Dobrý den,
v Reaperu v. 7.27 mám vytvořenou stopu s vloženým VSTi SSD Sampler 5 (bicí sada od Steven Slate).
Dále jsem si vytvořil pět MIDI stop, jejichž výstup jsem naroutoval do SSD5. Do nich jsem si postupně nahrál jednotlivé party bicích (každý nástroj do samostatné stopy).
Nyní potřebuji vyrenderovat každou samostatnou MIDI stopu do samostatných audio stop. V SSD5 aktivuji multichannel režim (Build multichannel routing for output of selected fx). Tím se v Reaperu vytvoří (v případě SSD5) 32 nových audio stop, označených Output #1 - Output #32.
V SSD5 přidělím každému jednotlivému nástroji výstup (v mém případě OUT1 stereo - OUT 5 stereo).
Ze stopy SSD5 zvolím "Render track to multichannel stem track (and mute originals)". Proběhne rendering.
Vytvoří se jedna nová audio stopa s označením VSTi - stem. V ní je vidět všech 24 stop, prvních 5 je těch mých renderovaných. Obsahuje tedy sloučený renderovaný signál všech bicích stop.
Na výstupech audio stop Output #1 - Output #5 se při přehrávání správně objeví signály nástrojů 1 - 5, ale neobjeví se v nich jejich grafika - objekty ve stopách se vizuálně jeví jako prázdné, což znemožňuje jejich pozdější editaci.
Jen pro pořádek - když vložím SSD5 do každé MIDI stopy a následně provedu rendering každé stopy zvlášť, audio stopy se vytvoří správně. Nechci to však takto zdlouhavě dělat pro kompletní bicí sadu, když by to mělo jít v multichannel režimu.
Něco zřejmě dělám špatně, ale nevím co. V manuálu jsem správný postup nenašel.
Poradíte prosím?
Děkuji za ochotu.
Vl.
Multichannel render MIDI
Re: Multichannel render MIDI
Beru zpět - už jsem na to přišel. Chyba byla u mne 

Re: Multichannel render MIDI

Takzvaný ukázkový dotaz následovaný neméně ukázkovou odpovědí!! Z takovýchto je třeba brát si příklad (teda alespoň někteří

P.