Line6 TonePort
parametry
Co se týče Toneortu,asi si budu muset nechat zajít chu?. Můj no?as má jen Pentium III, CPU 1000MHz a 248 MB RAM. Kdežto LINE6 požadujou Pentium IV, 1.2GHz a 512 MB RAM. Takže to se můžu jít klouzat.
Pokud jde o simulace, taky ladim ty hi-gain pily. Je fakt, že každá trochu slušnější nahrávka je dělaná na aparát sejmutej mikrofonem. Ale podslech jsem si teď Armadeicu-poslední CD J.Kratochvílové a dal bych krk za to, že Hrubeš ty kytary točil přez PODa! Na nové verze G-rig a Amplitube jsem zvědav taky i když nevim, jak se k nim dostat...
Pokud jde o simulace, taky ladim ty hi-gain pily. Je fakt, že každá trochu slušnější nahrávka je dělaná na aparát sejmutej mikrofonem. Ale podslech jsem si teď Armadeicu-poslední CD J.Kratochvílové a dal bych krk za to, že Hrubeš ty kytary točil přez PODa! Na nové verze G-rig a Amplitube jsem zvědav taky i když nevim, jak se k nim dostat...
Re: parametry
To bych netvrdil. Ono se dneska při nahrávání používá ledacos a v nahrávce to člověk nemá šanci poznat. Alepsoň já to teda nepoznám a taky je mi to jedno. Ten zvuk se mi buď líbí nebo ne a je mi celkem jedno, jak k němu došli.torst píše:Je fakt, že každá trochu slušnější nahrávka je dělaná na aparát sejmutej mikrofonem.
Mimochodem, tenhle flash znáte?
http://www.behringer.com/V-AMP2/virtualgear.html
Ty samply v tom flashi jsou sice v hrozně mizerný kvalitě, ale charakter zvuku různejch aparátů je v tom zcela evidentní.
Re: V-amp
V-amp Pro je racková verze v-amp 2, takže z pohledu zvuků a efektů jsou identické. MIDI mají všechny V-ampy. Část parametrů se ani jinak ovládat nedá. V-amp Pro má hlavně navíc digitální výstup (S/PDIF i AES/EBU) širší možnosti propojení. A především nevypadá jako plastová hračka pro děti.torst píše:Trochu jsem pátral po parametrech V-ampu a myslim, že není rozdíl v základní modelaci u V-amp2 a V-amp PRO.
Ac stary thread, presto ozivuji.. rada rozsirena o Tone Port UX8
http://line6.com/toneportux8
..co na to rikate.. podle me to v tehle +/- 10k rozhranich nevypada vubec zle..
..zde potom uvedeno jako novinka na AudioTEK..
http://www.audiotek.cz/Line6-UX8-USB-zv ... arty:30185
http://line6.com/toneportux8
..co na to rikate.. podle me to v tehle +/- 10k rozhranich nevypada vubec zle..
..zde potom uvedeno jako novinka na AudioTEK..
http://www.audiotek.cz/Line6-UX8-USB-zv ... arty:30185
Line6 má super design - opravdu radost pohledět. Ale tím to končí.
Cena bude odpovídat kvalitě, zvláště pak 8x superb mic preamps.
Cokoliv jsem držel od Line6 v ruce se rychle vysralo nebo už vysratý bolo
Horší jak Behringer.
Jsem zastánce kvality jako např. Roland nebo Boss.
To jsou opravdové kytarové zvuky, Line6 je jenom jako , jako amp, jako kabinet, všechno jenom jako a hlavně chemicky přeefektováno.
Cena bude odpovídat kvalitě, zvláště pak 8x superb mic preamps.
Cokoliv jsem držel od Line6 v ruce se rychle vysralo nebo už vysratý bolo
Jsem zastánce kvality jako např. Roland nebo Boss.
To jsou opravdové kytarové zvuky, Line6 je jenom jako , jako amp, jako kabinet, všechno jenom jako a hlavně chemicky přeefektováno.
No je fakt, ze znamej se UX2ojky taky zbavoval s tim, ze ee.. celkove to potom ale vzit jako recording rozhrani.. nevim no.. vidite to az tak spatne..? ..resp. ptam se proto, ze uz nejakou dobu koukam po vsem moznym.. zatim me zaujala max tak Delta1010.. tohle jsem ted nasel s tim, ze by to teoreticky ohla byt alternativa..
hehe, roland, nebo boss?Martin píše:Line6 má super design - opravdu radost pohledět. Ale tím to končí.
Cena bude odpovídat kvalitě, zvláště pak 8x superb mic preamps.
Cokoliv jsem držel od Line6 v ruce se rychle vysralo nebo už vysratý bolo :-) Horší jak Behringer.
Jsem zastánce kvality jako např. Roland nebo Boss.
To jsou opravdové kytarové zvuky, Line6 je jenom jako , jako amp, jako kabinet, všechno jenom jako a hlavně chemicky přeefektováno.
co bude dalsie, hovoriaci banan? :)
sorry, trocha kecam, som pozil troska. roland a boss je jedna firma. aj s edirolom, samozrejme... to tiez nepopiera, co hovoris, boss su imho jednoznacne beyond... hnusny je ibanez, a hanebne preplateny je electro harmonix. odkedy som par ich krabiciek opravoval, by som na nich bral brokovnicu. i ked gitarova zvukovka, to je zasa dost specialny produkt, a vyznam podu bol v tom, ze ukazal zaujimavu moznost skombinovat dibox a dsp. ono imho raz pride vyrobok, ktory to poriesi dokonalejsie (ecc83 preamp s prevodnikom ako hw a dobry sw k tomu, alebo este lepsie, lampova hlava, ktora bude mat vnutri pc interface s fw a soft, ktory bude riesit reprakove simulacie)
kexik: nevim teda, co jsi pozil a s jakymi efekty EHX jsi prisel do styku, ale u me se protocily tri a vsechny byly slusne udelane, dokonce ani vevnitr to nesmrdelo zadnou prasarnou. Rozhodne lepsi nez vetsina ostatnich efektu, ktere jsem videl rozdelane 
Hodne se mluvi o tom, ze posledni serie Bossu stoji za hovno zvlaste v porovnani se starymi japonskymi kusy, u nas na foru treba uzivatel qwer rikal, ze rozdil mezi tajwanskym a japonskym Boss DD-3 je naprosto diametralni. Podobne veci jsem slysel i o DS-1. Takze s tim Bossem bych to taky nevidel tak jednoznacne
Hodne se mluvi o tom, ze posledni serie Bossu stoji za hovno zvlaste v porovnani se starymi japonskymi kusy, u nas na foru treba uzivatel qwer rikal, ze rozdil mezi tajwanskym a japonskym Boss DD-3 je naprosto diametralni. Podobne veci jsem slysel i o DS-1. Takze s tim Bossem bych to taky nevidel tak jednoznacne
wohma: sorry ale predavat krabicku s jednou 1458 ( do ktorej pusti zvuk len naozajstny k****t) osadenou na uplne amatersky vyrobenom plosaku so siestimi dalsimi suciastkami za 5000, to chce fakt DRZOST. oproti tomu je boss fakt spicka. samozrejme bossacke lacne multiefekty su dost odrbane po mechanickej stranke, to zasa hej, ale obvodove riesenie je dost super




