Vše, co se netýká hudebního šílenství, MIDI a audia
Odpovědět
Uživatelský avatar
dendy
Příspěvky: 14109
Registrován: 12 črc 2002 11:16

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od dendy »

jj, mne sa paci v tomto prevedeni s tym hlinikovym naslapnikom .. ten mensej velkosti kufra sa divim, to fakt ivo ? celkom mi neni jasne aky ma zmysel do vyssieho modelu dat mensi kufor ..

Obrázek

biscuit
Příspěvky: 10450
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od biscuit »

pytkin: ja mam ke koncernu zcela vysvetlitelnou averzi ;-) (to nemeni nic na tom, ze jsem kdysi premyslel o golfu i leonu, snil o sciroccu, predloni zvazoval polo do mesta a mam moc rad stary scirocco a corrado).

ivo: vlastne si asi ted rano taky myslim, ze bys mel brat to volvo... i ja bych ho chtel radeji, nez toho pohrebackyho mercedesa ;-)

dendy: ten kufr je kratsi a to zcela urcite proto, aby to auto nebylo uplne hnusny a nevypadalo spis jako furgon a taky kvuli jizdnim vlastnostem.

Uživatelský avatar
dendy
Příspěvky: 14109
Registrován: 12 črc 2002 11:16

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od dendy »

biscuit píše: i ja bych ho chtel radeji, nez toho pohrebackyho mercedesa
:palec+: :mrgreen:
biscuit píše: ten kufr je kratsi a to zcela urcite proto, aby to auto nebylo uplne hnusny a nevypadalo spis jako furgon a taky kvuli jizdnim vlastnostem.
nj to dava zmysel

Uživatelský avatar
peteness
Příspěvky: 3669
Registrován: 22 čer 2004 17:31

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od peteness »

No ja muzu rict k VW tohle. V srpnu to bude 6 let, co jsem koupil novou v autosalonu ve Zline Jettu, benzin 1.6, vyroba Mexiko. Ted to ma kolem 190 tisic km. Za celou dobu se nic nestalo az na vadu motoru na 90 tisicich, ktery v jinem znackovem servisu vymenili za novy. Bylo to zdarma, i kdyz to zabralo asi 3 tydny jednani, cekani a nejistoty. Nabizeli nahradni vuz, ne zdarma. Musel jsem ale zaplatit novou spojku, kterou tam dali predtim, kdyz se hledal problem. Jinak to auto bez problemu funguje, nic se nekazi, nehnije, neskripe. Je to proste takovy stred, kdyz chce clovek vyhnout oktavce, a je to drzak.

biscuit
Příspěvky: 10450
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od biscuit »

promin, drzak, kterymu v zaruce vymenej motor? zaplatit spojku, kterou diletant ve znackovem servisu vymenil jen proto, ze nerozpoznal pravou zavadu? ja mam proste jiny meritka...

Uživatelský avatar
maux
Příspěvky: 403
Registrován: 21 zář 2010 16:29

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od maux »

Jak to tak čtu, tak mi to připadá, že už se vlastně dříve nemyslitelná poruchovost, stala součástí běžnýho myšlení a tak nějak se počítá s tím že se něco vysere. No teda chlapi......

Uživatelský avatar
dendy
Příspěvky: 14109
Registrován: 12 črc 2002 11:16

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od dendy »

co sa tyka VW suhlasim s petenessom .. presne takto vnimam tu znacku.. zlata stredna cesta.. zena ked mala sluzbny passat, to auto malo 200tisic kilometrov najazdenych ale slapalo ako svajciarske hodinky a spotreba s dvojlitrom 5.5 .. nic vyhegane, nic vrzgajuce, vsetko solidne ... (tu musim povedat ze napriklad v mojej X3 co ma tiez skoro 200tisic uz zacinaju vrzgat sedadla .. ale tak to je rocnik 2005, a druha strana mince je ze zase vtak pohodlne sedadla som este nezazil v ziadnom aute)

posrat sa moze cokolvek na akejkovelk znacke, aj premiovej, to neni kriterium ci je auto(znacka) dobra ci zla ..

maux: tak ale ono to je viacmenej nevyhhnutne.. dnesne auta maju neporovnatelne viac suciastok, zlozitejsich, nez mali auta pred 40 rokmi .. takze mas viac sanci ze sa daco vysere.. a do toho ako bonus nezmyselne debilne nariadenia EU (ako napriklad primiesavanie biobordelu do paliv, tlak na menej splodin, ...)

biscuit
Příspěvky: 10450
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od biscuit »

ja nechapu, proc vsichni tak resi tu spotrebu u auta za milion...

jinak dendy, ze by passat, kterej se pasoval do role manazerskyho etalonu mel po dveste tisicich slapat jinak, nez jako hodinky, si nedovedu predstavit. jenze ejhle, ono tomu tak je mozna u kazdyho druhyho kusu... napr. muj sef ma ted cca rok stary kus. po snad deseti tisicich resil nesnadnou reklamaci (myslim, ze cerpadlo) - v dobe opravy mu dali O1 1.4 benzin a nakonec byl rad, ze nemusel resit reklamaci v nemecku, protoze se k tomu uz schylovalo :-D jinak svezeni v tom aute je naprosto fadni a obycejne - coz samozrejme pro vetsinu lidi je ok.

Uživatelský avatar
maux
Příspěvky: 403
Registrován: 21 zář 2010 16:29

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od maux »

Demagogie. Přesně tohle koncern chce, aby jste takhle přemýšleli a mysleli si, že takhle je to u každý značky. Všechna čest jejich PR oddělení.

biscuit
Příspěvky: 10450
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od biscuit »

abychom zustali objektivni a nestranni ;-)

Uživatelský avatar
Vlad
Příspěvky: 1027
Registrován: 27 bře 2006 19:34

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Vlad »

biscuit: dobry videjko

Jinak Ivo, pro tvoje potreby na jablonecku, nebylo by lepsi tohle? :)
Obrázek
Značka: Land Rover - skladový vůz
Motor: 2.2 TD4
Rok výroby: 2013
Barva: Tamar modrá
Čalounění: Ebony látkové čalounění
Pův. cena bez DPH: 824 083 Kč
Zlevněno na: 725 193 Kč
Cena vč. DPH: 877 484 Kč
http://www.jaguar-landrover-praha.cz/sk ... -rover/293

Nebo vubec nejaky Land Rover ci Range Rover
Treba tady Freelander 2:
http://www.jaguar-landrover-praha.cz/za ... -rover/338

biscuit
Příspěvky: 10450
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od biscuit »

kdyz uz tak land cruiser nebo rovnou tundru! ;-)
jinak pro ty co potrebujou vetsi auto, davam tip i na siennu - to se mi hodne libi na svou tridu ;-) prijde mi to efektivnejsi i hezci a zajimavejsi nez kombajn natazenej az do nekonecna (mercedes napr.)

Uživatelský avatar
Vlad
Příspěvky: 1027
Registrován: 27 bře 2006 19:34

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Vlad »

me prekvapilo u Freelanderu 2:
Vznětový motor eD4 2,2 litru
Největší rychlost (km/h) 181
Zrychlení 0-100 km/h (s) 11,7
Město (l/100 km) 7,1
Mimo město (l/100 km) 5,4
Kombinovaná (l/100 km) 6,0
Kombinované emise CO₂ (g/km) 158

Objem zavazadlového prostoru:
Sklopená zadní sedadla 1 570 mm
Vzpřímená zadní sedadla 915 mm
Šířka 1 245 mm
Výška 885 mm
Sklopená zadní sedadla 1 670 litrů
Vzpřímená zadní sedadla 755 litrů

biscuit
Příspěvky: 10450
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od biscuit »

co konkretne te prekvapilo?

Uživatelský avatar
ReaktoplazmAR
Příspěvky: 2413
Registrován: 04 srp 2008 14:25

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od ReaktoplazmAR »

švagor so svojim fotrom si objednali posledný model defendera, so všetkým čo sa k tomu dá objednat, úpravamy do terenu a tak.. landcruiseri sú vraj neni dost "offroad", blazni.. :D som na to zvedavy
ani nevedeli že si objednávajú historicky posledný model.. 2015 sa defender prestane vyrábat..

Odpovědět