Interview s in-house developerem pro Hanse

Co se nevešlo do definovaných kategorií a souvisí s tvorbou hudby
Odpovědět
Brooklyn / juanita juarez
Profesionál
Příspěvky: 3559
Registrován: 06 úno 2005 01:03

Interview s in-house developerem pro Hanse

Příspěvek od Brooklyn / juanita juarez » 31 říj 2012 14:37

takze konec stiznostem vyvojarum DAW, kdyz neco chces, sam si to naprogramuj, joo? :]

http://createdigitalmusic.com/2012/10/i ... laborator/

Uživatelský avatar
Vey
Příspěvky: 475
Registrován: 19 čer 2003 12:44

Re: Interview s in-house developerem pro Hanse

Příspěvek od Vey » 31 říj 2012 20:03

Zajimavy poctenicko ) Dik .. .)

Uživatelský avatar
tomy45
Příspěvky: 2400
Registrován: 15 říj 2008 06:43

Re: Interview s in-house developerem pro Hanse

Příspěvek od tomy45 » 01 lis 2012 15:06

Heh, dobry je :-)

Liquid Sound
Profesionál
Příspěvky: 1075
Registrován: 17 čer 2002 17:39

Re: Interview s in-house developerem pro Hanse

Příspěvek od Liquid Sound » 01 lis 2012 16:20

No jo jenomže u Zimmera to je opravdu fabrika na muziku. Znám lidi, který u něj dělali aranže a orchestrace a prej je to drsný peklo. Desítky lidí makajících i dvanáctky, klidně (skoro) zadarmo resp. za credits. Nepřekvapuje mě, že se tam někdo bude chtít blejskout a když něco neni, tak to rovnou napíše. :twisted:
Sound engineer & producer
Smecky Music Studios | CoPPO | IMDb | ALLMUSIC | ARTIST direct

Odpovědět