Rozdíly a určení použití Kaossilatorů

Zvukové procesory, ekvalizéry, crossovery, kompresory, gate atd.
Odpovědět
Geox

Rozdíly a určení použití Kaossilatorů

Příspěvek od Geox »

Dobrý den, ahoj všem.

Jsem laik amatér moc nehrající na hud. nástroje. Ale zaujal mě Kaossilator Pro+ od Korgu a způsob jak se na něj hraje. Napadlo mě že by to mohla být příjemná relaxační a pro lehkou tvorbu vhodná mašinka. Pro ty co nehrají dle not.
Co jsem ale nenašel nebo nevím jsou rozdíly mezi Kaossilator Pro+ a Kaoss Pad 3. Cena je stejná, vypadá to stejně ale nějaký rozdíl tam bude.
Protože o tom vůbec nic nevím a něco jsem koukal na netu tak moje představa je že KPro+ hraju vše jen z přístroje kdežto KP3 nemá v sobě nic a dokupuju si tam samply který pak přístroj hraje jako KPro+ ? Nebo KP3 dělá jenom efekty v něm zabudovaný ? Nevím.

Je mi sympatický způsob hraní přes KPro+ jak jsem koukal na videa, ale líbilo by se mi kdybych měl větší volbu výběru zvuků (třeba možnost nějakých dokupovaných samplů apod.).

Otázka jsou tedy:
1.) jaké jsou rozdíly mezi KPro+ a KP3 ?
2.) je některý z těchto přístrojů pro mě vůbec vhodný pro účely výše uvedené ? Relax hraní pro radost, učení/hraní s malou dcerkou, lehká tvorba ?

Díky všem za tipy, info - Geox

Jirka Štolfa

Re: Rozdíly a určení použití Kaossilatorů

Příspěvek od Jirka Štolfa »

Kaossilator Pro je synťák a Kaoss Pad 3 je efekťák. Kaoss Pad je spíš na efektování signálu z něčeho jiného. Umí i samplovat, ale to jenom do 4 slotů a spíše jen smyčky. Kaossilator Pro je zase spíš generátor zvuku, takže by se o něm dalo hovořís spíše jako o nástroji/syntezátoru.

Adam

Příspěvek od Adam »

ideální je mít oba : ) na midi se daj koupit oba za cenu jednoho nového - navíc tam zrovna oba sou :

http://www.midi.cz/inzerat/141134/korg-kaossilator-pro/

http://www.midi.cz/inzerat/140833/korg-kaosspad/

Geox

Příspěvek od Geox »

Děkuji za info i tip na inzerat - jste rychlíci, tak brzkou odpověď jsem ani nečekal.