Nejlepsi je Ferda, protoze Ferda, vyhraje...Jindy2 píše:No já si myslim, že nejlepší je spojení elektroniky a akustiky - v tom je hrozně moc možností.
Jednoduché - tak je nevyhledávejECSON WALDES píše: Je smesny jak jsou lidi kratkozraky a jak podlehaj vkusu davu a jak radi mudrcujou nad podobnejma tematam ktera jsou k nicemu a jen nasiraj lidi. Osobne mam tyhle hudebne-akademicky plky a filozofovani fakt strasne "rad" a desne rad je vyhledavam, ble : )


Jinak syntáky mi principiálně nijak nevadí, zaleží jak se použijí (viz třeba Dead Can Dance atd.). Sám tady jeden mám a kdysi jsem ho na 2-3 CD i použil

Ono taky záleží i na průběhu času. Já jsem kdysi dost hltal takové ty prapůvodní syntákové new-ageovky (ještě nadopován Vlastou Markem). Dnes mi to zní dost komicky ... a poslouchat bych to nedokázal ... zvlášt ta dnešní nadprodukce je v tomto žánru dost příšerná ...
Ale jisté je, že vždycky záleží na vlastní hudbě, ostatní jsou jen prostředky ... (s určitými omezeními
)
Ale jisté je, že vždycky záleží na vlastní hudbě, ostatní jsou jen prostředky ... (s určitými omezeními

ivo: vidis, sranda, ja zase nech sa zapocuvam do cokokolvek co som pocuval poslednych 15 rokov, tak mi to stale nieco dava... kazdy jeden kusok mojej hudobno/zanrovej evolucie zhruba od 16teho roku zivota ma pre mna vyznam a vobec nelutujem ze som tou fazou presiel a kazda vec ktora mi nieco davala pred X(x) rokmi mi dava nieco aj dnes ...
Dávno před new age jsem zbožně poslouchal Genesis, Yes atd. a to je dodnes můj kultovní top ...dendy píše:ivo: vidis, sranda, ja zase nech sa zapocuvam do cokokolvek co som pocuval poslednych 15 rokov, tak mi to stale nieco dava... kazdy jeden kusok mojej hudobno/zanrovej evolucie zhruba od 16teho roku zivota ma pre mna vyznam a vobec nelutujem ze som tou fazou presiel a kazda vec ktora mi nieco davala pred X(x) rokmi mi dava nieco aj dnes ...
-
- Příspěvky: 181
- Registrován: 13 dub 2007 10:07
v decembri vysiel tento CM Special: polopatisticka prirucka s nadpisom Rob hudbu teraz,podnadpis: nepotrebujes ziadne skusenosti (vsetko potrebne najdes na cd)
v hudbe sa prichodom pocitacov a lacnej produkcie gearu z ciny vytvoril novy smer a tym je produkcia v domacich podmienkach pre zabavu a potesenie
mnoho ludi citi vnutornu potrebu realizovat sa, dat priechod svojej kreativnej energii a clovek nemusi byt hned muzikant s perfektnym hud. sluchom aby ho to tahalo k hudbe a produkcii samotnej...toto si uvedomuju vyrobcovia hud. hardweru,vyvojari softu,vydavatelia casopisov a preto ma dnes hud. produkcia zaber od obycajneho konzumu az po naozajstne umenie..a je to tak vo vsetkom,syndrom nasej doby
ale znamena to,ze by sa vyvoj hudby uberal zlym smerom? alebo zeby stagnoval?
aky je rozdiel medzi virtuozom a genialnym matematikom? keby sme hladali do hlbky, do velkej hlbky, mozno by sme nasli cosi spolocne..nieco,co dokaze hudobnik umelec intuitivne vyjadrit cez hru na hud. nastroj ale matematik to vie zapisat do vzorcov
a obaja sa s tymi vlastnostami narodili...dalej by to uz bola asi filozofia a o tom tema nieje
myslim si,ze s narastom populacie a informacii vo svete narasta aj objem odpadu,ale tiez narasta sanca vzniku novych smerov, fuzii a my mame vzdy moznost volby
stavat sa do pozicie kritika nemusi vzdy dokazovat urcitu odbornost,obcas skor obmedzenost (v dobrom zmysle,kazdy mame svoje hranice)
dobrej hudby je stale dost, ked nic ine,staci si zajst do prirody a zapocuvat sa
zvuk syntetizatoru moze v niekom vyvolat rovnaky pocit ako v niekom inom zvuk husli...
stale je to len zvuk,ktory sa pomocou fyziky k nam dostava ako vnem

v hudbe sa prichodom pocitacov a lacnej produkcie gearu z ciny vytvoril novy smer a tym je produkcia v domacich podmienkach pre zabavu a potesenie
mnoho ludi citi vnutornu potrebu realizovat sa, dat priechod svojej kreativnej energii a clovek nemusi byt hned muzikant s perfektnym hud. sluchom aby ho to tahalo k hudbe a produkcii samotnej...toto si uvedomuju vyrobcovia hud. hardweru,vyvojari softu,vydavatelia casopisov a preto ma dnes hud. produkcia zaber od obycajneho konzumu az po naozajstne umenie..a je to tak vo vsetkom,syndrom nasej doby
ale znamena to,ze by sa vyvoj hudby uberal zlym smerom? alebo zeby stagnoval?
aky je rozdiel medzi virtuozom a genialnym matematikom? keby sme hladali do hlbky, do velkej hlbky, mozno by sme nasli cosi spolocne..nieco,co dokaze hudobnik umelec intuitivne vyjadrit cez hru na hud. nastroj ale matematik to vie zapisat do vzorcov
a obaja sa s tymi vlastnostami narodili...dalej by to uz bola asi filozofia a o tom tema nieje
myslim si,ze s narastom populacie a informacii vo svete narasta aj objem odpadu,ale tiez narasta sanca vzniku novych smerov, fuzii a my mame vzdy moznost volby
stavat sa do pozicie kritika nemusi vzdy dokazovat urcitu odbornost,obcas skor obmedzenost (v dobrom zmysle,kazdy mame svoje hranice)
dobrej hudby je stale dost, ked nic ine,staci si zajst do prirody a zapocuvat sa
zvuk syntetizatoru moze v niekom vyvolat rovnaky pocit ako v niekom inom zvuk husli...
stale je to len zvuk,ktory sa pomocou fyziky k nam dostava ako vnem

macbook, maschine, logic 9, korg zero4, lpk25, yorkville ysm1
To neřešCyril píše:(mimochodem, me uz necim zavani i to, kdyz nekdo pouziva odporny slovo "muzikant"... brr... to je pro me synonymum kytarofasisty s mastnyma vlasama co si mysli, ze sezral vsechnu moudrost sveta, dale ze Bush je zlej a ze od 60.-70. let nevznika zadna dobra hudba)
Ivo: mas taky rad Dead Can Dance?

Nemá to žádnou souvislost s tématem.
"Aničce dajdůůů" také nic nevysvětlíš. Vždyť přece zpívá od mala, ráda a dobře.
Naposledy upravil(a) jackies dne 30 pro 2008 21:15, celkem upraveno 1 x.
Ale manipulovana produkce ma daleko k tomu co popisujes. Casto de o zamerny nepresnosti... pro nekoho nahranim zvuku tvorba konci, pro nekoho zacina. Ze nekdo pouziva ty vsechny moznosti co sou k "frankenstajnovani" ubohych neschopnych muzikantiku, to je uplne jinej problem, ale voni by byli potom naprosto neposlouchatelny a popravde by si to uplne zaslouzili... nekteri.emptysound píše:Bylo by hezké kdyby byla obecně ceněna autentičnost a pravdivost místo neustálé snahy být přesný jako stroj.
No a jinak dneska ta vsechna superlevna technika zastupuje to co kdysi delaly 4 stopy magnetaky.
Myslim, ze je jenom dobre, ze se vznikne 20 projektu z kterejch 2 za neco stojej nez ze by vznikly 3 ze kterejch 1 stoji za to. Odpad je velikej, ale sanci maj skoro vsichni co to trochu chteji a to je jenom fer.
jackies: a jaky by ta tvoje bio hudba mela splnovat meritka? Ma to byt "jen" zive nahrane a jakakoliv dalsi prace s tim materialem je zakazana? Pro me je prace se zdroji a manipulovani s nima do nejakeho dalsiho obrazu treba docela zabavna a rek bych, ze snad i prinosna z nejakeho obecneho hlediska kvality vysledne nahravky. Pokud chci poslouchat zivou kapelu se vsema jejima chybama a co nejlepe vnimat jeji autenticke sdeleni, tak si zajdu na koncert.
Jackies: Myslel jsi někdy na to, jakej vliv to má třeba na psychickou stránku člověka...? Nemyslím teď styl hudby, krkolomě sem začal...
Mám na mysli to, že když jedinec, po X letech z živé kapely odchází a sedí doma tak trochu v depresi (kde asi vemu bubeníka, kde klávesáka, kde asi budeme zkoušet atd..,) a chce dělat muziku, skládá, je tedy skladatel, tak logicky po určité době skončí u PC, kde začne objevovat zcela odlišnej svět hudby, který předtím jako TRUE LIVE PLAYER prostě pomlouval a odsuzoval... Ano, píšu o sobě.
Byl bych asi psychicky v prdeli, kdyby nebylo VST a já si nemohl doma vytvořit podklad pro své věci a věř tomu, že to není o dvojím kliknutí myší a naloadovaní nějaké samohrající smyčky, takže je to za 5 min. hotový.
Osobně se snažím zachovat maximální autorskou identitu a dát tam svůj lidský otisk, což není problém když HRAJEŠ a ne plácáš hotový zvuky.
Je to jakoby jsi obviňoval JACKSONA, že při bitvách v Pánovi Prestenů nepoužil tisíc komparsistů a padesát vrtulníků s kamerama, ale nechal pěkně vytvořit digitální sekvence... Přitom zážitku a působnosti to asi neubralo, že? Spíše naopak.
Takže se vykašli na nějaký BIO a spíš se snaž o to, aby "nálepka" JACKIES symbolizovala to co jsi a co v hudbě ctíš...
Mám na mysli to, že když jedinec, po X letech z živé kapely odchází a sedí doma tak trochu v depresi (kde asi vemu bubeníka, kde klávesáka, kde asi budeme zkoušet atd..,) a chce dělat muziku, skládá, je tedy skladatel, tak logicky po určité době skončí u PC, kde začne objevovat zcela odlišnej svět hudby, který předtím jako TRUE LIVE PLAYER prostě pomlouval a odsuzoval... Ano, píšu o sobě.
Byl bych asi psychicky v prdeli, kdyby nebylo VST a já si nemohl doma vytvořit podklad pro své věci a věř tomu, že to není o dvojím kliknutí myší a naloadovaní nějaké samohrající smyčky, takže je to za 5 min. hotový.
Osobně se snažím zachovat maximální autorskou identitu a dát tam svůj lidský otisk, což není problém když HRAJEŠ a ne plácáš hotový zvuky.
Je to jakoby jsi obviňoval JACKSONA, že při bitvách v Pánovi Prestenů nepoužil tisíc komparsistů a padesát vrtulníků s kamerama, ale nechal pěkně vytvořit digitální sekvence... Přitom zážitku a působnosti to asi neubralo, že? Spíše naopak.
Takže se vykašli na nějaký BIO a spíš se snaž o to, aby "nálepka" JACKIES symbolizovala to co jsi a co v hudbě ctíš...
Vždycky žasnu, kam může diskuze až dojít a jak se to zvrhne úplně k něčemu jinému.
Odpovídá se na něco jiného a podsouvají se slova a názory které dotyčný vůbec neřekl.
Zajímavý úkaz.
Napsal jsem JEN a POUZE :
Vše už jsem napsal o co mi jde a co jsem nenapsal, doplnil přesně podle mého smýšlení IVO.
Nic víc, nic míň.
Odpovídá se na něco jiného a podsouvají se slova a názory které dotyčný vůbec neřekl.
Zajímavý úkaz.
Napsal jsem JEN a POUZE :
Není tam nic o zneuznaných muzikantech, nikdo nikoho neobviňuje, není tam nic o tom, že je elektronická hudba na hovno atd ...jackies píše: btw : mám vidinu vymyslet nějakou značku nebo cejch na albu, aby člověk věděl, že ta muzika co je na něm je "čistá".
Něco jako BIO na jídle.
Tzn : vše hráno rukama na reálné nástroje a vše sejmuto mikrofonem.
Žádné samply, kvantizace, autotune, pianorolly ........
Vše už jsem napsal o co mi jde a co jsem nenapsal, doplnil přesně podle mého smýšlení IVO.
Nic víc, nic míň.