
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
jj, mne sa paci v tomto prevedeni s tym hlinikovym naslapnikom .. ten mensej velkosti kufra sa divim, to fakt ivo ? celkom mi neni jasne aky ma zmysel do vyssieho modelu dat mensi kufor ..


Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
pytkin: ja mam ke koncernu zcela vysvetlitelnou averzi
(to nemeni nic na tom, ze jsem kdysi premyslel o golfu i leonu, snil o sciroccu, predloni zvazoval polo do mesta a mam moc rad stary scirocco a corrado).
ivo: vlastne si asi ted rano taky myslim, ze bys mel brat to volvo... i ja bych ho chtel radeji, nez toho pohrebackyho mercedesa
dendy: ten kufr je kratsi a to zcela urcite proto, aby to auto nebylo uplne hnusny a nevypadalo spis jako furgon a taky kvuli jizdnim vlastnostem.

ivo: vlastne si asi ted rano taky myslim, ze bys mel brat to volvo... i ja bych ho chtel radeji, nez toho pohrebackyho mercedesa

dendy: ten kufr je kratsi a to zcela urcite proto, aby to auto nebylo uplne hnusny a nevypadalo spis jako furgon a taky kvuli jizdnim vlastnostem.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
biscuit píše: i ja bych ho chtel radeji, nez toho pohrebackyho mercedesa


nj to dava zmyselbiscuit píše: ten kufr je kratsi a to zcela urcite proto, aby to auto nebylo uplne hnusny a nevypadalo spis jako furgon a taky kvuli jizdnim vlastnostem.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
No ja muzu rict k VW tohle. V srpnu to bude 6 let, co jsem koupil novou v autosalonu ve Zline Jettu, benzin 1.6, vyroba Mexiko. Ted to ma kolem 190 tisic km. Za celou dobu se nic nestalo az na vadu motoru na 90 tisicich, ktery v jinem znackovem servisu vymenili za novy. Bylo to zdarma, i kdyz to zabralo asi 3 tydny jednani, cekani a nejistoty. Nabizeli nahradni vuz, ne zdarma. Musel jsem ale zaplatit novou spojku, kterou tam dali predtim, kdyz se hledal problem. Jinak to auto bez problemu funguje, nic se nekazi, nehnije, neskripe. Je to proste takovy stred, kdyz chce clovek vyhnout oktavce, a je to drzak.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
promin, drzak, kterymu v zaruce vymenej motor? zaplatit spojku, kterou diletant ve znackovem servisu vymenil jen proto, ze nerozpoznal pravou zavadu? ja mam proste jiny meritka...
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Jak to tak čtu, tak mi to připadá, že už se vlastně dříve nemyslitelná poruchovost, stala součástí běžnýho myšlení a tak nějak se počítá s tím že se něco vysere. No teda chlapi......
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
co sa tyka VW suhlasim s petenessom .. presne takto vnimam tu znacku.. zlata stredna cesta.. zena ked mala sluzbny passat, to auto malo 200tisic kilometrov najazdenych ale slapalo ako svajciarske hodinky a spotreba s dvojlitrom 5.5 .. nic vyhegane, nic vrzgajuce, vsetko solidne ... (tu musim povedat ze napriklad v mojej X3 co ma tiez skoro 200tisic uz zacinaju vrzgat sedadla .. ale tak to je rocnik 2005, a druha strana mince je ze zase vtak pohodlne sedadla som este nezazil v ziadnom aute)
posrat sa moze cokolvek na akejkovelk znacke, aj premiovej, to neni kriterium ci je auto(znacka) dobra ci zla ..
maux: tak ale ono to je viacmenej nevyhhnutne.. dnesne auta maju neporovnatelne viac suciastok, zlozitejsich, nez mali auta pred 40 rokmi .. takze mas viac sanci ze sa daco vysere.. a do toho ako bonus nezmyselne debilne nariadenia EU (ako napriklad primiesavanie biobordelu do paliv, tlak na menej splodin, ...)
posrat sa moze cokolvek na akejkovelk znacke, aj premiovej, to neni kriterium ci je auto(znacka) dobra ci zla ..
maux: tak ale ono to je viacmenej nevyhhnutne.. dnesne auta maju neporovnatelne viac suciastok, zlozitejsich, nez mali auta pred 40 rokmi .. takze mas viac sanci ze sa daco vysere.. a do toho ako bonus nezmyselne debilne nariadenia EU (ako napriklad primiesavanie biobordelu do paliv, tlak na menej splodin, ...)
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
ja nechapu, proc vsichni tak resi tu spotrebu u auta za milion...
jinak dendy, ze by passat, kterej se pasoval do role manazerskyho etalonu mel po dveste tisicich slapat jinak, nez jako hodinky, si nedovedu predstavit. jenze ejhle, ono tomu tak je mozna u kazdyho druhyho kusu... napr. muj sef ma ted cca rok stary kus. po snad deseti tisicich resil nesnadnou reklamaci (myslim, ze cerpadlo) - v dobe opravy mu dali O1 1.4 benzin a nakonec byl rad, ze nemusel resit reklamaci v nemecku, protoze se k tomu uz schylovalo
jinak svezeni v tom aute je naprosto fadni a obycejne - coz samozrejme pro vetsinu lidi je ok.
jinak dendy, ze by passat, kterej se pasoval do role manazerskyho etalonu mel po dveste tisicich slapat jinak, nez jako hodinky, si nedovedu predstavit. jenze ejhle, ono tomu tak je mozna u kazdyho druhyho kusu... napr. muj sef ma ted cca rok stary kus. po snad deseti tisicich resil nesnadnou reklamaci (myslim, ze cerpadlo) - v dobe opravy mu dali O1 1.4 benzin a nakonec byl rad, ze nemusel resit reklamaci v nemecku, protoze se k tomu uz schylovalo

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
Demagogie. Přesně tohle koncern chce, aby jste takhle přemýšleli a mysleli si, že takhle je to u každý značky. Všechna čest jejich PR oddělení.
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
abychom zustali objektivni a nestranni

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
biscuit: dobry videjko
Jinak Ivo, pro tvoje potreby na jablonecku, nebylo by lepsi tohle?

Značka: Land Rover - skladový vůz
Motor: 2.2 TD4
Rok výroby: 2013
Barva: Tamar modrá
Čalounění: Ebony látkové čalounění
Pův. cena bez DPH: 824 083 Kč
Zlevněno na: 725 193 Kč
Cena vč. DPH: 877 484 Kč
http://www.jaguar-landrover-praha.cz/sk ... -rover/293
Nebo vubec nejaky Land Rover ci Range Rover
Treba tady Freelander 2:
http://www.jaguar-landrover-praha.cz/za ... -rover/338
Jinak Ivo, pro tvoje potreby na jablonecku, nebylo by lepsi tohle?


Značka: Land Rover - skladový vůz
Motor: 2.2 TD4
Rok výroby: 2013
Barva: Tamar modrá
Čalounění: Ebony látkové čalounění
Pův. cena bez DPH: 824 083 Kč
Zlevněno na: 725 193 Kč
Cena vč. DPH: 877 484 Kč
http://www.jaguar-landrover-praha.cz/sk ... -rover/293
Nebo vubec nejaky Land Rover ci Range Rover
Treba tady Freelander 2:
http://www.jaguar-landrover-praha.cz/za ... -rover/338
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
kdyz uz tak land cruiser nebo rovnou tundru! 
jinak pro ty co potrebujou vetsi auto, davam tip i na siennu - to se mi hodne libi na svou tridu
prijde mi to efektivnejsi i hezci a zajimavejsi nez kombajn natazenej az do nekonecna (mercedes napr.)

jinak pro ty co potrebujou vetsi auto, davam tip i na siennu - to se mi hodne libi na svou tridu

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
me prekvapilo u Freelanderu 2:
Vznětový motor eD4 2,2 litru
Největší rychlost (km/h) 181
Zrychlení 0-100 km/h (s) 11,7
Město (l/100 km) 7,1
Mimo město (l/100 km) 5,4
Kombinovaná (l/100 km) 6,0
Kombinované emise CO₂ (g/km) 158
Objem zavazadlového prostoru:
Sklopená zadní sedadla 1 570 mm
Vzpřímená zadní sedadla 915 mm
Šířka 1 245 mm
Výška 885 mm
Sklopená zadní sedadla 1 670 litrů
Vzpřímená zadní sedadla 755 litrů
Vznětový motor eD4 2,2 litru
Největší rychlost (km/h) 181
Zrychlení 0-100 km/h (s) 11,7
Město (l/100 km) 7,1
Mimo město (l/100 km) 5,4
Kombinovaná (l/100 km) 6,0
Kombinované emise CO₂ (g/km) 158
Objem zavazadlového prostoru:
Sklopená zadní sedadla 1 570 mm
Vzpřímená zadní sedadla 915 mm
Šířka 1 245 mm
Výška 885 mm
Sklopená zadní sedadla 1 670 litrů
Vzpřímená zadní sedadla 755 litrů
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
co konkretne te prekvapilo?
- ReaktoplazmAR
- Příspěvky: 2413
- Registrován: 04 srp 2008 14:25
Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa
švagor so svojim fotrom si objednali posledný model defendera, so všetkým čo sa k tomu dá objednat, úpravamy do terenu a tak.. landcruiseri sú vraj neni dost "offroad", blazni..
som na to zvedavy
ani nevedeli že si objednávajú historicky posledný model.. 2015 sa defender prestane vyrábat..

ani nevedeli že si objednávajú historicky posledný model.. 2015 sa defender prestane vyrábat..