StandAlone studio bez PC alebo aky je moj setup?
PC/MAC s DAW softem proste furt jenom supluje vicestopej zaznam s luxusnim grafickym prostredim a s nevidanou presnosti (ktera ovsem neni vzdycky nezbytne nutna), principialne je to ale furt to samy jako s jakymkoliv vicestopakem, akorat pribylo nimrani se s detailama, protoze to ty moznosti ma, asi si dokazu predstavit ze kdyz naberu stopy do HW ADATu a micham na pultu s automatikou, je to v zasade to samy jako v protoolsech (apod.) na digi konzoli, akorat si nemuzu pomoct, to nimrani je z myho uhlu pohledu vzhledem k tomu ze mam rad surovou muziku se zachovanou (a zaznamenanou) atmosferou a momentalnimi pocity, kde neni problem lehce ujet z rastru jak na milimetrovym papire coz poskytuje PC pro dosazeni zivosti atd, sakra muzika musi mit koule a ne jenom sterilni obdelnicky nasazeny s presnosti na setiny fteriny na doby, proste umim si predstavit ze lip a rychlejc umicham skladbu na konzoli s automatikou kde si muzu polozit ruce na kliky a jet v realu, nez hodiny a hodiny honit mys po monitorech a ladit veci ktery "bezny" posluchac proste ani nevi ze existujou (a nakonec cely to snazeni sprzni winamp do kdyz budu hodne verit, tak jenom 256 kilobajtovy MP3ky a "bezny" posluchac to bude sjizdet na mobilu ve sluchatkach za 2 kila v metru .... ehmIvo píše:No nevím jestli jsem to pochopil celé správně, ale myslím že pohodlnější a komplexnější zpracování audia než v DAW programu v počítači neexistuje... Studio bez počítače (tj. bez základního audio programu) si vůbec nedokážu představit. Jak trefně poznamenal Tudy, když u mě byl minulý týden na návštěvě: dnešní zvukař je spíše grafik![]()
Ale počítač samozřejmě nevylučuje používání špičkového HW ...


a co me bavi uplne nejvic ? zhasnout ve studiu, pustit to pekne nahlas, michat pocitove v realtajmu a parit u toho az me boli za krkem
kdyz si pak predstavim seriozniho pana jak jezdi mysi s kresli krivky ... jak se takhle da udelat nadlabnuty energii srsici cedecko ? mozna nejakej esoterickej ambient nebo podkladova hudba k nejaky presentaci, ale ne surovej syrovej mazec 


dyt jo, ja se hlasim, co udelam na svych nastrojich bez PC (ani na midi uz ho nepouzivam, uz nahravam v realtajmu bez velky kvantizace do HW sekvencru) mi po vyrendrovani zni docela srovnatelne s "profi" nahravkama, nebo kdyz ne uplne srovnatelne, aspon ne vylozene znatelne hur, ja jsem spokojenejEXCOM píše:ale tento thread je hlavne o tom kto este ide touto cestou tu na ezone..
rastis : to PC a SW je nieco ako cyril pisal, nieco ako Renoise, Reason a podobne..
no, ja som vsetko navesal na Fantom G sequencer.. a PC netreba.. tiez recording.. chcem mat proste studio bez INTERNETU
cyril : to co mam v pc nekomunikuje nijak so studiom, cize renoise a reason je oddeleny od diania v mojom studiu.. tam je hw seq, recording.. a na toto nepouzivam zapnute pc a ani mi ho neni treba...
Renoise som si zaobstaral len preto lebo som si chcel z remastrit hudby z Quadraxa... ale to uz rovno spravim asi v studiu
no, ja som vsetko navesal na Fantom G sequencer.. a PC netreba.. tiez recording.. chcem mat proste studio bez INTERNETU

cyril : to co mam v pc nekomunikuje nijak so studiom, cize renoise a reason je oddeleny od diania v mojom studiu.. tam je hw seq, recording.. a na toto nepouzivam zapnute pc a ani mi ho neni treba...
Renoise som si zaobstaral len preto lebo som si chcel z remastrit hudby z Quadraxa... ale to uz rovno spravim asi v studiu

EXCOM: Moc se na tu desku těším, zrovna tak na Neuralovu, s nímž sdílím postoj k vymetání pluginů a týpkům klátícím se nad notebookem, kteří mají nad palicí pomyslnou bublinu a v ní nápis: "Jo, sem King, sice jen blbě čumím a dělám hovno, ale to voni nevěděj..."
Jinak, já mám """DAW""" asi tak dva roky a předtím jsem dělal na 4-stopým Fostexu - 3 stopy a šup bounce do jedný, další dvě do druhý a dvě sólo...
Vůbec nejvíc věcí sem ale nadělal na falešným dvoustopáku Lennonovským postupem. Těch bylo na několik LP
A všechno to mám.
Jinak, já mám """DAW""" asi tak dva roky a předtím jsem dělal na 4-stopým Fostexu - 3 stopy a šup bounce do jedný, další dvě do druhý a dvě sólo...
Vůbec nejvíc věcí sem ale nadělal na falešným dvoustopáku Lennonovským postupem. Těch bylo na několik LP
