Vsimnete si tech velkych kapes vlevo a vpravo na strednim sloupku.
Dale maji vtipne vyreseny ten lcd displej. Z mista spolujezdce nejsou videt cislice, takze manzelka nemuze kontrolovat, kolik jedes. Nebo alespon tak to bylo v predchozim modelu. U tehle fotky si nejsem jisty.
fova píše: Ve velke kapse na dverich ridice je kruhovy otvor, do ktereho se vejde 1,5-litrova lahev.
.
Tohle taky nak postradam a bral bych to eventuelne i z venkovni strany dveri. Tak jak jsem to mel kdysi na Liazce. Vitr tu flasku za jizdy pekne ochladi.
V mem aute si tu lahev musim polozit do mezery mezi sedackou a dvermi. To jde jen diky tomu, ze Oktavka je siroke auto.
Kdyz jsem jezdil se sluzebni Fabii, tak tam to neslo takhle polozit, protoze to auto je uzsi. Musel jsem lahev mit na sedacce vedle sebe, takze pri prudkem brzdeni vzdy letela dopredu.
Dokonce jsem ve Fabii ani nedostal penezenku do te kapsy ve dverich, jak to bylo male - k vzteku.
A to tu novou Fabii jeste zuzili o 4cm!
Podezrivam Skodu auto, ze to udelali proto, aby nekonkurovala Oktavce. Rekl bych, ze spousta lidi resila to, jestli si koupit jako rodinne auto Fabii v kombiku nebo nejakou levnejsi hatchback Oktavku. Fabie mela dokonce vic mista vzadu a v kombiku porovnatelny kufr, takze si ty auta castecne konkurovaly.
Prave ze ja v aute neustale resim kam dam mobil, kam piti, kam klice, kam svacu, kam navigaci - takze kapsicky mam rad.
Kdyz travis v aute vic casu, tak kapsicky ocenis. Mit vsechno na jedne hromade na sedacce je neprakticke, protoze nez se tim prohrabes, jses mrtvej
Design neni silna stranka Toyoty. Zase je tam silne zastoupen ten asijsky vliv, coz evropani obtizne rozdychavaji.
Ale ta jejich bezporuchovost je uzasna.