LUPO píše:Neumim si predstavit , s cim by museli DM prijit aby vsichni rekli jo, to je ono , je to novatorsky. Po prvnim poslechu celyho alba sem si myslel ze se musel nekdo zblaznit, obzvlaste song Lillian je neco mezi karikaturou sebe samych a Great Commandment od Camouflage, nebo v The Sinner In Me je husty jak tam ty kytary sou takovy uplne neumetelsky, syrovy a spinavy. Cely album mi prijde hodne zvlastni zvukove, kdyby to takhle mel natoceny kdokoliv jinej tak ho kritici smetou z povrchu zemskyho. Na druhou stranu se mi libi jejich odvaha to TAKHLE udelat a pustit ven, je to z pozice kdy si muzou dovolit opravdu cokoliv a projde jim to. Po nekolikatym poslechu se mi to az uchylne zacina Libit. Skladba John The Revelator mi zpevem pripomina neco na pomezi Broken Frame a Construction Time Again ale HLAVNE (!!) Soft Cell a Marca Almonda. Fanaticti priznivci to sezerou i s navijakem. Zvlastni je jak tam podivne potlacene zni vsude bici, vsechny syntaky zni strasne ostre a kytary mi prijdou misty az moc nahlas, mozna proto z toho leze ta syrovost. V nekolika skladbach mi to prijde dost preplacany ze tam hraje hodne melodii naraz, nechapu proc to udelali ale zase na druhou stranu v tom clovek neustale neco objevuje. Nesmi si to ovsem srovnat se zminovanym "cistym" Violatorem nebo Music for The Masses. Celkove mi to prijde zvukove hodne ostry a agresivni. Jsem zvedavej az pristi tyden budu mit SACD a jak to bude hrat v Dolby Digital 5.1.
Lupo pust si to video co jsem sem linkoval , ten producent tam mluví o tom proč to udělali jak to udělali .
Jinak když jsem poprvé slyšel "The Sinner In Me" tak jsem se lekl , že se mi zase spustilo něco z webu nebo prostě něco bokem - mimo WinAmp :----) To nazvučení kytary ke konci je prostě lahůdka , hrozně se mi to líbí ....
Co se mi nelíbí jsou některý zvuky syntáků (hlavně začátek Damaged People ) a některý arrange mi připadaj jak nedomyšlené - čí co .
A Precious mi do toho alba furt nějak nezapadá .