepotrebujutorst píše:Tak jak, Onehalpe? Už jsis koupil TonePort?
Re: pozdrav Onehalpovi
No - kdybych mel mistnost kde muzu nahravat poradne vytaveny aparat - tak jdu do te varianty - ale to bohuzel nemam ... takze na domaci nahravani se to jevi jako lepsi alternativa ...torst píše:Jestli si radeji nekoupit SHURE SM57 a nenahrávat klasicky z repra.
Re: Tone Port skepse
V-amp pro vřele doporučuju. Koupil jsem si jeden z prvních někdy před dvěma lety a jsem stále nadšený. Je to neuvěřitelně univerzální věc, hafo presetů, S/PDIF výstup, bytelné provedení (nebyl bych to já, abych to hned nerozebral) výborně vymyšlené ovládání (nekonečné knoby s prstencem LED, takže po vyvolání presetu člověk hned vidí, na čem je) a hlavně to skvěle hraje. Dokonce si troufám tvrdit, že je to lepší, než nejvyšší řady PODů (míněno zvukově; provedení a ovládání je lepší bez diskuze).torst píše:aspoň Behringer Vamp-2 PRO.
Jediné na co se to nehodí, jsou různé pazvuky a vyložená chemie, na to jsou lepší digitechy, rolandy, boss atd.
VAMP2
Já už z pár míst slyšel, že VAMP 2 má lepší zkreslení než POD. I ten malej. POD je snad zas lepší na čistý zvuky. Ale jestli je v TonePortu software PODa XT, pak by i to zkreslení mělo bejt kvalitnější než na prvních PODech. Jen si říkám, kdyby tak šlo SW z toneportu kreknout a používat na všech zvukovkách ...
amplitube
Tezko rict, jak vyrazny kvalitativni skok udela Gitar Rig a Amplitube ve 2-jkovych verzich, ty jsem jeste nemel moznostslyset... Ale vzhledem k tomu, ze tohle je ted asi dost lukrativni trh a je zde takova konkurence mezi NI a IK (obe dost zavedene firmy na poli audi softwaru, ktere disponuji vynikajicimi vyvojari), tak predpokladam, ze se budou hooodne snazit, aby to hralo co nejlip
Tak to máš asi zaujatý okruh lidíonehalph píše:Ctirad: cece, ses prvni clovek, kterej Vamp chvali - tedy z okruhu lidi, se kteryma jsem se o tom bavil - nebo psal ... zajimavy
Ne, vážně. Když si člověk přečte libovolné recenze a názory a odfiltruje z toho extrémní názory, že V-amp je sračka, protože Behringer nic jiného než sračky nedělá, případně, že V-amp je sračka, protože jakýkoliv digitální amp modeling je sračka a nikdy se nevyrovná skutečnému aparátu, zbydou už jenom superlativy. Jo a pak je tu ještě třetí skupina lidí, kteří vůbec nepochopili co je amp modeling a připojili si to mezi ostatní krabičky před aparát a diví se, že jim to úplně zmršilo zvuk.
Jinak názor, že v-amp má lepší zkreslení a POD lepší čistý zvuky, jsem taky slyšel. Stejně tak jsem slyšel opačné názory a za sebe musím říct, právě čisté "lampové" a mírně zkreslené zvuky jsou v kombinaci s kytarou typu strat moje nejoblíbenější.
Myslim, že zcela v pohodě. Takový podobný zvuky jsou už mezi dodávanejma presetama, takže stačí upravit podle libosti, případně stáhnout pár takovejch patchů z netu. Samozřejmě to předpokládá mít na tenhle zvuk i odpovídající nástroj. KoRn používají podladěné sedmistrunky, což těžko zastane nějakej subtilní strat se singlama 
Nejlepší je samozřejmě dojít si to někam se svojí kytarou a sluchátkama vyzkoušet. Jenže tak se zase nemáš moc možností čarovat s těma presetama.
Nejlepší je samozřejmě dojít si to někam se svojí kytarou a sluchátkama vyzkoušet. Jenže tak se zase nemáš moc možností čarovat s těma presetama.




