Sedlacka matematika mi rika ze potrebujes zmenit jen jednu freq ..protoze davas jednu k druhe ..cimzto degradujes jen jednu..navic u MPEX to neni jednoduchy prepocet.
BTW kdyz menite vzorkovaci freq o 4 procenta z 24 na 25fps tak se to taky nadladi a zkrati ...prose to upsamplujes rozdil bude v radech centu ale bude..ale na video je to fuk...
Převodník AD/DA - idealní digitální propojení s PC
Re: Převodník AD/DA - idealní digitální propojení s PC
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
Re: Převodník AD/DA - idealní digitální propojení s PC
No ale nemusim nic prepocitavat .. proste len prepnem a nahra sa to , ako to je .. pri MPEXe musim prepocitavat a tym to degradujem ..
BTW : ked menime 24 na 25 , tak potrebujeme aby sa zvuk skratil .. lebo aj obraz sa nam skrati , ked do jednej sekundy zobrazujeme miesto 24 policok 25 .. A zvuk je nadladeny .. a riadne ! to nie su centy .. ale 1-2 tony .. ved si niekedy pusti DVDcko , kde hraje uvodna hudba , a prepinaj si originalnu stopu a dabing ..
Ale primarne sa tu bavime o tom , ze vsetko bude sediet .. jak pri tom 442 nastroji , tak pri tom DVDcku .. Proste zmena frekvencie WordClocku je pouzitelna vec a v praxi sa aj casto pouziva ..
Napada ma napriklad dalsie vyuzitie je pri synchrone s videom .. to je vlastne to iste ako synchron z magnetofonovym pasom , kde je rovnaky kod ako na videu (LTC, alebo VITC) .. v tom pripade WordClock neni presny ale kolise , podla kolisania videa alebo pasu .. to je presne ten isty princip ..
BTW : ked menime 24 na 25 , tak potrebujeme aby sa zvuk skratil .. lebo aj obraz sa nam skrati , ked do jednej sekundy zobrazujeme miesto 24 policok 25 .. A zvuk je nadladeny .. a riadne ! to nie su centy .. ale 1-2 tony .. ved si niekedy pusti DVDcko , kde hraje uvodna hudba , a prepinaj si originalnu stopu a dabing ..
Ale primarne sa tu bavime o tom , ze vsetko bude sediet .. jak pri tom 442 nastroji , tak pri tom DVDcku .. Proste zmena frekvencie WordClocku je pouzitelna vec a v praxi sa aj casto pouziva ..
Napada ma napriklad dalsie vyuzitie je pri synchrone s videom .. to je vlastne to iste ako synchron z magnetofonovym pasom , kde je rovnaky kod ako na videu (LTC, alebo VITC) .. v tom pripade WordClock neni presny ale kolise , podla kolisania videa alebo pasu .. to je presne ten isty princip ..
Re: Převodník AD/DA - idealní digitální propojení s PC
nahraje ale pak se to jedna z nich musi downsamplovat prece:) o tech par Hz
a netvrdim ze zmena clocku je neuzitecna vec, tvrdim ze pro uziti 442 na 440si to radsi prepocitam protoze mi to prijde vic koser protoze nevim co se deje pri tom jednoduchem rounding downsamplingu
ale konec uz
ja o voze a ty o koze.)
peace
a netvrdim ze zmena clocku je neuzitecna vec, tvrdim ze pro uziti 442 na 440si to radsi prepocitam protoze mi to prijde vic koser protoze nevim co se deje pri tom jednoduchem rounding downsamplingu
ale konec uz

ja o voze a ty o koze.)
peace
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
Re: Převodník AD/DA - idealní digitální propojení s PC
carloff : no ale tu sa nejedna o downsampling ale len zmenu prehravacej frekvencie .. fakt mam pocit ze ja o jablkach a ty o hruskach .. Ked si spatne pozeram tie tvoje citacie , tak fakt mam pocit ze nejak nerozumies o com tu piseme .. trebars toto : ./pc/prevodnik-ad-da-idealni-digitalni-propojeni-s-pc-t15108-30.html#p269993 ... my predsa o ziadnej SRC nehovorime ..
v kazdom pripade , mne pride rozumnejsie prepnut frekvenciu na generatore , nez urobit mixdown , ten potom mpexovat .. potom nahravat odladeny nastroj .. ked nahodou instrumentalista povie , ze potrebuje iny pomer nastrojov v podklade , tak opat mixdown, mpex .. atd atd .. pri zmene frekvencie WC proste nic neprepocitavas , a mozes menit pomery ako je treba .. atd ..
v kazdom pripade , mne pride rozumnejsie prepnut frekvenciu na generatore , nez urobit mixdown , ten potom mpexovat .. potom nahravat odladeny nastroj .. ked nahodou instrumentalista povie , ze potrebuje iny pomer nastrojov v podklade , tak opat mixdown, mpex .. atd atd .. pri zmene frekvencie WC proste nic neprepocitavas , a mozes menit pomery ako je treba .. atd ..
Re: Převodník AD/DA - idealní digitální propojení s PC
Souhlasim s Pytkinem. Taky jsem zazil podobny pripad. Teda na analogu, ale princip je stejny. Nahraval se do podkladu hoboj, kterej byl pod tonem, nesel naladit vys, tak se snizila rychlost pasu, takze podklad hral niz a hoboj k tomu ladil. Pri prehravani na puvodni rychlost hral hoboj ciste, tedy vys nez ve skutecnosti a ve spravnem case, protoze na pasu se nic neresamplovalo, ani se nemohly rozejit stopy od sebe casove.
Re: Převodník AD/DA - idealní digitální propojení s PC
iste .. a to presne sa stane aj pri zmene frekvencie na clocku ..