TC Konnekt live-zkušenosti a využitelnost v live produkci

Vše o hudbě na počítačích se systémem Windows
Odpovědět
wodomi
Příspěvky: 4
Registrován: 13 led 2008 18:24

TC Konnekt live-zkušenosti a využitelnost v live produkci

Příspěvek od wodomi »

Zdravím místní šlechtu,nejsem v oblasti zvukové techniky žádný guru, spíše mírně pokročilý rookie,který se nedávno začal rozhlížet po tomto poli. :roll:
Proto se předem omlouvám za případné nesrozumitelnosti, nepravdy a třeba banální dotazy.:oops: :lol:
Chci se totiž zeptat jakožto nezkušený s kvalitními nízkolatenčními zvukovými karty pro live produkce, jestli nemá někdo zkušenosti s TC konnekt live a mohl by poreferovat o kartě,přip. jen o kvalitě věstavených dsp efektů, jejich využitelnosti. Zajímala by mě hlavně vhodnost použití této zvukovky pro dje a jejich klubovou taneční muziku. Jak je na tom s latencí v porovnání s rozšířenou v této karegorii Audio 8 dj,která má např. A/D D/A cirrus logic převodníky,které považuje výrobce na svých stránkách v 24 bit. hloubce při 96 khz za nejrychlejší a nejkvalitnější ve své třídě. Nikde jsem se nedočetl srovnání s ADAT. Ale zpět ke Konnektu live. Pro jednotlivé muzikální instrumenty a vokály zřejmě budou reverby od TC vhodnější,že? Láká mě ta deklarovaná nulová latence a mimo Fabriku R spíše věstavené resolution filtry a Fabrik C,který zřejmě nahradí jakýkoli ekvalizér za pár tisíc.Jaké jsou rozdíly v presetech algoritmů 9 reverbů? Mám obavy,že je u nich ovlivňován pouze jeden z parametrů (width či depth) a rozdíl mezi nimi nebude alfou-omegou pro tento druh hudby,takže nakonec pro live produkce si oblíbím 1-2 a zbytek užívat takřka nebudu.Jen spekuluju.:)
Má procesor konnekt live možnost hardwarově zpracovávat i jiné algoritmy jako vst host v soft.? Jakékoli efektové vst plug-iny využitelné spíš pro Deckadance než Cubase a spol.:)Pač zatěžítelnost % cpu při určitém procesu dsp je mnohdy pro můj hwě průměrný laptop obrovská, hlavně při zracování více efektů najednou, s čímž u této zvukovky nepočítám,když má 1 procesor.Jestli zpracovává,zkvalitňuje se tím podání efektů k úrovni externímu hw efektoru?Pak by mě zajímalo,jak je na tom latence,když u vykoného racku Powercore FireWire s osmi preocesory díky nastavení bufferu na vysokou hodnotu je přenos signálu asi o dost pomalejší.K čemu přesně slouží na zadním panelu otoČný přepínač dsp total recall pro output level a button selekce P1,P2 a P3? Jakékoli jiné postřehy k této zvuk. kartě uvítám. Např. vysvětlení,proč málo změn od TC Konnekt 24D znamená rozdíl 6000 ,- v ceně?Pokud vím,tak se jedná pouze o masivní kovový obal,res. filter,+pet reverbu a (snad) jiny dsp signalovy procesor? Srovnání hw výkonu,kvality efektu s TC Powercore X8,FireWire,aj.Případně si rád nechám doporučit vhodnější zvuk. kartu.
Předem díky za nějakou radu a vysvětlení!

Poshook
Příspěvky: 2480
Registrován: 06 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poshook »

ja som mal KOnnekt 24D (co je vlastne to iste) a na live by som ju asi nepouzil, pretoze nemala stabilne drivery

Martin
Příspěvky: 847
Registrován: 04 dub 2004 14:10

Příspěvek od Martin »

Mám TC Konnekt 24D a od driveru 1.2 je naprosto stabilní, jak v Live modu tak v DAW modu. Během koncertu 3hodin nelupla ani jednou!, vše běží podstatě bez latence (3ms).
Konnekt 24D považuji za špičkovou záležitost, pokud nepotřebujete moc vstupů a výstupů, myslím, že se jóó vyplatí ! Použitelné DSP, především výborný reberb, který hodně ušetří CPU.
Musel jsem k vůli ní ale koupit řadič FW s chip Texas Instrument (nacardbus), protože to co měl můj noťas, nebylo OK.

Uživatelský avatar
Magion
Příspěvky: 847
Registrován: 08 čer 2002 21:52

Příspěvek od Magion »

Měl jsem na chvíli Konnekt24D a nakonec jsem ji vrátil, protože mě nevyhoval hall- a hlavně kvůli němu jsem si ji chtěl pořídit.
Ale pozor - někomu se určitě bude zase líbit. Je velice profi, kompaktní, pevnej, ale mě přišel bez duše - to i obyčejnej levnej hall v Abletonu mě baví víc...
Zvukovka je jinak precizně vyrobená z fest aluminiového obalu - je ale docela velká na to, že tam má jen pár I/O... To bych na live viděl trochu jako minus.
Zvukově naprosto bez problémů.
Kompresory a EQ taky supr.
Jen to jejich MINT ovládání mě moc nebralo...

Wodomi, však si ji kup a otestuj, když ti nebude něco sedět, tak máš přece právo ji zase vrátit.
Ptáš se na spoustu věcí, který zjistíš, jedině, když si ji testneš sám...

wodomi
Příspěvky: 4
Registrován: 13 led 2008 18:24

Příspěvek od wodomi »

I tak každopádně díky za nějaké odpovědi.
Abych to upřesnil,TC Konnekt 24 D bych si pro live hraní nepořídil,Konnekt live už ano.Ta latence bude stejná.Tento upgrade z 24D mi přijde ve výsledku jako kompromis kvalitní universální karty pro produkci i live s timecoded časovanými cd/vinyly,tak hudební muzikanty,kteří zase využijí in/out XLR/jacků ať vstupu pro přímé připojení nástroje nebo kvalitní mikrofónní preamp.
Objednám,může mi na toto někdo doporučit nějaký obchod? :P

Uživatelský avatar
Magion
Příspěvky: 847
Registrován: 08 čer 2002 21:52

Příspěvek od Magion »

nestudoval jsem to do hloubky, ale není rozdíl mezi 24D a Live pouze v designu?
Myslím, že pokud nejsi hovado a nechceš s kartou mlátit po zemi atd., tak 24D se dá na live použít naprosto v pohodě.

wodomi
Příspěvky: 4
Registrován: 13 led 2008 18:24

Příspěvek od wodomi »

Magion píše:nestudoval jsem to do hloubky, ale není rozdíl mezi 24D a Live pouze v designu?
Myslím, že pokud nejsi hovado a nechceš s kartou mlátit po zemi atd., tak 24D se dá na live použít naprosto v pohodě.
nn,tam je více rozdílů,jak jsem psal v původním příspěvku a právě nevím,jestli tam není jiný dsp procesor, který dokáže hardwarově zpracovávat i jiné algoritmy spuštěné jako vst host. :?

nemesys
Příspěvky: 1
Registrován: 28 čer 2004 16:49

easy

Příspěvek od nemesys »

pro ty kdo chce vedet konkretni informace kliknete na: http://tcsupport.custhelp.com/cgi-bin/t ... _topview=1

Odpovědět