
HW Compressor na bici grupu, Drum n bass, barevny
-
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
jinak ad nastaveni:
neni jasny, jak nastavuje paralelni kompresor.
jsou dva zpusoby, 'prava' low level komprese by vypadala takhle:

'low level' signal se zesiluje a peaci zustavaji dynamicky nedotceni.
tenhle signal se ale sbiha s puvodnima dry bicima na druhym kompresoru, kterej bere jen nejvic hot signaly - sesly by se tam zdvojnasobeny nejsilnejsi casti signalu (snare) -- jednou z dry verze a jednou z paralelni verze (protoze jak je vyse videt, snare by takhle nastavenej 'low level' kompresor nechal bejt).
spis si myslim, ze ma prvni kompresor nastavenej jako pri bezny NYC kompresi, tj. relativne nizkej threshold a vysoky ratio. nejak takhle:

takze do thresholdu se nic nedeje (tichej signal projde), ale hlasitostni peaky spusti vpodstate limiting - kterej tak ale zabije tissi signal, kterej v tu chvili muze hrat. kazdopadne return toho busu bude vpodstate vurt, kterej se v tom finalnim drum busu projevi v tissi casti, ale druhej kompresor ho 'zazdi', kdyz se sepne diky pripadny dynamice suchecjch bicich.
hmmm.....
:]
neni jasny, jak nastavuje paralelni kompresor.
jsou dva zpusoby, 'prava' low level komprese by vypadala takhle:

'low level' signal se zesiluje a peaci zustavaji dynamicky nedotceni.
tenhle signal se ale sbiha s puvodnima dry bicima na druhym kompresoru, kterej bere jen nejvic hot signaly - sesly by se tam zdvojnasobeny nejsilnejsi casti signalu (snare) -- jednou z dry verze a jednou z paralelni verze (protoze jak je vyse videt, snare by takhle nastavenej 'low level' kompresor nechal bejt).
spis si myslim, ze ma prvni kompresor nastavenej jako pri bezny NYC kompresi, tj. relativne nizkej threshold a vysoky ratio. nejak takhle:

takze do thresholdu se nic nedeje (tichej signal projde), ale hlasitostni peaky spusti vpodstate limiting - kterej tak ale zabije tissi signal, kterej v tu chvili muze hrat. kazdopadne return toho busu bude vpodstate vurt, kterej se v tom finalnim drum busu projevi v tissi casti, ale druhej kompresor ho 'zazdi', kdyz se sepne diky pripadny dynamice suchecjch bicich.
hmmm.....
:]
-
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
-
- Příspěvky: 869
- Registrován: 01 bře 2005 03:46
Tak me pride ze jde o takovou mene agresivni verzi NYC komprese hlidanou este kompresorem nad tim celym. V tichy casti dominuje ta zkomprimovana slozka v hlasity nezkomprimovana, ale protoze by byla trochu nekontrolovana, tak se to dohladi este tim celkovym kompresorem (konkretne teda tim distressorem). Dava to smysl a evidentne to funguje, dalo by se automatizovat, ale tohle prijemne zachovava jak intenzitu/hustotu tou spodni kompresi, tak pak to v refrenu pekne "posili" a neimploduje. Paralelni komprese je vubec pekna vec, i kdyz obcas se tim daj vytahnout pekny nesvary
.
Ja bych tu spodni delal hodne oblym kolenem, komprimujici skoro v celym rozsahu a neustale a s dlouhym attacem a kratkym releasem. A tu horni bych mel tvrdym kolenem, vyssi ratio, kratkej attack a stredni/az/kratkej release komprimujici jenom nejaky nezbedny peaky nebo pripadne drobet vic nez to, ale rozhodne spis min nez vic. Tj vicemene shoda s juosem
.

Ja bych tu spodni delal hodne oblym kolenem, komprimujici skoro v celym rozsahu a neustale a s dlouhym attacem a kratkym releasem. A tu horni bych mel tvrdym kolenem, vyssi ratio, kratkej attack a stredni/az/kratkej release komprimujici jenom nejaky nezbedny peaky nebo pripadne drobet vic nez to, ale rozhodne spis min nez vic. Tj vicemene shoda s juosem

sice nemam rad TL audio, ale tohle by ti mozna mohlo seknout:
http://www.gearslutz.com/board/gearslut ... essor.html
C1 za 16000,- plus postovny... to je pekny, furt stoji spoustu penez a neco to udela, i kdyz nejde o zadnej zazrak.
http://www.gearslutz.com/board/gearslut ... essor.html
C1 za 16000,- plus postovny... to je pekny, furt stoji spoustu penez a neco to udela, i kdyz nejde o zadnej zazrak.
Naposledy upravil(a) matucha dne 01 lis 2007 12:27, celkem upraveno 1 x.
Alternativa k HW může být prakticky cokoliv SW. Téma ze subjektu hovoří o "barvení", resp. charakteristickém zvuku, ne? Raději bych byl konstruktivní, bavil se k tématu a neřešil jak moc je nebo není Nebula mimo...matucha píše:jo to je, ale spada sem jako alternativa HW
ty temata, co si pridal podle me uz jsou moc do sirky (a jiste nebula umi taky EQ, reverby... ale o tom se tu nebavime)
ale na druhou stranu je mi uplne jedno, co se tu bude probirat, jen navrhuju "mozny postup"
Takže, v poslední době mě zaujaly produkty od stillwellaudio, http://www.stillwellaudio.com/?page_id=13
zejména pak vibe-eq v kombinaci s major-tomem. Zajímá mě váš názor, jak se vám líbí barvení s vibe-eq?