TC Konnekt live-zkušenosti a využitelnost v live produkci

Vše o hudbě na počítačích se systémem Windows
Odpovědět
wodomi

TC Konnekt live-zkušenosti a využitelnost v live produkci

Příspěvek od wodomi »

Zdravím místní šlechtu,nejsem v oblasti zvukové techniky žádný guru, spíše mírně pokročilý rookie,který se nedávno začal rozhlížet po tomto poli. :roll:
Proto se předem omlouvám za případné nesrozumitelnosti, nepravdy a třeba banální dotazy.:oops: :lol:
Chci se totiž zeptat jakožto nezkušený s kvalitními nízkolatenčními zvukovými karty pro live produkce, jestli nemá někdo zkušenosti s TC konnekt live a mohl by poreferovat o kartě,přip. jen o kvalitě věstavených dsp efektů, jejich využitelnosti. Zajímala by mě hlavně vhodnost použití této zvukovky pro dje a jejich klubovou taneční muziku. Jak je na tom s latencí v porovnání s rozšířenou v této karegorii Audio 8 dj,která má např. A/D D/A cirrus logic převodníky,které považuje výrobce na svých stránkách v 24 bit. hloubce při 96 khz za nejrychlejší a nejkvalitnější ve své třídě. Nikde jsem se nedočetl srovnání s ADAT. Ale zpět ke Konnektu live. Pro jednotlivé muzikální instrumenty a vokály zřejmě budou reverby od TC vhodnější,že? Láká mě ta deklarovaná nulová latence a mimo Fabriku R spíše věstavené resolution filtry a Fabrik C,který zřejmě nahradí jakýkoli ekvalizér za pár tisíc.Jaké jsou rozdíly v presetech algoritmů 9 reverbů? Mám obavy,že je u nich ovlivňován pouze jeden z parametrů (width či depth) a rozdíl mezi nimi nebude alfou-omegou pro tento druh hudby,takže nakonec pro live produkce si oblíbím 1-2 a zbytek užívat takřka nebudu.Jen spekuluju.:)