Přichycení na mřížku dle zjištěného tempa
Přichycení na mřížku dle zjištěného tempa
Omlouvám se za možná uplně blbý dotaz, jsem absolutní začátečník. Prosím o radu s tím, aby skladba seděla s taktama na mřížku. Mám projekt s nahranými audiostopami a nesedí mi na mřížku. Skladba je ve 160BPM, v rozpracovaném projektu mám nastaveno 120BPM a nevšiml jsem si toho hned. Jak mám docílit toho aby sedělo. Když změním tempo na 160 tak se mi to samozřejmě zrychlí. Při nastevených 120 to přehrává správně, ale nedí mi mřížka. Jde to nějak udělat bez toho aby začal od začátku s nastavením tempa a následném importu stop?
Děkuji moc
Děkuji moc
Re: Přichycení na mřížku dle zjištěného tempa
musíš u audio stop nějak vypnout tempo/time stretch. pak to zůstane ve svém nativním bpm nezávisle na tempu projektu. neznám ale pro tools, takže ti neporadím, kde ten správný gombík najdeš...
Re: Přichycení na mřížku dle zjištěného tempa
Tak to právě nemohu najít No ještě zkusím pohledat. Kdybych to neměl skoro hotové, tak začnu od začátku se správně nastaveným tempem, ale už tam pár hodin mám
Re: Přichycení na mřížku dle zjištěného tempa
Bohužel mi to není jasný. Nemyslím, že je to, to co potřebuji. skladbu nepotřebuji nijak roztahovat nebo zkracovat, deformovat. Jsou tam nástroje, zpěv.... Rychlost je pri přehrávání ok. Potřebuji upravit mřížku, aby seděla na doby ve skladbě, což asi nepůjdea nebo tomu nerozumím. Angličtina v tomhle není moje silná stránka, takže jedu pomocí překladače
Re: Přichycení na mřížku dle zjištěného tempa
Jestli máš stopy 160BPM, tak zkus založit nový projekt se 160BPM a naimportuj tam stopy.
Re: Přichycení na mřížku dle zjištěného tempa
2tony9: no to je zatím to, čemu by se chtěl vyhnout v Cubase je to otázka několika málo kliknutí, ale PT neznám. Biscuit ukázal směr - zbytek je buď na tazateli nebo na znalci PT. Manuál to jistí (jako obvykle ).
P.
P.
Re: Přichycení na mřížku dle zjištěného tempa
milano: midi ti sedí na mřížce - je to tak? když měníš tempo projektu, midi stopy pořád drží na mřížce - je to tak? když měníš tempo projektu, audio se momentálně chová podobně jako midi - roztahuje se a smršťuje, podle směru změny tempa - je to tak? vypnutím stretch algoritmu docílíš toho, že audio přestane reagovat na změnu tempa projektu. tempo projektu si nastavíš tak, aby ti mřížka na audiu seděla tam, kde potřebuješ. jinými slovy, nastavíš projektu stejné tempo, jako má nativně audio.
tony: tvoje rady jsou někdy jako acylpyrin na odřený koleno...
tony: tvoje rady jsou někdy jako acylpyrin na odřený koleno...
Re: Přichycení na mřížku dle zjištěného tempa
To biscuit: Chápu jak to funguje. Na mřížce právě nesedí a nemohu najít to uzamčení. Nějak to ještě zkusím. Není to ani můj projekt, ale dcery, která v zahraničí studuje hudební produkci, blbě pochopila zjištění tempa nahraných stop a myslela si, že to udělá později. Srovnala hlasitosti, upravila ekvalizaci, efekty a když dělala fade/in/out, tak zjistila, že se jí to blbě dělá, když to nesedí na mřížce. Chtěl jsem jí s tím pomoc. Už to musela dnes odevzdat i takhle. Tak jí to aspoň po novém roce učitel ukáže. Holt nebude mít za jedna Mě to ale nedá a chci na to přijít, než odjede s počítačem, kde má svojí plnou verzi. V mojí free se to nevejde I tak děkuji za snahu.
Re: Přichycení na mřížku dle zjištěného tempa
na mřížce nesedí co, ale?
Re: Přichycení na mřížku dle zjištěného tempa
Hudba mi jede ve 160 a mřížka je na 120, takže nesedí doby taktu. Mám 4/4 takt a když mám 1 dobu na mřížce, tak 4 už nesedí. Když to srovnám aby seděla, tak se hudba zpomaluje . Už nevím jak to vysvětlit. Prostě když si tam dám metronom tak je mimo.
Re: Přichycení na mřížku dle zjištěného tempa
co je hudba? midi nebo audio? chápeš rozdíl? chápeš na co se ptám a co jsem se předtím snažil vysvětlit?
Re: Přichycení na mřížku dle zjištěného tempa
milano: prostě musíš udělat opačný, než dělá tady paní v tom videu. ona ten tvůj kýženej stav má na začátku - mění projekt tempo a audio zůstává beze změny.
Re: Přichycení na mřížku dle zjištěného tempa
No já nevím, ale píšu to už podruhý - co na to MANUÁL?
P.
P.