Moznosti prace v oboru
Ja se zivim produkcema, masteringem, obcas michackou a delam sound design pro ceskej rozhlas ..jo a kapela mi taky neco vydela
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
- ECSON WALDES
- Profesionál
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 16 zář 2002 14:52
Uzivim a dobre, klientelu mam dobrou. viz muj zminovanej web: www.biotech-studio.comfreecoolin píše:uživíš se tim?
Procpak se ptas?
freecoolin píše:koukám na tvoje stránky a přjde mi že seš šíleně vošklivej lol
Hehe, no dik za tvuj nazor ....no, rict to zenska, tak to zamrzi.
Tezko ale dohledat pravej vyznam tveho sdeleni..
.
Mam na Vás dotaz to jest na ekeaze na BC a na Jirku .... kdyz si nejaka organizace vezme vas trak popř. remix chce nejaky pravni podklad /mam namysl reg. u OSA a tak/? Dale jsem se chtel zeptat jako smlouvou resite ¨prodej sveho dila ?- mozna plantam ale zajima me vazba mezi odberatelem a dodavatelem /cela ta anabaze predani dila/
Diky moc ...
Diky moc ...
-
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
synth: licencujes-li nekomu svou skladbu, tyka se to tzv. phonographic copyrightu: tj., licencujes skladbu jako vykon, neprodavas nikomu svoje autorstvi. ale protoze jsi (predpokladam) i jejim autorem, s osou - pokud jsi autor zastupovany - to ma co docineni. i kdyz mozna trochu jinak, nez jak to popisujes. (mimochodem, osa - ochranny svaz autorsky pro prava k dilum hudebnim - se zabyva prave a jen autorstvim, ne samotnymi vykony [o ktere se stara intergram].)
kazdopadne pokud jsi zastupovany osou, vydavatel ji [musi] kontaktovat. pokud mas publishera, vydavatel kontaktuje jeho, resp. ho na nej osa odkaze. vydavatel pak musi zaplatit tzv. mechaniky: to jsou poplatky za kazdy vylisovany kus media se skladbou, jejimz jsi ty (spolu)autorem. jestli jsi i vykonny umelec, je ose vcelku jedno.
(nota bene: 1/ jsi-li vydavatel ty sam, placeni mechanik te take nemine. 2/ mechaniky nesouvisi s licencnim poplatkem, ktery si vyjednas s vydavatelem.)
<i>anabaze predani dila</i> uz je individualni, osobne jsem zadnou anabazi nezazil, pokud za ni nepovazujes vypaleni cd a predani na smluvenem miste.
(PS: neptal ses me, tak doufam, ze jsem te nepobouril. vlastne me zajima, kdo tu v ose je.)
kazdopadne pokud jsi zastupovany osou, vydavatel ji [musi] kontaktovat. pokud mas publishera, vydavatel kontaktuje jeho, resp. ho na nej osa odkaze. vydavatel pak musi zaplatit tzv. mechaniky: to jsou poplatky za kazdy vylisovany kus media se skladbou, jejimz jsi ty (spolu)autorem. jestli jsi i vykonny umelec, je ose vcelku jedno.
(nota bene: 1/ jsi-li vydavatel ty sam, placeni mechanik te take nemine. 2/ mechaniky nesouvisi s licencnim poplatkem, ktery si vyjednas s vydavatelem.)
<i>anabaze predani dila</i> uz je individualni, osobne jsem zadnou anabazi nezazil, pokud za ni nepovazujes vypaleni cd a predani na smluvenem miste.
(PS: neptal ses me, tak doufam, ze jsem te nepobouril. vlastne me zajima, kdo tu v ose je.)
No jedina smlouva o autorskym dile je podepsana, kdyz davam podklady do Lodenic, kde lisujou desky. Tam se podepisuje prohlaseni o tom, ze tracky jsou tvoje. Jinak kdyz prodam tracky nekomu, kdo je vyda, tak se vsechno presouva na vydavatele a on mne jen musi vzdy informovat o tom kolik kusu nechava delat a jestli treba planuje repress atd...
Organizaci jako OSA absoultne nerozumim... Mozna se stanu clenem teto organizace.... SNA Svaz nezávislých autoru : http://www.svazautoru.org/
Vydavatel si nemuze presnne zkontrolovat to jestli to jsou opravdu tvoje tracky... Kdyz prodam tracky nejakymu vydavateli, tak mam smlouvu, proste email, kde jsou urceny podminky vydavetele a moje.. to mi slouzi jako smlouva...
Organizaci jako OSA absoultne nerozumim... Mozna se stanu clenem teto organizace.... SNA Svaz nezávislých autoru : http://www.svazautoru.org/
Vydavatel si nemuze presnne zkontrolovat to jestli to jsou opravdu tvoje tracky... Kdyz prodam tracky nejakymu vydavateli, tak mam smlouvu, proste email, kde jsou urceny podminky vydavetele a moje.. to mi slouzi jako smlouva...
no cyrile, ja myslim, ze hlavne musis mit znamy. bohuzel tohle je u nas stale velmi dulezity.
jeden takovej skutecnej pribeh ze zivota: je to uz nekolik let zpet, co jsem reagoval na inzerat jednoho postprodukcniho studia. pozice nebyla zvukar, spis nejaka priprcka, ale i presto jsem nemel sanci. kdyz jsem odpovedel na inzerat, hned jsem tam pro jistotu volal. bylo mi receno, ze slecna, ktera to ma na starosti je momentalne na dovolene a cela vec se bude resit az po jejim navratu. kdyz jsem volal rano v prvni den navratu one slecny z dovolene, bylo mi receno, ze uz je misto obsazene. ze by tlacenka??? nerikam, ze moje kvalifikace byla buhvijaka, ale nikdo si se mnou ani nepopovidal o tom co umim a neumim
jeden takovej skutecnej pribeh ze zivota: je to uz nekolik let zpet, co jsem reagoval na inzerat jednoho postprodukcniho studia. pozice nebyla zvukar, spis nejaka priprcka, ale i presto jsem nemel sanci. kdyz jsem odpovedel na inzerat, hned jsem tam pro jistotu volal. bylo mi receno, ze slecna, ktera to ma na starosti je momentalne na dovolene a cela vec se bude resit az po jejim navratu. kdyz jsem volal rano v prvni den navratu one slecny z dovolene, bylo mi receno, ze uz je misto obsazene. ze by tlacenka??? nerikam, ze moje kvalifikace byla buhvijaka, ale nikdo si se mnou ani nepopovidal o tom co umim a neumim

same zaujimave veci 
apropos mam otazocku: mam nejaky vyprodukovany matros, podomacky zmastrovany, pripravku na obal, atd. chcel by som to pustit do sveta co najjednoduchsie, bez ambicie na tom zarobit, ale na riadnom mediu, nie na nejakom webovom portali, kde pes nestekne.
poradite nejake rozumne strategie?

apropos mam otazocku: mam nejaky vyprodukovany matros, podomacky zmastrovany, pripravku na obal, atd. chcel by som to pustit do sveta co najjednoduchsie, bez ambicie na tom zarobit, ale na riadnom mediu, nie na nejakom webovom portali, kde pes nestekne.
poradite nejake rozumne strategie?
ono to neni o znamych- tak jako to, ze te nekdo musi znat..coz neni totez..
bohuzel ti zadnou zakazku zadna firma neda pokud nema z doslechu nebo z vlastni zkusenosti reference...

bohuzel ti zadnou zakazku zadna firma neda pokud nema z doslechu nebo z vlastni zkusenosti reference...
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
tak to funguje pri kazdej vysoko kvalifikovanej robote, nielen pri muzike. vo vede je to to iste, osobna referencia cloveka, ktoremu doverujem, zavazi najviac. ono sa hra o uspech a neuspech, to nie je ako najat chlapka na kopanie jamy, kde je jasne, ze skor ci neskor jamu vykope kazdy.
takisto management atd, proste kazda "expert position" sa obsadzuje podobne
takisto management atd, proste kazda "expert position" sa obsadzuje podobne
ekeaze: Hmmm zajímavé, já nějak tomu Abletonu nemůžu přijít na chuť, možná to bude tím, že Cubase znám už z dob Atari ST... BTW: Takže máš zřejmě dojem, že je ten SOFTWARE master OK a nějaký "ECSON" studio za 5000/den je o ničem...? BTW2: Kontaktoval jsem jedno Padrubický studio s otázkou, jestli by se mi mrkli na exporty a zkusili mi je profi zmasterovat na profi HW... No v odpovědi mi bylo zděleno, že by to bylo za tolik a tolik a že dneska se už žádnej HW nepoužívá, že dělaj všechno ve Waves... 
