nick_valensi: ja mam moznost uz pres 7 let videt jak to chodi v reklame, jaky penize se v tom toci , i obcas jaky "duvody" a stesti bys musel mit, proto si myslim ze sance je skutecne velmi mala, to by musel byt opravdu zazrak. To by muselo opravdu nekoho HODNE okouzlit aby rekl hele pojdme tech par MILIONU vrazit nejakymu nadsenci z byvale vychodni evropy...Verim tomu, ze o tom MUZOU nekde napsat,m uvest to jako zajimavost ale rozhodne neverim ze by na tom nekdo postavil reklamni kampan, a pokud ano, tak by me to hodne prekvapilo.
neviem .. vyraba siemens este mixpulty a podobne studiove audio zariadenia ? nejak moc ich nevidno v tejto oblasti .. alebo sa mylim ?
Ak nic take nevyrabaju , tak absolutne nevidim pre nich zmysel aby investovali do reklamy v tejto brandzi takymto sposobom ..
Ak nic take nevyrabaju , tak absolutne nevidim pre nich zmysel aby investovali do reklamy v tejto brandzi takymto sposobom ..
Naposledy upravil(a) Pytkin dne 07 pro 2007 11:39, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 517
- Registrován: 04 úno 2005 13:37
lupo: vzhledem k tomu, ze se taky pohybuju v reklame, tak vim, jak je to slozite, nicmene ne nerealne.. nikdo by po siemensu asi nechtel, aby to ecsonovi cele zatahl, ale urcite forma vypomoci (trebas pri kalibraci/repasovani soucastek atd.) by urcite mozna byla..
ja sem ale spis reagoval na to, ze se cyrilovi kazdej smeje, ze co je to zas za blbost.. ona to ale blbost neni..
esli by to bylo realne v tomto pripade nebo nebylo, to je samozrejme vec jina..
ja sem ale spis reagoval na to, ze se cyrilovi kazdej smeje, ze co je to zas za blbost.. ona to ale blbost neni..
esli by to bylo realne v tomto pripade nebo nebylo, to je samozrejme vec jina..
-
- Příspěvky: 517
- Registrován: 04 úno 2005 13:37
Asi jsem naivní, ale taky zastávám názor: za zkoušku nic nedáš
Petr Tudy Holubář - INSANIA, RIVER
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
... ja som 2,5 roka navrhoval v reklamke pre Siemens, imho je to totalne mimo, jediny ich brand ku ktoremu maju momentalne pristup bezni konzumenti je divizia mobilov (uz pod znackou BenQ), vsetky ich ostatne divizie su skor vedecko-technickeho zamerania, ci uz osvetlenia, spravovania letisk, semaforov, automatizacie, vyvoja cipov, medicinska technika, vysokonapatove systemy, ci vedeckejsia odnoz IT segmentu. Ich klient je v podstate stat 
