Vše, co se netýká hudebního šílenství, MIDI a audia
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ivo
Moderátor
Příspěvky: 11515
Registrován: 19 črc 2003 06:02

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Ivo »

Jasně - je snadno dostupných x seriozních testů (+ x vlastních) kde to spolehlivě funguje, ale vždycky se bude poukazovat na ty starší chybičky, včetně těch slovenských klaunů :)

biscuit
Příspěvky: 9623
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od biscuit »

tak prave rasto neni zrovna z kategorie redaktoru klaunu. ma smysl pro humor, ale autum rozhodne rozumi a hlavne s nima umi jezdit ;-) navic na zaver testu (coz neobsahuje toto video) rika, ze ty systemy funguji ;-)

Uživatelský avatar
Ivo
Moderátor
Příspěvky: 11515
Registrován: 19 črc 2003 06:02

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Ivo »

Jen nechápu proč museli před těmi prázdnými auty běhat sami ... stačilo kdyby jeden řídil a druhý demonstroval ? Prázdné auto bez řidiče není úplně standardní model...

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 22150
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Pytkin »

hlavne .. zabrzdit pred prekazkou je hlavne na soferovi .. toto je pridavny system .. cize ak sofer zlyha a nema takyto pridavny system , tak je zle .. ak sofer zlyha a ma takyto pridavny system , tak je sanca , ze problem nebude ..

biscuit
Příspěvky: 9623
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od biscuit »

protoze to proste byla prdel. mne to teda prislo hodne vtipny prave proto, ze to bylo ad absurdum. myslim, ze panove maji stejny nazor jako ja - ze takova automatika je stejne na nic, kdyz za volantem sedi pitomec. a myslim, ze s nastupem tehle technologii by se na to mel klast vetsi duraz, protoze milion idiotu si bude myslet, ze uz se rizeni venovat nemusi vubec. az do me nejakej takovej vocas naboura, budu strasne nepricetnej a mozna si to odsedim :-)

Uživatelský avatar
hombrefeo
Příspěvky: 3545
Registrován: 25 čer 2009 23:19

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od hombrefeo »

tak asi by si mel kazdy odsedet nejake hodiny i na trenazeru kazdy tyden. a podle toho ti bud prodlouzi ridicak, nebo ne! :D

Uživatelský avatar
Ivo
Moderátor
Příspěvky: 11515
Registrován: 19 črc 2003 06:02

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Ivo »

A taky psychologické testy na nepříčetnost :wink: Je to jen kus plechu, soudruzi ...

biscuit
Příspěvky: 9623
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od biscuit »

to teda prdlajs! ja v zadnym plechu nejezdim! nevim jak by ses tvaril, kdyby ti nekdo rozbil violu a rek ze je to jen kus dreva.

Uživatelský avatar
Ivo
Moderátor
Příspěvky: 11515
Registrován: 19 črc 2003 06:02

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Ivo »

No tak to těžko můžeš srovnávat - hudební nástroj se sériovým továrním plechovým samohybem (strojem), které se po milionech chrlí z linky jeden jak druhý + žádnou hudbu z toho nedostaneš :wink:

Uživatelský avatar
dendy
Příspěvky: 13813
Registrován: 12 črc 2002 11:16
Vybavení

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od dendy »

nahodou vyborne prirovanie.. pre jedneho je auto to iste ako pre ineho nastroj..

inak vystihol to pytkin.. tie systemy nemusia mat 100% spolahlivoat.. ono to nieje o tom ze clovek moze srat na brzdenie lebo sak auto zabrzdi same.. to je proste len pre pripat ze neubrzdis tak ako poistka.. clovek by mal jazdit tak ako keby ten system v aute vobec nemal.. samozrejme chce to urcitu sebadisciplinu.. a ked sa raz za dlhu dobu vyskytne krizova dituacia ked clovek neubrdzi, aj keby ucinnost toho systemu bola len 50% - aj tak je to 1:2 ze tu vinimocnu situaciu to zachrani..

takze je rozhodne dobre mat take nieco v aute...

tie komplet autonomne systemy jak to BMW, alebo to co vyvija google - to je nieco uplne ine.. to uz je system co za teba naozaj soferuje, to sa podla mna s tmyto neda vobec porovnavat.. to uz sa naozaj odovzdas do ruk techniky.. evolucne cielom tychto systemov za vela rokov bude ze jednoducho sadnes do auta, zafas kam ta ma zaviest a ono ta zavezie.. a ty budes moc sediet trebars vzadu a spat..

jo a ten typek co robi recenzie aut pre sme.sk je ozaj dobry, vyzna sa a vie byt aj vtipny - ale neni to ziadny klaun.. jeh relacie pozeram rad..

lavender
Příspěvky: 1170
Registrován: 26 pro 2011 18:57

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od lavender »

@Ivo: dostanes ;) ked si transformujes zaznamenane premenne z programu linky do midi stopy,
mas hudby tolko, ze zbytok zivota mozes stravit s dopilovavanim do konecnych skladieb ;)

Uživatelský avatar
Ivo
Moderátor
Příspěvky: 11515
Registrován: 19 črc 2003 06:02

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Ivo »

No to možná ano, ale každý hudební nástroj (nemyslím elektrické) je unikátní nenapodobitelný originál, který má svou "osobnost" a když o něj přijdeš, už nikdy takový mít nebudeš. Auto je mechanický stroj a všechny jsou do posledního šroubečku stejné naklonované výrobky z linky. Přijdeš o jedno volvo, můžeš mít 1000 dalších naprosto identických , nebo vyměníš blatník atd. :wink:

biscuit
Příspěvky: 9623
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od biscuit »

ivo to je proste videt, jak malo autum rozumis (spis jak malo je cejtis a vnimas). sice muzes u toho auta menit dily jako u housli struny, ale ta duse tam je (ne samozrejme u kazdyho auta, ale u spousty ano). kdyz si poridis stejny auto, muze to tam pak bejt a taky nemusi - zazil jsem oboji. a stejne jako se vyrabeji exkluzivni nastroje, vyrabeji se i exluzivni auta. nicmene si nemyslim, ze ta rucni vyroba je klicem vnuknuti aury ty nezivy veci.

samozrejme, ze se asi jedna o nas subjektivni vjem, ale ja ho pocituju velmi silne, svoje auta hladim po kapote a dekuju jim po narocny ceste, kdyz me dopravi domu. taky si myslim, ze modernejsi auta tuhle osobitost maji cim dal min. strasne se ted netesim na sluzebniho renaulta, ten mi prijde jako dusevni mrzak, stejne jako byl predchozi peugeot i citroen - proste skoro prazdna nadoba bez emoci...

Uživatelský avatar
Ivo
Moderátor
Příspěvky: 11515
Registrován: 19 črc 2003 06:02

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od Ivo »

Biscuit :D tak fantazii se samozřejmě meze nekladou (ale nemá to nic společného s "rozuměním") a podobně můžeš ty představy aplikovat i třeba na mixer, sekačku na trávu, vrtačku, notebook, koloběžku nebo i kufr, kalhoty apod. :) a vytvářet si k nim v mysli dle libosti různé formy "esoterického" osobního vztahu a představ (když už člověk za tu věc dal ty prachy, má jeden kus, zdá se to být složité a pár let to bude mít ...) Nic to ale nemění na faktu že jsou to jen mechanické stroje poskládané po tisících a milionech na stejných neosobních linkách stovkami a tisíci pracovníků, kteří v těch továrnách mechanicky a často i znuděně makají (každý na jednom přesně předepsaném modelovém úkonu a pohybu 8 hodin denně na tisících kusech) z x naprosto identických součástek, což je absolutní podmínka (vyráběných v rámci korporátního byznysu a konkurence tisíci všelijakými subdodavateli na dalších unifikovaných linkách a strojích) a maximálně je tam sem tam nějaký zmetek v součástce nebo při skládání ... a pokud se něco v sebemenším detailu liší od tisíců dalších klonů, je to chyba ... Není tam při výrobě ani náznak něčeho "osobního" (ani principiálně nemůže být, to by toho dělníka hnali :) Vymyslet ten stroj je jiná věc a to je zase výsledek práce stovek pracovníků různých týmů - a jsou samozřejmě lepší a horší stroje/designy, též v závislosti na ceně), ale kopie jsou všechny stejné - musí být (pokud se to nepokazí), každý sebemenší parametr je naprosto identický. Neexistuje tam žádný moment, kdy by někdo přišel a dal tomu kusu nějaký originální osobní tvůrčí dotek, "duši" apod. Jen to všechno odsýpá na lince jako flašky mlíka v mlékárně, po strašných kvantech aby se toho prodalo co nejvíc, náklady byly co nejmenší a ta výroba je maximálně automatizovaná ... Dříve ty procesy byly méně technologicky dokonalé, bylo více zmetků, problémů a ne úplně identických kusů jak zamýšleno (duše ? :) Jiná věc samozřejmě je jak s tím pak člověk zachází když si to koupí (poté co jeden z klonů dovezou tvému prodejci na kamionu - náhodně, není to tak že by sis zašel přímo k chovateli vybrat kocourka :) a chtěl bych vidět jak by sis to na tom továrním desetihektarovém parkovišti kde dnes vyjelo z linky 10 000 stejných aut vybíral a porovnával :) ) - když hrubě, tak se to po čase může mechanicky projevit, když to budeš pucovat, leštit, vysávat, tak to bude naleštěné, když nebudeš jezdit po dírách, nezničíš tak brzy tlumiče atd. A když se to bude chovat při provozu v něčem chybně nebo divně, udělají diagnostiku, vymění součástku KH745-b a zas to bude fungovat jak má ...
No ale pokud (když už jsme to zmínili) vezme výrobce nástrojů (nemyslím tím čínskou fabriku nebo Casio) kus dřeva, tak každý ten kus dřeva bude nutně jiný (je to živý organismus a každý strom je necertifikovaný originál) a opracuje každý ten kus ručně jedinečným způsobem a s maximálním zaujetím jako neopakovatelný originál s neopakovatelným zvukem a další bude zase trochu jiný ... ale to je myslím jasné, ne ? :wink: Ale první, 500. i 534 476. octavia, volvo, bmw atd. bude naprosto identické do nejmenších detailů, protože je to jednak cíl a jednak jen mechanická skládanka (i když velmi komplikovaná), pokud by se v něčem lišila, je to chyba procesu a je třeba ji napravit ... podobně jako i mikrofon, preamp, kompresor, převodník atd. musí být u daného typu absolutně jeden jako druhý do nejmenších mikroskopických detailů, zvuku atd. jinak je problém a nepovedlo se to ...


(jen pro pobavení :)

Uživatelský avatar
dendy
Příspěvky: 13813
Registrován: 12 črc 2002 11:16
Vybavení

Re: Spotreba nasho 4kolesoveho tatosa

Příspěvek od dendy »

ivo ale ty porovnavas serio vyrabane auta s rucne robenymi nastrojmi.. aj nastroje samozu vyrabat seriovo .. a tak isto auta existuju take ktore sa robia specialne na zakazdku konkretneho zakaznika ..

hovorim teraz nie len o ne-seriovych modeloch, ktory je maximalne par kusov, ale aj o sice seriovo vyrabanych premiovych modeloch ktore su ale potom spustou detailov vyladene podla poziadavky zakaznika .. kde je spusta rucne robenych doplnkov ...

velmi casto mas k auto moznost takeho sirokeho spektra doplnkov a uprav ze presne rovnaku kombinaciu aka je v 1 modeli by si doost dlho hladal kym by si nasiel (matematika nepusti)

navyse u tych seriovych aut plati to ze neni kus ako kus .. u serioveho cokolvek.. zober si napriklad ten macbook, ty si si z jednym odzil to ze sa ti v nom pokazilo takmer vsetko co sa pokazit moze, iny clovek zase roky pouziva ten isty model a nepokazi sa mu tam ani najmensia vec.. mozno toto je prave ta forma 'jedinecnosti' ktora existuje aj u seriovo vyrabaneho modelu ..

sprav 5 krokov do zadu a pozri sa na to z nadhladu podobne ako to robis v inych temach, napriklad tych o vede .. trosku si sa nechal uniest iluziou vinimocnosti oblasti ktora ta bavi/zivi .. ale je to len iluzia .. tak ako vsetko (aj tie auta) :-) len kazdeho proste obhacuje iny typ iluzie .. pre niekoho je ten nastroj len bezcenny kus dreva a zvuk motoru jeho premioveho modelu auta v nadstandarte je pre neho ako hudba .. aj ked casto cena moze byt porovnatelna s tym nastrojom ..
Naposledy upravil(a) dendy dne 01 črc 2014 10:09, celkem upraveno 4 x.

Odpovědět