Každoroční téma: Co jste si v 2017 koupili do studia?
Re: Každoroční téma: Co jste si v 2017 koupili do studia?
1. DSI Toraiz AS-1 = nejlepší koupě za poslední roky, první z novodobých synth enginů co má stejně syté a obsahem harmonických bohaté oscilátory jako vintage Moog Prodigy; bohužel není multitimbral a musím koupit ještě jeden na doprovody - moogovsky čitelné a syrové basy s možností uložení vlastního patternu ke každému zvuku v rámci 500 user memory s možností změn tóniny midi basspedálnicí nohou ad lib při online hře jsou ve spojení třeba s Analogic TT-78 drums asi o 500% inspirativnější než autodoprovody na china krámu Korg PA-3X za kterej jsem vyhodil 3400€...
2. Cyclone TT-78 = lepší než Akai analog rytmery a než Roland Boutique - měkčí příjemnější zvuk, ale je to china šumák taky, nutno použít co nejmenší výstupní hlasitost a zesílit až následně na kvalitnějším studio preampu..
3. Bose Soundlink Mini II = BT micro monitor nejenže plně dostačující coby nearfield pro veškerou míchací a editační práci v Cubasis, ale zvukově je čistší a detailnější než asi všechny malé studiové monitory co jsem kdy slyšel, navíc nově místo sezení doma za PC tak idylka s iPad + Bose v altánku u lesa nebo kdekoliv, baterie v pohodě 10hod u obou, výsledek naprosto stejný jako ve studiu na Cubase, ale s takovým komfortem a userfriendly, o čem se mi před lety na stolním PC ani nesnilo...
4. Audient iD14 = znatelně lepší zvuk a dynamika celkově, díky kvalitním převodníkům, než všechny homerecordery a běžné zvukovky co jsem měl doteď, bohužel musím dokoupit ještě iD22 nebo AD-800 preamp pro více vstupů, pokud chci zachovat ten teplý až skoro analogový sound, tak je blbost nabrat 2 stopy přes Audient a zbytek při současném náběru více stop mrvit laciným BehringerADA8200, Presonus, ART apod preampem co naopak výrazněji převedou z původního analog nebo akustik zdroje do digi ostré prezency místo přirozených jemných výšek a huhlavější a méně čitelné basy ve srovnání s Audient. Pro náběr digitálních keyboardů a workstationů a levných “analogů” a VA typu Korg, Waldorf je to samozřejmě irelevantní, samy o sobě mají vesměs horší DAC zpracování než i levné zvukovky... To jsem skutečně ověřil osobně na více nástrojích a zvukovkách v praxi, není to domněnka ale fakt.
5. Roland Studio Capture UA1610 = malý ale nabitý interface s 16 fyzickými vstupy a 10 výstupy, jako asi už jediný na trhu poctivá práce made in JAPAN, zvuk tomu odpovídá i při náběru i při použití jako digital mixpult bez nutnosti inicializace přes PC!!! Např tam kde digital mixy Behringer 18, QSC Touchmix 8/16 nebo Mackie řízené iPadem zdevastují každý akustický vstupní signál tak, že bez intenzivního použití korekčních úprav pomocí EQ a kompresoru je nepoužitelný, tam tento Roland dá na výstupu prakticky shodnou podobu signálu s původním zdrojem i zcela bez EQ, kompresoru a jiných channelstrip úprav. Bohužel není kompatibilní s iPadem a Cubasis, přestože má USB 2 a powered! Nechápu, z této Japan kvalitní Roland řady je s iPadem kompatibilní pouze Duo Capture se 2 vstupy.. Takže je pro mne jako recording interface k ničemu, ještě uvažuji zda si ho nenechat jako klávesový submix - musím otestovat na plném výkonu PA aparatury live, ale studiově se mi jeví na sumárním outputu zpět v analog režimu možná i lepší podáním zvuku i vintage syntezátorů, než běžné současné analogové mixpulty pro homestudia. Zdráhám se uvěřit, že by Japan digimix byl kvalitnější na analogovém master výstupu než China analog mixy, ale sluchově se mi to tak jeví po každém zapnutí..
2. Cyclone TT-78 = lepší než Akai analog rytmery a než Roland Boutique - měkčí příjemnější zvuk, ale je to china šumák taky, nutno použít co nejmenší výstupní hlasitost a zesílit až následně na kvalitnějším studio preampu..
3. Bose Soundlink Mini II = BT micro monitor nejenže plně dostačující coby nearfield pro veškerou míchací a editační práci v Cubasis, ale zvukově je čistší a detailnější než asi všechny malé studiové monitory co jsem kdy slyšel, navíc nově místo sezení doma za PC tak idylka s iPad + Bose v altánku u lesa nebo kdekoliv, baterie v pohodě 10hod u obou, výsledek naprosto stejný jako ve studiu na Cubase, ale s takovým komfortem a userfriendly, o čem se mi před lety na stolním PC ani nesnilo...
4. Audient iD14 = znatelně lepší zvuk a dynamika celkově, díky kvalitním převodníkům, než všechny homerecordery a běžné zvukovky co jsem měl doteď, bohužel musím dokoupit ještě iD22 nebo AD-800 preamp pro více vstupů, pokud chci zachovat ten teplý až skoro analogový sound, tak je blbost nabrat 2 stopy přes Audient a zbytek při současném náběru více stop mrvit laciným BehringerADA8200, Presonus, ART apod preampem co naopak výrazněji převedou z původního analog nebo akustik zdroje do digi ostré prezency místo přirozených jemných výšek a huhlavější a méně čitelné basy ve srovnání s Audient. Pro náběr digitálních keyboardů a workstationů a levných “analogů” a VA typu Korg, Waldorf je to samozřejmě irelevantní, samy o sobě mají vesměs horší DAC zpracování než i levné zvukovky... To jsem skutečně ověřil osobně na více nástrojích a zvukovkách v praxi, není to domněnka ale fakt.
5. Roland Studio Capture UA1610 = malý ale nabitý interface s 16 fyzickými vstupy a 10 výstupy, jako asi už jediný na trhu poctivá práce made in JAPAN, zvuk tomu odpovídá i při náběru i při použití jako digital mixpult bez nutnosti inicializace přes PC!!! Např tam kde digital mixy Behringer 18, QSC Touchmix 8/16 nebo Mackie řízené iPadem zdevastují každý akustický vstupní signál tak, že bez intenzivního použití korekčních úprav pomocí EQ a kompresoru je nepoužitelný, tam tento Roland dá na výstupu prakticky shodnou podobu signálu s původním zdrojem i zcela bez EQ, kompresoru a jiných channelstrip úprav. Bohužel není kompatibilní s iPadem a Cubasis, přestože má USB 2 a powered! Nechápu, z této Japan kvalitní Roland řady je s iPadem kompatibilní pouze Duo Capture se 2 vstupy.. Takže je pro mne jako recording interface k ničemu, ještě uvažuji zda si ho nenechat jako klávesový submix - musím otestovat na plném výkonu PA aparatury live, ale studiově se mi jeví na sumárním outputu zpět v analog režimu možná i lepší podáním zvuku i vintage syntezátorů, než běžné současné analogové mixpulty pro homestudia. Zdráhám se uvěřit, že by Japan digimix byl kvalitnější na analogovém master výstupu než China analog mixy, ale sluchově se mi to tak jeví po každém zapnutí..
Re: Každoroční téma: Co jste si v 2017 koupili do studia?
Ale nespomenul aspon 3x XP30 ! Uz nam starne asi ..€X•74 píše:
Re: Každoroční téma: Co jste si v 2017 koupili do studia?
aspon viete, co vam netreba...
Re: Každoroční téma: Co jste si v 2017 koupili do studia?
Tak tohle bych rovnou tesal do kamene .. vy už jste se asi definitivně zbláznil.ZFarkas píše: ↑03 led 2018 11:26...
5. Roland Studio Capture UA1610 = malý ale nabitý interface s 16 fyzickými vstupy a 10 výstupy, jako asi už jediný na trhu poctivá práce made in JAPAN, zvuk tomu odpovídá i při náběru i při použití jako digital mixpult bez nutnosti inicializace přes PC!!! Např tam kde digital mixy Behringer 18, QSC Touchmix 8/16 nebo Mackie řízené iPadem zdevastují každý akustický vstupní signál tak, že bez intenzivního použití korekčních úprav pomocí EQ a kompresoru je nepoužitelný, tam tento Roland dá na výstupu prakticky shodnou podobu signálu s původním zdrojem i zcela bez EQ, kompresoru a jiných channelstrip úprav. Bohužel není kompatibilní s iPadem a Cubasis, přestože má USB 2 a powered! Nechápu, z této Japan kvalitní Roland řady je s iPadem kompatibilní pouze Duo Capture se 2 vstupy.. Takže je pro mne jako recording interface k ničemu, ještě uvažuji zda si ho nenechat jako klávesový submix - musím otestovat na plném výkonu PA aparatury live, ale studiově se mi jeví na sumárním outputu zpět v analog režimu možná i lepší podáním zvuku i vintage syntezátorů, než běžné současné analogové mixpulty pro homestudia. Zdráhám se uvěřit, že by Japan digimix byl kvalitnější na analogovém master výstupu než China analog mixy, ale sluchově se mi to tak jeví po každém zapnutí..
Re: Každoroční téma: Co jste si v 2017 koupili do studia?
iMac 2017 a EastWest ComposerCloud subscription. A to je asi všechno, já toho moc nepotřebuju.
Re: Každoroční téma: Co jste si v 2017 koupili do studia?
Momentalne jsou s teflonem, ale v lampovym parecku Gyraf G7 mam jeste CK12 brass od Tima Campbella a chystam se je prohodit. Pak uvidim, kde jim to lip sedne, tam zustanou.
Re: Každoroční téma: Co jste si v 2017 koupili do studia?
dedko, dendy ; Aha dakujem .. Nevedel som ze to tak je .. Ja furt bezim demo ..
Re: Každoroční téma: Co jste si v 2017 koupili do studia?
Tak to je asi lepsi mit jako par se stejnejma kapslema. Je to dost jinej mikrak s tema bronzovejma. V leccem lepsi, ale ten teflon ma taky neco do sebe, mam oba rad kvuli necemu jinymu.
Re: Každoroční téma: Co jste si v 2017 koupili do studia?
Jasan mě ten teflon přijde na určitý věci taky super, já mám obě provedení v páru, takže chci vyzkoušet jak se ty kapsle chovají na různých obvodech, konstrukce Gyraf G7 je lampová někde mezi U67/U47.
Re: Každoroční téma: Co jste si v 2017 koupili do studia?
To markuc: můžete prosím upřesnit s čím na tom mým bodu 5 k Roland UA1610 interface máte problém? Já to popsal na základě osobních zkušeností, zejména tristní propad v kvalitě a věrnosti podání zvuku proti tomuto Rolandu jsem zaznamenal u digital mixů QSC Touchmix 8 i 16 (ano měl jsem oba, k nim SSD disk WD, takže jak nahrávka, tak zvuk live přes PA), Behringer X Air 18 a Mackie DL1608 (live). A ke srovnání s tzv malými compact mixy - je normálně bez problému slyšitelné jak např ultrasytý zvuk ze 4 oscilátorů s otevřeným filtrem z vintage D50 Rolanda zní přes UA1610 Studio Capture z obou Phones outů stejně jako přímo z phones out v nástroji, ale přes analogové mixy Yamaha MG, Behringer Eurorack, Soundcraft EFX, ART minimix, Peavey AT z jejich phones výstupů je původní zvuk různě zmršen - pocitově “pod dekou”, slitější v basech, méně měkkých výšek (takový ten “ocásek” na tónu) a o to více uměle znějících prezencových kmitočtů. Proto jsem si dovolil poznamenat, že sám nechápu, jak je možné, že Japan digital mix/interface dává lepší výsledek po AD-DA převodech než chinakrám analogové mixy bez digitalizace..
Nebo s čím máte markuci neustále problém? Buďte konkrétní prosím, vaše abstraktní duševní výlevy nezajímají ani mne, ani doufám nikoho jiného, protože nikomu nic přínosného neposkytují
Re: Každoroční téma: Co jste si v 2017 koupili do studia?
panove, nesklouzavejte do nekonecnych OT, doporucuju kdyztak ignore...
- ReaktoplazmAR
- Příspěvky: 2413
- Registrován: 04 srp 2008 14:25
Re: Každoroční téma: Co jste si v 2017 koupili do studia?
u mna tento rok :
- Korg Poly800 - sranda synt, občas prekvapivo hustý
- Hohner KS-610/TR - megastroj
- Casio HT-6000 - megastroj
- Buranelectrix LunchBeat - 1bit groovebox
- 12U rack
- repas laptop DELL za 300€
- Yamaha TMX + noša padov
- Yamaha A3000 - po rokoch sa ku mne vrátila akurat v novšej verzii a s lepšou vybavou a v krasnom stave.. (ver2, 66mb RAM) ja byt stasna blcha..
- EMU ESi 32 + Turbo board, spdif IO, 32mb RAM - moj prvy Emu sampler, velmi milé prekvapenie
- vzhladom k novym samplerom kopa SCSI prislušenstva.. ešte k nim chcem scsi2sd
- DATEQ Onyx - holandsky mixpult
SW len upgrade na Ableton Live 10 - rovnako ako Amorph som ho ešte neinštaloval.. čaka na HW upgrade
a kopa PS4 hier.. vidim že Pytkin spomina, tak sa pridavam )
- Korg Poly800 - sranda synt, občas prekvapivo hustý
- Hohner KS-610/TR - megastroj
- Casio HT-6000 - megastroj
- Buranelectrix LunchBeat - 1bit groovebox
- 12U rack
- repas laptop DELL za 300€
- Yamaha TMX + noša padov
- Yamaha A3000 - po rokoch sa ku mne vrátila akurat v novšej verzii a s lepšou vybavou a v krasnom stave.. (ver2, 66mb RAM) ja byt stasna blcha..
- EMU ESi 32 + Turbo board, spdif IO, 32mb RAM - moj prvy Emu sampler, velmi milé prekvapenie
- vzhladom k novym samplerom kopa SCSI prislušenstva.. ešte k nim chcem scsi2sd
- DATEQ Onyx - holandsky mixpult
SW len upgrade na Ableton Live 10 - rovnako ako Amorph som ho ešte neinštaloval.. čaka na HW upgrade
a kopa PS4 hier.. vidim že Pytkin spomina, tak sa pridavam )