jazzym: Smysl toho, že jdeš do studia a budeš platit za jeho služby by primárně neměl být v tom, jak je studio vybavené. Je to o člověku, se kterým budeš točit, kterej někdy z velké části supluje producenta, a kterej když svojí práci dělá dobře je pro kapelu nakonec takovým přínosem, že nemají pochyb o dobře zvolené investici. V případě, že namísto investice řekněme 50.000 až 100.000 nakoupí v této ceně zvukovku a mikrofony, tak už jim nikdo neopraví špatnej rytmus, chybnou aranž, nikdo zpěvákoj neporadí jak udržet rezonanci, zkrátka supervize a odstup jsou v čudu a výsledek nikde. Druhá věc... kolik kapel má k dispozici odděleou režii, kolik kapel si vůbec dokáže nazvučit správně bicí aniž by museli koukat na YT jak se to vlastně dělá... Nakonec budeš absolvovat časově náročné točení ve zkušebně, následně nezdařilý pokus o mix, který nezní dobře, dále předáš stoyp na mix do renomovaného studia a jelikož sis natočil sám, tak ti zvukař kdykoli může říct, že ten zvuk bude stát ve výsledku za hovno a ty prostě tu jistotu nemáš, co když je to pravda?, co když to neumí?, další mix jinde... Sebevražda...

Vložená energie do náběrů ztroskotá na tom, že naše peníze nenarveme nějakýmu šulinoj ze studia.