no tak nez to tady opustim pac me to nebavi, jeste bych dodal, ze sem to cely myslel cca takhle:
1 - kdo to nema v palici tomu nepomuze nic, ani sebelepsi nastroj (reaguju na prispevek o tom jak se svezly nejlepsi syntaky z okoli a nic se na tom nedokazalo slozit)
2 - ze si dneska kazdej cestu a prostredky "nejak najde" (mysleno ukradne naky VSTcka) taky vsechno neresi, nekdo by rad hral na kytaru ale nema na ni, nebo na piano ale nema na nej (reaguju na prispevek nekoho kdo si zrejmne mysli ze se tady bavime o skladani techna ve fruity loops stylem mackani ctverecku a "jeee ono to hraje"), ne, bavime se o muzikantech kteri by radi vzali do ruky nastroj ale nemaj na nej. na obhajobu se da rict, ze za par litru se dneska da koupit ojetej nastroj a leckdo na nastroji za bura udela dobrou muziku, nicmene technicky omezeni tady furt je, muzikant s hudebnim sluchem nebyva vzdy spokojenej se zvukem napriklad bicich z nejaky samohrajky apod., no nic, tohle je hodne individualni vec
3 - tahle diskuze zacala v auditku o Sansampu a mela byt smazana, protoze jejim presunutim se tady akorat rozpouta diskuze lidi, kterym jeste nedoslo ze svuj nazor nikdy nikomu nevnuti a nema to ani smysl se o to pokouset, takze tohle nema reseni a je to ztrata casu, ja sem si jen dovolil naznacit, ze kdo to nema v hlave a v prislusnych koncetinach, tomu nastroj nepomuze, ale kdyz je nastroj a ma urcity moznosti (Sansamp) a kdyz uz doma mam vsechno co ke skladani potrebuju, zaroven mam cas a neco v palici, pak nevemu prvni efekt co me napadne, ale logicky kdyz vim jakou hudbu chci delat a mam predstavu o vysledku, snazim se nejdriv nez zacnu neco nahravat vyladit si nejdriv zvuk, na tom nevidim nic spatnyho a kritizovanihodnyho aby to muselo mit za nasledek takovouhle ted uz tristrankovou diskuzi vo nicem IMO.
o tom, jestli ma smysl nejdriv si vyladit zvuk a pak skladat, tahle cela diskuze vznikla, ostatni pridruzeny temata jako "netahejte sem býtls" apod, sou jen odskoky od hlavniho tematu, ja rikam proc si ten zvuk nevyladit nez se do neceho vaznejsiho pustim, nekdo mi na to namitne ze jemu to takhle nikdy neslo, no a co ? co je mi do toho ? a co je komu do toho jestli si nekdo nejdriv hleda zvuk a pak sklada, myslite ze nekoho predelate ? ze to nekdo najednou po precteni tohohle zacne delat jinak, podle vas ? jakoze si nekde prectu ze nekdo nedokazal na hromade syntaku nic poradnyho slozit, ze si udelam zaver "nema cenu kupovat syntaky radsi nekde seknu naky VSTcka a budu to mastit na tatove noutbuku" ? ach jo
vazeni omlouvam se vam, ale tahle diskuze je opravdu dost o nicem, sam sem ji trochu pomoh tim, ze sem si dovolil obhajit Cyrila ze si hraje se zvukem, kdyz ostatni do nej zacali šít ze jako super, ale ze by mel skladat, snazil sem se jen rict, ze nekoho proste inspiruje zvuk nastroje, barva zkreslenyho zvuku, doznivani atd a z toho teprv vznikne nahravka, ne z toho ze vezme španělku a vymysli to nasucho a pak bude dlouho hledat zvuk kterej by misto toho dosadil, nerikam ze to tak je spatne, ale taky sem psal ze kdyz sme s kapelou meli resit situaci kdy bylo potreba nejakej uz vymyslenej nastroj zamenit, proste to neslo, starej nastroj uz byl tak zebehlej a navyklej a usazenej, ze novej byt temer stejnej, proste byl barvou malinko jinde a proste to neslo vymenit, nepripadalo by mi pak moudry travit prilos mnoho casu hledanim zvuku az po naskladani skladby, a vubec, jakej je v tom vlastne rozdil jestli nekdo udela zvuk kytary pred skladanim nebo po nem ? kdyz si jednou udelam zvuk kterej me bavi tak ho pouzivam nejen pro skladani ale i pri zkouseni, zvykam si jak se kytara chova, szivam se se zvukem abych ho pak dokazal co nejlip vyuzit, fakt se na me nezlobte, ale me to tak bavi, zaroven respektuju ze nekoho to bavi jinak, furt je ale rec o kytarach, protoze diskuze vznikla na tema kytarovyho efektu(preampu) a neni tady opravdu rec o "skladaniů nejakych tucek na noutbuku a ukradenym softu, nicmene vzhledem k tomu ze toto tema opoustim, delejte si co chcete a hadejte se treba o tom jestli lip hraje dreveny piano nebo 156ti gigovy piano do kontaktu
pápá
1 - kdo to nema v palici tomu nepomuze nic, ani sebelepsi nastroj (reaguju na prispevek o tom jak se svezly nejlepsi syntaky z okoli a nic se na tom nedokazalo slozit)
2 - ze si dneska kazdej cestu a prostredky "nejak najde" (mysleno ukradne naky VSTcka) taky vsechno neresi, nekdo by rad hral na kytaru ale nema na ni, nebo na piano ale nema na nej (reaguju na prispevek nekoho kdo si zrejmne mysli ze se tady bavime o skladani techna ve fruity loops stylem mackani ctverecku a "jeee ono to hraje"), ne, bavime se o muzikantech kteri by radi vzali do ruky nastroj ale nemaj na nej. na obhajobu se da rict, ze za par litru se dneska da koupit ojetej nastroj a leckdo na nastroji za bura udela dobrou muziku, nicmene technicky omezeni tady furt je, muzikant s hudebnim sluchem nebyva vzdy spokojenej se zvukem napriklad bicich z nejaky samohrajky apod., no nic, tohle je hodne individualni vec
3 - tahle diskuze zacala v auditku o Sansampu a mela byt smazana, protoze jejim presunutim se tady akorat rozpouta diskuze lidi, kterym jeste nedoslo ze svuj nazor nikdy nikomu nevnuti a nema to ani smysl se o to pokouset, takze tohle nema reseni a je to ztrata casu, ja sem si jen dovolil naznacit, ze kdo to nema v hlave a v prislusnych koncetinach, tomu nastroj nepomuze, ale kdyz je nastroj a ma urcity moznosti (Sansamp) a kdyz uz doma mam vsechno co ke skladani potrebuju, zaroven mam cas a neco v palici, pak nevemu prvni efekt co me napadne, ale logicky kdyz vim jakou hudbu chci delat a mam predstavu o vysledku, snazim se nejdriv nez zacnu neco nahravat vyladit si nejdriv zvuk, na tom nevidim nic spatnyho a kritizovanihodnyho aby to muselo mit za nasledek takovouhle ted uz tristrankovou diskuzi vo nicem IMO.
o tom, jestli ma smysl nejdriv si vyladit zvuk a pak skladat, tahle cela diskuze vznikla, ostatni pridruzeny temata jako "netahejte sem býtls" apod, sou jen odskoky od hlavniho tematu, ja rikam proc si ten zvuk nevyladit nez se do neceho vaznejsiho pustim, nekdo mi na to namitne ze jemu to takhle nikdy neslo, no a co ? co je mi do toho ? a co je komu do toho jestli si nekdo nejdriv hleda zvuk a pak sklada, myslite ze nekoho predelate ? ze to nekdo najednou po precteni tohohle zacne delat jinak, podle vas ? jakoze si nekde prectu ze nekdo nedokazal na hromade syntaku nic poradnyho slozit, ze si udelam zaver "nema cenu kupovat syntaky radsi nekde seknu naky VSTcka a budu to mastit na tatove noutbuku" ? ach jo

vazeni omlouvam se vam, ale tahle diskuze je opravdu dost o nicem, sam sem ji trochu pomoh tim, ze sem si dovolil obhajit Cyrila ze si hraje se zvukem, kdyz ostatni do nej zacali šít ze jako super, ale ze by mel skladat, snazil sem se jen rict, ze nekoho proste inspiruje zvuk nastroje, barva zkreslenyho zvuku, doznivani atd a z toho teprv vznikne nahravka, ne z toho ze vezme španělku a vymysli to nasucho a pak bude dlouho hledat zvuk kterej by misto toho dosadil, nerikam ze to tak je spatne, ale taky sem psal ze kdyz sme s kapelou meli resit situaci kdy bylo potreba nejakej uz vymyslenej nastroj zamenit, proste to neslo, starej nastroj uz byl tak zebehlej a navyklej a usazenej, ze novej byt temer stejnej, proste byl barvou malinko jinde a proste to neslo vymenit, nepripadalo by mi pak moudry travit prilos mnoho casu hledanim zvuku az po naskladani skladby, a vubec, jakej je v tom vlastne rozdil jestli nekdo udela zvuk kytary pred skladanim nebo po nem ? kdyz si jednou udelam zvuk kterej me bavi tak ho pouzivam nejen pro skladani ale i pri zkouseni, zvykam si jak se kytara chova, szivam se se zvukem abych ho pak dokazal co nejlip vyuzit, fakt se na me nezlobte, ale me to tak bavi, zaroven respektuju ze nekoho to bavi jinak, furt je ale rec o kytarach, protoze diskuze vznikla na tema kytarovyho efektu(preampu) a neni tady opravdu rec o "skladaniů nejakych tucek na noutbuku a ukradenym softu, nicmene vzhledem k tomu ze toto tema opoustim, delejte si co chcete a hadejte se treba o tom jestli lip hraje dreveny piano nebo 156ti gigovy piano do kontaktu

pápá

neural :
1- no jo .. ale na zlych nastrojoch v poklude a pokoji sa toho zlozilo dost .. proste hektika mna osobne nijak neinspiruje ..
2- samozrejme ze to je individualne .. ale moznosti je dnes o moc viacej .. a vsetko je dostupnejsie .. Kedysi stal stratocaster 20 litrov .. a zarabali sme 2000 korun .. dnes stoji stratocaster stale 20 litrov a zarabame 20.000 ...
1- no jo .. ale na zlych nastrojoch v poklude a pokoji sa toho zlozilo dost .. proste hektika mna osobne nijak neinspiruje ..
2- samozrejme ze to je individualne .. ale moznosti je dnes o moc viacej .. a vsetko je dostupnejsie .. Kedysi stal stratocaster 20 litrov .. a zarabali sme 2000 korun .. dnes stoji stratocaster stale 20 litrov a zarabame 20.000 ...
kde stoji stratocaster 20 litrov? ja by som povedal ze vintage americky stratocaster stoji 200 litrov a zarabame 20. co sa zmenilo je cena nahravacej techniky a samozrejme hlavne dostupnost vsetkeho. a hlavne ked clovek nieco normalne vytvori, za par mesiacov mu to hraju radia a v podstate okamzite moze koncertovat a nemusi ist na pohovor do slovkoncertu